De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Marg gezellig dat je mee komt kletsen, ik zal je toevoegen bij het lijstje. Graag zou ik als je het niet erg vind, van je willen weten, hoe oud je bent en of het je 1e kindje gaat worden.

En Zorro, is het al doorgebroken of niet? :pray:

Heb vandaag de makelaar gebeld en de oplevering kan wel snel als we dat willen, dus dat is gunstig! :smiley:

Morgen ga ik onze makelaar bellen om een bezichtiging af te spreken. Ik hoop voor deze week nog eigenlijk… :roll:

Heeeej Stiekem!! :stuck_out_tongue: Ga je opnieuw een huisje kijken, leuk zeg! Ik ga voor je duimen dat je er een goed gevoel bij hebt als je binnen loopt en dat het jullie nieuwe droomhuis wordt!

Ik zit nu op welgeteld 2 druppels bloed hahahaha. Normaal kruip ik echt over de grond en komen er liters uit, dus ik baal een beetje van mn rare lichaam nu :evil: Maar ach, ik ga ervanuit dat deze poging mislukt is. Helaas Pindakaas, op naar poging 3, 3x is scheepsrecht :mrgreen:

Nou ja, 2 druppels bloed is nog geen ongi hoor! Begin je altijd zo met je menstruatie?

Ja ja, spannend weer idd, lekker kijken (maar word het ook wel een beetje zat hoor :expressionless: )

Hoi Zorro, zou het niet een innestelingsbloeding zijn bij jou? :idea: Misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor. Maar 2 vriendinnen van mij hebben dat allebei gehad toen ze net zwanger waren en het nog niet wisten. Zij dachten toen dat ze ongesteld waren geworden. Wil je geen valse hoop geven…maar wellicht is dit bij jou ook het geval?

Ik zit zelf nog in spanning. Ben nog steeds niet ongi!! Ik heb me voorgenomen om zaterdag een test te gaan doen mocht het nog niet gekomen zijn. Dan zit ik op de 40ste dag van mijn cyclus. Mijn vorige cyclus duurde 32 dagen. Ga deze week maar veel afleiding zoeken zodat de week lekker snel gaat en het snel zaterdag is! :lol:

Ik hou julllie op de hoogte…

Baloe: nee geen innesteling hoor, want laatste sperm was 2 weken geleden hihihi, maar wel lief van je! He spannend voor jezelf zeg! Dat je dat geduld kunt opbrengen, ik had ondertussen al wat testen verspild hoor hahahaha

Stiekem: nee mijn ongi is eigenlijk altijd heel regelmatig 25 dagen en dit is dag 28 en dan begint het eigenlijk meteen te knallen :mrgreen: Vaag he… Ik zie wel wat er van de week nog gebeurd :shifty:

Huizen kijken kan inderdaad heel vermoeiend zijn, ben blij dat ik al een paar jaar een stekje heb :stuck_out_tongue:

Hoi meiden,

Ik heb net met mijn vriend naar huizen gekeken (op funda).

En nu heb ik hem weggestuurd zodat ik hier nog even kan kletsen!!

Groetjes,

Garfield

Dat heb je goed gedaan Garfield hahahaaha :lol: :lol:

Hahaha, die Garfield!! :mrgreen:

Balou, wat spannend!! Word helemaal zenuwachtig van… :shifty:

En ja Zorro: Balou heeft wel gelijk, want je innestelingsbloeding kan zelfs met 6-7 weken zwangerschap nog komen!! Wist je dat? :wink:

Hier beginnen de klusdagen aan te breken, dus daar word ik altijd erg onrustig van. En uiteraard heb ik morgen weer een tentamen en kan me dus helemaal niet concentreren. Het valt me nog mee dat ik in augustus mijn tentamens heb gehaald, toen zat ik precies rond mijn NOD.

Maar ik probeer er nu wat minder mee bezig te zijn :eh:

Garfield

Lastig hoor Garfield!!

Maar kom op he meid! Zwanger worden dat lukt wel, nu even flink aan de bak met je tentamens!!! Als je die hebt, ben je er weer vanaf!!! :-*

Oeps jammer Zorro! Nou ja, hoop toch nog voor je dat je zwanger bent. :smiley:

Een innesteling is na 5-7 dagen toch als ik het goed begrepen hebt? Maar je hoeft het niet altijd te hebben las ik.

Ja ik vind het ook wel knap van mezelf dat ik zo lang kan wachten hi hi. Maar dat doe ik alleen maar omdat ik geen teleurstellingen wil en die testen zo duur zijn. Als je een test gaat doen is het toch het leukste als die positief is! Ook is mijn cyclus nog een beetje onregelmatig waardoor het deze maand toch weer wat langer kan duren dan de vorige maand voordat ik ongi word. Nou ja, we zien wel. Misschien kan ik het toch niet volhouden om te wachten en doe ik al eerder een test.

Ja, dat klopt Balou! Maar het beetje bloed dat vrij komt hoef je niet altijd direct te zien, kan soms wat langer duren!

Hoi Stiekem,

Dit keer in ieder geval proberen om de dag te klussen en dan zien we het wel weer. We zitten evenver van onze NOD zie ik, dus dan kunnen we samen aftellen!

Groetjes

Garfield

Stiekem: ik las jouw berichtje later pas. Wist niet dat het ook nog na 6-7 weken kon komen dat innestelingsbloed! Nou ja we wachten af. Ik heb nog niks gezien wat erop lijkt :slight_smile: Voorlopig is er nog helemaal niks en daar ben ik erg blij mee :smiley:

Baloe,

Wat spannend joh,

hier nog een paar :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Garfield

Zo houden we er een beetje de spanning in toch? :mrgreen:

Dank je Garfield! Ik duim ook voor jou dat het gaat lukken maar voor iedereen natuurlijk. Is echt leuk he zo’n forum. Je kan er op deze manier toch over praten wat ik erg leuk vind. Verder weet niemand het in mijn omgeving maar iedereen zit wel te vissen of we al kinderen willen. Heb nu een of andere smoes bedacht die tot nu toe prima werkt! Dat we namelijk nog willen snowboarden begin volgend jaar en dat dat niet zo makkelijk gaat als je zwanger bent en dat we nog een keertje samen willen wintersporten hi hi. Vertellen jullie het aan anderen dat je zwanger wilt worden?

Op mijn werk weten 2 mensen het. Mijn leidinggevende per ongeluk, maar die houd haar mond! :oops:

En in mijn vriendenkring 1 vrienden met wie ik best heel veel deel enzo.

In mijn familie niemand verder, maar iedereen weet dat ik SUPERgraag kinderen wil en dat de voorwaarde was om ze te krijgen dat we een ander huis hebben! Nou ja, die komt er nu aan!

Nu zie ik wel steeds meer mensen af en toe een schuine blik op mijn buik werpen, maar ik moet ze nog even teleur stellen: die groeit nog niet! :wink:

Wel spannend hoor, ik ben zo benieuwd hoe ik me voel als ik iedereen vertel dat ik zwanger ben!! :roll:

Wow Stiekem meen je dat? Dat zou wel kunnen dan! :stuck_out_tongue: Ik dacht dat het altijd was met maximaal 8 dagen! Heb ik dan gewoon een traag ei ofzo :think: :mrgreen: Hmm ik ga mezelf niet gekmaken dus blijf het houden op mislukt totdat het tegendeel bewezen wordt hahahaha

Garfield: ik had vandaag examen! en dat met 3 dagen overtijd, ook echt niet handig :twisted: Succes morgen!!