De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Maar als alles af is, dat is ook wel weer wat waard.

Spannend hoor.

:-* jentel

Stiekem, dat ziet er wel heel mooi uit. Heel netjes … staat het al langer te koop? Jammer dat het eigenlijk boven je budget zit. zoek je alleen in Koog aan de zaan?



Lastig he, huizenjacht… er is zo vaak iets onoverkomelijks wat je niet mooi vindt, maar eruit slopen is vaak ook geen optie…



Succes met de zoektocht. Hopelijk kun je gauw ff kijken, dan weet je weer iets meer.



Krabje, ook succes met een ander huis!



Nala, hoe gaat het met je?



Cynthia, zet 'm op. Nieuwe kansen meid!



Sofie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad?



Nic, welkom op dit forum. Hopen dat je gauw ongi wordt (wat een rare wens eigenlijk he…)



Jentel, Poemmelke en Sofie, gaat alles naar wens? Veel misselijk of valt het mee? :sick:



Balou, hoe staat het ervoor? Ik hoop dat de :evil: :evil: bij jou niet gearriveerd zijn!



Wat weer een vragen :eh: . Groet.

Hazze

Helemaal niet misselijk, voel ook nog steeds niets.

Het is allemaal zo onwerkelijk.

:-* jentel

Haha…jullie zijn lief meiden!

Ga vanavond een filmpje halen om wat te lachen! Daar had mijn mannetje ook wel zin in.



Maar ik jullie zeker op de hoogte hoor!!! :-* :-*

Moet je zeker doen :wink: :mrgreen:

:-* jentel

Jeetje er is weer veel geschreven.



Hazz:Het gaat goed met mij, gezien wat er allemaal gebeurdt is zit nu te wachten op mijn onggie en dat is wel zenuwslopend. :wall:



Ik hoorde dat dat 6-8 wk kan duren na een miskraam, ook dat nog :!:

zit nu nog maar bij 4 wk.

Cynthia hoe is dat bij jouw gegaan? wel fijn dat het nu weer op gang is! ““nieuwe ronden nieuwe kansen””



Sofie meid nog gefeliciteerd, je bent nog een jongen bloem :slight_smile:



Zorro wat spannend voor je :thumbup:

Ik moet zeggen dat ik het zo goed kan hebben als er 1 van jullie zwanger is of in de buurt komt.

Als het iemand in mijn directe omgeving is, vindt ik dit niet grappig :snooty:



Nic welkom hier! ik ben al in dec 2004 gestopt, ook om te zorgen dat alle troep uit mijn lijf is.

In juni zijn we er voor het eggie voor gegaan, was snel zwanger :inlove: maar kreeg bij 8 weken een miskraam :cry: dit is nu 4 weken geleden.

Ben dus weer terug bij de stoppers, en het zijn echt allemaal top meiden, zo ontzettend lief :sick: :!:

Heel veel plezier hier, en succes.



Liefs :-* Nala

Hoi meiden,



Van de week heb ik ook NOD net als Zorro… heb er nog steeds een goed gevoel over ook al weet ik dat mn lichaam mij goed in de maling kan nemen… Mn vriend maakt al regelmatig de opmerking dat hij denkt dat ik zwanger ben… Hoe zeg je dat ook alweer: de wens is de vader van de gedachte???



In ieder geval zullen jullie ook van mij spoedig horen: al is het positief dan wel negatief…



Liefs,

Puk

YEP Puk! Hou ons op de hoogte en succes met wachten. Ik :thumbup: voor je…



hazze

Lief van je, HAzze!!! :-* :-* :-*



Puk

Puk echt spannend jo.

Ik :thumbup: ook voor je. (en voor de rest natuurlijk)

:-* jentel

Puk het wordt inderdaad spannend voor je.



Ik was en ben eigenlijk nog kwaad op manlief. Gisteren even uit naar het cafe. Schoonbroer zou rijden, dat vond ik niks, maar ja toch maar mee. En ja hoor in het cafe zette schoonbroer het op een zuipen, in totaal 5 glazen bier op en dat waren geen kleine glazen. Hij wil niet dat een ander in zijn auto rijdt, dus wilde hij perce zelf naar huis rijden. Een andere kameraad was er ook met de auto en die had ook 3 grote glazen bier op en daarna een glas cola en een glas redbull en die reed ook zelf naar huis, alleen het verschil is dat hij minder op had en ook rustig rijd en mijn schoonbroer hard rijdt en niet echt verantwoord. Wat doet manlief rijdt hij met zijn schoonbroer mee naar huis, ik was laaiend want ik ben voor mijn eigen veiligheid met die kameraad mee naar huis gereden.



Wij rijden normaal niet mee met chaffeurs die alcohol op hebben, maar goed nu geen echte keus, taxi is tegenwoordiger veel te duur. Maar manlief altijd het hoogste woord als het om alcohol gaat, dus daarom ben ik dus nog steeds kwaad en hij maar poeslief doen, nou deze keer geef ik me niet zomaar gewonnen.

De volgende keer als we naar het cafe gaan rijd ik gewoon weer zelf.



He dat lucht op, ik moest dit gewoon even kwijt.

goeimorgen allemaal,



Goh zeg je kijkt een paar daagjes niet en meteen een paar zwanger GEFELICITEERD dames :dance:

Hopen dat het besmettelijk is :pray:

Nala sterkte wat rot zeg.

Puk ik :thumbup: voor je zit een beetje in het zelfde schuitje voel wel sinds een dag of twee iets raars in mijn buik en ben ook bij vlagen missselijk maar ja kan ook een griepje zijn natuurlijk wil mezelf niet al te gek maken hopen maar dat het deze keer raak is.



:thumbup: voor iedereen

Groetjes mowie

He stiekem , jammer dat het huis niks was. Op funda kan het er leuk uit zien maar “live” dan weer niet.

Zoe hebben wij dat ook wel. Maar wij gaan dus nu ook weer druk op zoek, we hebben morgen twee bezichtegingen. Dus even kijken wat dat wordt.



Mowie en Puk, We kunnen nu af gaan tellen of het raak is ja of nee.

Ik hoop het wel…



Zorro: weet je al iets meer?



Nala: Hoe gaat het met je na de miskraam?



Veel liefs, Chantal.

Hallo,



Ik ben nieuw op dit forum en zou mij graag bij jullie willen aansluiten.

In juli heb ik mijn mirena weg laten halen.

We zijn druk aan het klussen voor een eerste kleine.

Maarja, ik heb nogal een lange cyclus (ruim 35 dagen) waardoor vorige week eigenlijk pas de derde kans was…

Of het gelukt is deze keer weet ik nog niet.

Ik ben nu een beetje moe, maarja, druk weekend gehad dus wellicht ligt het daaraan.

3 november zou ik volgens de berekeningen ongesteld moeten worden. Jullie noemen dat geloof ik een NOD? Het is dus nog even afwachten!



Ik hou jullie op de hoogte,

Marg

He Marg, van harte welkom hier.



veel liefs, Chantal.

Welkom en veel lees plezier.

:-* jentel

Stiekem: heb even het huis bekeken. Ziet er zo wel leuk uit.

hallo dames



iedereen die nog aan het klussen is veel succes



met mij gaat het goed .

heb geen last meer van missekijkheid alleen nog heel moe en veel pijn in mijn borsten en tepels echt niet meer normaal en ik ben ook al een maat geroeid moet nieuwe bh gaan kopen



buikje begint nu ook al een beetje te komen



morgen voor de echo SPANNEND



hou jullie op de hoogte



groetjes poemmelke







Nou ik denk dat ik toch ongi ga worden… Vanmorgen een rode druppel, tampon in gedaan en daarna een druppel oud bloed en verder niks… Wat moet ik daar nu weer van denken??? De assistente van de huisarts wilde geen verwijskaart geven, moest ik eerst langskomen!! zucht… Ik ga nu maar even afwachten wat er verder gebeurd…

hoi hoi



@ Welkom, wat vervelend. Idd alcohol en verkeer gaan nooit samen! Volgende keer dan maar weer zelf rijden… weet je iig waar je aan toe bent! Maarre … wel gauw weer beetje bijleggen met je mannetje, want je zit in de ‘groene zone’ toch?



@ Krabje en Mowie, ook voor jullie spannend meiden! Allemaal duimen :thumbup: … :pray: :pray:



@ Zorro, nix aan he die onzekerheid…ik voel met je mee…



@ Marg, welkom op dit forum en veel lees- en kletsplezier!



@ Poemmelke, veel plezier met je echo. Wordt vast heel emotioneel om je kindje te zien! Geniet ervan!!! En ons gauw vertellen hoe het was.



Ik heb vandaag een dagje vrij genomen. Ik ben zo ontzettend ongesteld, niet leuk meer. Morgen is het alweer dag 4/5 dus dan zal het ergste weer voorbij zijn. Ik kan hier nog niet zo goed aan wennen, wat waren die pilongi’s dan altijd ‘heerlijk’… (maar we klagen niet hoor!) Ik ben blij dat het allemaal goed ‘werkt’.

Dus vandaag beetje rommelen in huis, wel lekker. Het is rotweer hier, maar da’s volgens mij overal in Nederland… herfst he…



Groetjes

Hazze