De stoppers van juli 2005 deel 3 3 zwanger van de 16

Nou hier gelukkig nog steeds geen duivels :stuck_out_tongue: Snap er niks van :think: Heb nog steeds wel krampen, maar soms is het opeens ook weer hele tijd rustig in mn buik. Ik houd jullie op de hoogte :pray: :pray:

Hee, Spannend Zorro!!!





Hier dus oook nog nietsā€¦ Dus er is nog hoop! Zit nu op dag 38ā€¦

Over een weekje wordt het wel testen, denk ikā€¦



Het zijn spannende tijden meiden. Wellicht kunnen we allemaal naar de juli-mammaā€™s???



Liefs,



Puk

NAla.

Lees je bericht net pasā€¦ Sterkte meid!



En natuurlijk mag je weer meekletsenā€¦ En ook je hart luchten als dat nodig mocht zijnā€¦ Het lijkt me niet niksā€¦ Dus als je je verhaal alsnog kwijt wilt, staan wij natuurlijk voor je klaar met een luisterend oor.



Ik denk dat ik hiermee ook voor de andere meiden mag sprekenā€¦



Liefs,

Puk

Oh Zorro, het wordt nu wel heeeeel erg spannendā€¦

Ik hoop voor je dat de :evil: :evil: weg blijven.



Puk: zou wel heel mooi zijn, allemaal juli mamaā€™s!!!

Maar denk niet dat het raak is bij ons :frowning: :frowning:

maar we wachten afā€¦



Veel liefs, Chantal.

Nala wat erg, heel veel sterkte en je bent natuurlijk weer zeer welkom om mee te kletsen, ik zal meteen even het lijstje veranderen. Balen dat dit bestaat, je krijgt er zoveel verdriet van.



Ik heb gisteren mijn eisprong dus echt gehad, maar zin in klussen echt niet dus! Ik voel me anders, niet meer zoā€™n gedwongen gevoel om zwanger te worden. Heb enorme wisselende stemmingen, dus wie weet is mijn lichaam zich wel aan het voorbereiden. :pray: :pray:

O sorry nala, maar heb je een aantal gegevens voor mij die ik kan vermelden in het schema?

Hallo lieve meiden allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Dit doet mij erg goed :slight_smile:



Maar hoe is het met jullie dan? nog druk aan het klussen?

Ik gun het jullie van harten, het is echt iets bijzonders, daar kan ik nu over mee praten.



Liefs Nala

Ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest en veel gemist zie ik.



Allereerst Nala, veel sterkte toegewenst zegā€¦



Zorro, jij houdt het spannend zeg, wanneer ga je testen?



Welkom, even voor het lijstje ik ben vrijdag 23 geworden!



Ik duim natuurlijk voor jullie allen!



Sofie

Hoi hoi



Nou de ongi is wel doorgezet helaas helaas. Deze keer cyclus van 32 dagen.



Nieuwe NOD wordt verwacht op 21 november.

@ Welkom: wil je dit aanpassen in het lijstje? Thanx.



Zorro, hoe gaat het? Ben erg nieuwsgierig!!! Puk ook nog nietsā€¦spannend!



Nou kga op zoek naar de chocolaā€¦ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen? Vanavond komt een vriend bij ons eten, dan maar lekker een glas goede wijn erbij denk ik!



Groeties :-* ,

Hazze

nou Hazze,



Dat glas wijn is je van harte gegund hoorā€¦ Gisteren ben ik met een grote groep tapaā€™s gaan etenā€¦ Gezelligā€¦ en op de een of andere manier vind ik dat daar een goed glas rode wijn bijhoort (gen bier bijvoorbeeld)ā€¦ Maar ja, onze puk heeft nog alle kans op een zwangerschap dus heb de gehele avond op spa rood gezetenā€¦ Gelukkig heb ik niemand er over gehoordā€¦



Puk

SOFIE,



Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!11





Puk

Halloooo,



ik ben er even heel snel, ga ook niet op alles reageren; dat komt van de week wel weer.

Het zit namelijk zo: een paar idiote stratenmakers hebben bij ons de kabels doorgehakt en nu zitten we al vanaf woensdag zonder kabel. Geen tv, radio en zeker geen internet! Ik hoop dat het maandag allemaal wordt gemaakt, maar het is even afwachten.

Ik internet nu via een telefoonlijntje en dat probeer ik een beetje binnen de perken te houdenā€¦ :roll:



Maar het gaat goed hier, de :evil: :evil: zijn weer weg, dus het echte werk kan weer beginnen!!



Dusā€¦ Tot laterrrr!

Hallo,

Ben nieuw hier,29 jaar, gestopt met de pil op 22 juli 2005, wilden eerst afwachten tot het ā€œboeltjeā€ allemaal op gang komt voordat we voor het "echie"gaan.

Tot nu toe nog niet ongesteld geworden :? , dus dat is wel een beetje balen, maar hoorde dat een half jaar na het stoppen dat allemaal nog heel "normaal"is. Lichaam heeft de tijd nodig wordt gezegd, dus dat geloven we dan maar. Nu dus 3 maand pil-loos.

Ben nog niet bezig met testjes, temperaturen enz., we wachten het gewoon allemaal nog maar even af.

Hoi Nic, gezellig dat je mee komt kletsen, ik zal je toevoegen aan ons lijstje. Hopelijk komt je ongi alsnog snel op gang.



Sofie nog proficiat met je verjaardag.



Hazze ik zal je nod veranderen.

Sofie: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke dag gehad?



Nic: Van harte welkom hier!!!



Hazze: Balen zegā€¦



Zorro: Hoe staat het er voor?Ben heel erg nieuwsgierig!!!

Ik :thumbup: en :pray: nog steeds!!!



Veel liefs,Chantal.

Goedemorgen allemaal!



Was vanmorgen al om 05.45 uur wakker! Moest nodig naar de wc. Daarna weer mn bedje ingedoken, maar denk net allemaal even te snel gedaan en werd me toch een partij misselijk! Kon ik dus mooi niet meer slapen :evil: Tv aangezet en om half 7 moest ik plassen en meteen maar getestā€¦ helaasā€¦ negatiefā€¦ :cry: Ik ga morgen een bloedtest aanvragen bij de huisarts, dus ik houd het nog even spannend. Ben nu wel pis saggerijnig ppfff, heb al ruzie gehad met Zorro de hele ochtend, die is zo lomp bezig en ik moet ook nog kei veel leren want heb morgen om 10.00 uur theorie examen voor mn hondentrim opleiding en moet allemaal stof leren die er niet toe doet dus kan mezelf er slecht toe zetten ppff. Ik houd jullie weer op de hoogte!

Sorry dat ik even niet reageer op de rest, maar ik geef eerlijk toe dat ik even teveel met mezelf bezig ben op dit moment. Ik haal het later wel weer in hihihi. :mrgreen:

hee Zorro!



Wat een spanning heā€¦ succes met leren nog en met je theorie-examen morgen. Ik :thumbup: ervoor dat ALLES goed komt.



Laat ons gauw weer wat weten!



Groet,

Hazze

Hallo iedereen!



Nic: welkom hier en leuk dat je komt meekletsen!!



Sofie: gefeliciteerd met je verjaardag!



Krabje: wat jammer dat het huis niets was, maar ik herken ik het wel hoor. Wij hebben er al meer dan 20 gezien en het was allemaal niets! :?

Vrijdag was idd een mooi huis, maar ze hebben op de begane grond een tegel liggen die wij helemaal niet mooi vinden. We houden so wie so niet van plavuizen/ tegels. Nou, om een lang verhaal kort te maken: het word allemaal veel te duur en ingewikkeld wat wij willen. Dus we doen het niet.

Nu zijn we aan het kijken naar een huis op Funda: Turfakker 11 (265.000) Koog aan de Zaan. Dit is wel erg duur, maar ziet er iig uit alsof je er zo in kunt. Beneden lijkt me prima, alleen de badkamer boven willen we wel graag een bad dus moeten we kijken of daar eentje in kan.

Als je er zo in kan, hoef je ook niet te verbouwen (scheelt weer). :mrgreen:



Ik ga morgen wel even bellen met de makelaar wanneer de oplevering is! Ben benieuwd, we zaten er vandaag wel een beetje doorheen, want we willen zo graag een huisā€¦ :cry:

Stiekem ik hoop voor je dat dit huisje wat wordt.

:-* jentel

Ja, ik hoop het ook. Dit is alleen wel een beetje boven ons budget, maar we zullen zien!! :-*