De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

O, ZOrro, duim zo hard voor je!!

Zou het zo leuk voor je vinden…

Enne… stiekem… Blijf je wel vaak inloggen op deze site… je bent echt onze expert merk ik wel. We kunnen al onze vragen bij je kwijt…

Handig hoor!! :wink: :stuck_out_tongue:

Liefs,

Puk

Ja hoor, de gynaecologen zeggen dat ook bij mij op de poli!

Je hebt zeker geen traag ei, maar dat bloed komt er dan wat traag uit…hihi :-*

Maar ga jezelf idd niet gek maken :naughty: ,

als dat lukt tenminste!!

Stiekem, ik heb dat ook hoor. Zit me nu ook te bedenken hoe ik het dan zou gaan vertellen aan de ouders enzo en of ik daarmee de eerste 12 weken zou kunnen wachten.

Ik heb het ook aan 2 vriendinnen verteld maar die houden ook hun mond erover. Het is toch leuk om het met je vriendinnen te delen. Maar ze vragen gelukkig niet iedere maand of het al zover is.

Nou Zorro ik duim voor je dat het toch raak is deze maand hoor :thumbup: :thumbup:

Expert… :oops:

Maar je kan altijd vragen idd, als ik het niet weet, vraag ik het op mijn werk wel! :wink:

Mijn vriendin heeft er al een, een dochter. En ze wil eigenlijk wel graag een tweede. Dus toen zei ze: Waarom gaan we in januari niet samen voor het echie? Lief he??? :-*

Lijkt me echt leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn. Het is ook leuk als de kids dan samen kunnen spelen.

Ik verbaas mijzelf erover hoeveel informatie ik al verzameld heb over zwanger worden. Je kan tegenwoordig zo snel en makkelijk informatie daarover vinden. Een paar maanden geleden wist ik b.w.v.s. nog niet eens wat een cyclus wat en hoe lang die duurde ha ha :lol: :lol:

Ja, als je je er een beetje in verdiept kom je veel te weten idd! :mrgreen:

Hallo iedereen,

Wat leuk dat er zo veel gereageerd hebben, wat een welkom, hahaha :dance: . Nog steeds niet ongi, maar dat zou ook wel heel toevallig geweest zijn. Nu ik al jullie reacties en "spanningen"lees vind ik het toch wel jammer dat ik dat nog niet heb. Op zich niet veel mensen verteld dat ik gestopt ben met de pil, dus eigenlijk heb je het er niet veel over en als je hier dan alle verhalen lees dan is iedereen met het zelfde bezig. Leuk.

Maar heb niet zo heel veel spannends te melden en zal dus waarschijnlijk ook wel niet zo heeeeel veeeeel kletsen als jullie allemaal doen. Maar ik lees het allemaal wel en als ik nieuws heb. I’ll be here :wink:

groetjes en voor iedereen toi, toi, toi

Hoi meiden,

Zorro, hoe ging je examen gisteren? Ik heb het vanavond, maar zal geen last van zwangerwordstress hebben hoor. Op de ov.test was vanochtend heel licht te zien waar het streepje zou moeten komen, dus waarschijnlijk zoals ik zelf al dacht vrijdag m’n eisprong. Dan zit ik weer “keurig” op een cyclus van 35 dagen.

Zaterdag gaan we naar een hotelletje dus als er een dag bij komt, is dat deze keer helemaal niet erg :wink:

Stiekem en Baloe,

Het lijkt me inderdaad geweldig om het te vertellen en dan vooral mbt de reactie van de familie. Een paar mensen (collega en vriendin) weten het wel, maar inmiddels is voor mijzelf de nieuwigheid eraf en kan ik prima mijn mond houden. Ik was dit weekend bij mijn ouders en dan voelt het wel een beetje alsof ik ze in de maling neem, maar dat moet dan maar. Des te groter zal de vreugde tegen die tijd zijn!!

Groetjes,

Garfield

Mijn ouders hebben mij altijd geleerd dat ik nooitmag liegen, ik heb het er dus best moeilijk mee als ik daar ben.

Hier mag ik van hun huus wel over liegen maar het voelt niet echt fijn.

Wij vertellen het op 5 december, ik nodig mijn ouders uit.

En geef ze een kadotje met een gedichtje, ik weet zeker dat ze gaan huilen.(ik ook)

Iedereen die in mijn vakantie z’n nod heeft, ik duim voor jullie.

:-* jentel

Veel van mijn naaste collega’s weten dat ik er mee bezig ben, dus als ik zwanger ben, dan zal ik het niet geheim kunnen houden. Ik denk dat mijn ouders en schoonouders het ook vrij snel ndat ik het weet zullen horen van ons. Dat we bezig zijn met zwanger worden, kan ik best aardig tegen ze verborgen houden, wel een beetje jammer, want ik vind het juist fijn als je er met veel mensen over kan praten.

Examen ging redelijk… Kende bijna het hele boek uit mn hoofd, maar waren een paar strikvragen en aantal vragen die niet in het boek stonden :evil: We zien het dus wel… Ik heb deze maand te maken met de Wet van Murphy volgens mij dus zal ook wel niet lukken :frowning: Eind deze week weet ik het…

je hebt goede en slechten dagen, en vandaag is het een… slechten :cry:

Ik dacht gisteren een klein beetje bloed te zien, maar helaas er is nog niets :twisted:

Ik heb hier echt geen geduld voor :cry:

Einde van de week zijn er 5 weken voorbij, hoe lang moet ik nog wachten :?:

:frowning: Nala

Zo, na 6 dagen hebben we eindelijk weer kabelaansluiting! Dat was wel even afzien hoor. Mijn moeder vroeg nog wat ik dan altijd deed voordat we internet hadden. Uhm, nou, tv kijken dus. Maar die deed het ook niet! Maar goed, ik heb bijna alle boeken uit waarin ik bezig was (drie stuks) en ik ben alweer een eind op weg met mijn gehaakte sjaal, waar ik al 4 jaar mee bezig ben, hahaha! :lol:

En verder… Tsja, in de week voor de eisprong (als het goed is), dus lekker vroeg naar bed enzo… :inlove:

En dan nu even op jullie reageren:

Nic en Marg: welkom in dit rare clubje mutsen. Het is hier zo gezellig kletsen dat Nala en ik gewoon weer terug zijn gekomen na een miskraam… Tsja, verslavend is het wel een klein beetje! En ze zijn allemaal hartstikke lief, dat is ook wel zo. :-*

Sofie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een beetje laat, maar echt gemeend hoor!

Zorro en Puk: Jullie maken het wel heel erg spannend hoor. En Zorro: een innesteling kan echt wel later zijn. Mijn zusje heeft zelfs ook een keer gehad dat ze dacht dat ze menstrueerde, maar dat bleek later inderdaad een innesteling te zijn. Dus, wie weet…

Welkom: Rijden met alcohol op is ook bij mij uit den boze. maar als je anders niet thuis komt, maakt dat de situatie wel heel erg lastig he? Je hebt het toch wel weer bijgelegd, zo vlak voor je ‘groene’ dagen???

Baloe: Hoe hou je het vol, zonder te testen? Ik zou er in blijven denk ik… Pfff!

En verder: Wie weten het? Nou, iedereen intussen. De verrassing is er wel af na die miskraam. Maar toen we vertelden dat ik zwanger was, was echt geweldig! Vooral mijn schoonmoeder, die dacht dat ze nooit oma zou worden. Heel bijzonder. En nu leven ze gewoon mee, zonder lastige vragen. Echt wel fijn!

Zo, nu weer over tot de orde van de dag, internetten!! Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij geen eten krijgt, omdat ik moet internetten na 6 dagen geen kabel!!

Hij is nu patat aan het halen, wat een begrip he? :inlove:

En ik zie ineens dat ik vrijwel gelijk loop met een paar anderen met de cyclus. Ik ben benieuwd, met z’n allen in de spannende dagen straks. Zet 'm op meiden! :mrgreen:

Nou, ,mijn ouders weten niet dat we met de pil gestopt zijn. Zou ik ook helemaal gek van worden. Ik ken mn moeder een beetje. Ze bedoelt het heel goed maar ze zou iedere keer als ik haar zie vragen of het wel goed gaat. Wat de pijntjes zijn etc… Zou ik helemaal kriegel van worden. Nee, wij vertellen het tzt wel…

Puk

Cynthia, nou ik denk dat het gewoon ongi is hoor want ik heb vanaf vandaag mega krampen! Word alleen wel steeds dikker dus moet maar weer eens gaan sporten :mrgreen: Hahahaha geweldige vriend zo te horen, leuk! :stuck_out_tongue:

hoi,

Nog steeds spannend lees ik, hou de moed erin hoor, jij ook Zorro!

Bij ons weten mijn beste vriendinnen het en een paar goede vrienden. Mijn moeder weet dat ik gestopt ben met de pil, maar heb gezegd dat ik dat alvast heb gedaan om mijn cyclus regelmatig te krijgen en die rotzooi mijn lichaam uit. Ze weet dus nog niet dat we al wel degelijk voor het eggie gaan… Schoonouders weten het niet en op mijn werk ook niet. Ik denk wel dat sommige mensen het misschien een beetje ‘verwachten’, (groot huis, getrouwd, rustigere baan etc…) maar nog geen opmerkingen gelukkig. Hubbie krijgt wel eens opmerkingen van: en… vrouw al zwanger? Hij doet dan heel onnozel of zegt iets van “weet je wat die studie gekost heeft, eerst terugbetalen” of “mijn vrouw heeft een te goed salaris om te stoppen met werken…” haha zijn ze niet gewend, houden ze wel op met hun praatjes. :snooty:

Ik ben blij met dit forum meiden, kan ik lekker wat van me af kletsen. Lijkt me wel heel leuk om het mensen te vertellen als het zover is…kan het dan vast niet heel lang voor me houden denk ik.

Ga nu ff in de kreabea: kaartenmaken. Ik was vroeger (ahum) ook best wel creatief, maar had er in mijn vorige baan nooit tijd meer voor. Nu ik 's avonds weer vrij ben :dance: kan ik lekker weer freubelen, ik ga dit maar eens proberen.

Heerlijk lekker wat voor mezelf doen en niet meer altijd voor de baas! (ik word echt een tutmuts)

Ik heb de pc aanstaan, dus hou jullie wel in het oog :slight_smile:

Wat zijn jullie hobby’s? Ik hou van lezen, tuinieren, pc/games, carcassonne spelen, dingetjes maken en doe sinds paar maand cursus bloemsierkunst.

Groetjes,

hazze

Chynthia, manlief weet hoe ik er over denk en daarmee is het onderwerp tijdelijk even afgesloten.

Hazze, gaan we aan hobby’s beginnen, nou mijn lijstje is:

heel veel huisdieren, borduren, knutselen met origami en theezakjes, lezen en puzzelen die nieuwe kamuza of zo iets.

oja, hier ook huisdieren (3 katten, 3 vissen en 1 konijn) en die puzzel die je bedoelt is zeker sudoku? die zijn leuk ja, maar ben er te ongeduldig voor. Mannie kan zich er tijden mee vermaken!

Cynthia: tja ik weet ook niet waarom ik zo lang kan wachten met testen. Ik doe het ook wel een beetje voor mijn mannetje omdat het voor hem ook een teleurstelling is als de test weer negatief is. Hij wil er ook graag bij zijn als ik een test doe zodat we samen het moment hebben als we weten dat we een kindje krijgen. Dus even stilletjes een test doen zonder dat hij het weet doe ik niet. En ik kijk nu echt uit naar zaterdag. Ik heb af en toe wel een beetje vage buikpijn maar heb geen bloed verloren. Dacht dat :evil: :evil: daardoor wel zouden komen maar echt nog helemaal niks. Ik voelde me vandaag en gister ook een beetje misselijk. Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Vorige maand dacht ik ook van alles te voelen maar toen werd ik toch weer ongesteld. Kan je ook misselijk zijn (heel klein beetje) als je ongesteld moet worden?