De stoppers van juli 2005 deel 2

We zullen zien… 8)

Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: .

:-* jentel

Hoi!



Wij zijn ook om ons heen aan het kijken naar huizen hier in de buurt, maar we hebben geen haast. Dit huis is groot genoeg, dus dat is het probleem niet! We willen wel graag een huis kopen, dus we zijn ons een beetje aan het oriënteren…



Groetjes Garfield

Leuk is dat he, lekker rond kijken.

:-* jentel

En Garfield uiteindelijk nog geklust??



Jammer Balou op naar de volgende ronde, ik zal je NOD veranderen.

Nou zeg Krabje… tactische opmerking van je hubbie inderdaad zo ondre vrienden… Denk dat ik even niet zou weten waar ik moet kijken…



We zullen maar denken dat hij wel heel erg graag vader wilt zijn!!





Hier is eigenlijk weinig te melden… Hoewel?? Ga binnenkort aan een nieuwe functie beginnen binnen onze bank… Maar goed ook… De huidige functie heb ik van voor naar achter helemaal uitgekauwd…



PUK

@ Garfield: Leuk is dat om rond te kijken naar een huis. Het huis waar we nu wonen was het eerste huis wat we toen hebben bekeken en daarna nog wel wat anders bekeken maar we kwamen toch weer bij deze uit.

Nu zit ik ook erg veel op funda te kijken naar wat leuks. Maar we hebben nog niet echt veel haast. Tja dat wil zeggen hubbie niet maar ik wel :stuck_out_tongue:



@ Puk: ja geloof ook dat hubbie wel graag vader wil worden. We hebben nu al een naam voor een jongen en telkens vraagt hij aan mij hoe gaat het met …?

Dus ik denk dat hij wel graag wil.



Op dit moment heb ik er steeds minder vertrouwen in dat het raak is. Ik denk dat de :twisted: :twisted: gauw komen.



Veel liefs, Chantal.

Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je, dat het raak is

Krabje…



Misschien heb ik iets gemist, maar hoever zit je in je cyclus?? Al over tijd??



Ga voor je :thumbup: :thumbup:



Puk

He Krabje,



Ik ken dat ja, van dat huis wat weggekaapt wordt voor je neus… :wall:

Erg irri! Maar ja, wij zijn ook nog steeds zoekende, nog 4 maanden en dan moeten we ons huis uit. Maandag gaan we weer kijken naar een huis en we ook nog een ander huis dat we willen gaan bezichtigen.

Wel spannend en ook wel leuk. Maar eigenlijk wil ik nu gewoon verhuizen, ik heb zin om te klussen en het in te richten zoals ik dat wil!! :mrgreen:



Ja, ik ben ook erg benieuwd waar je bent in cyclus… :wink:

Wij hebben eind 2003 een huis gekocht, nieuwbouw. Vorig jaar juli was het klaar en we wonen er nu al weer een jaar. Het is een heerlijk ruim huis (groot genoeg voor … kids) en we genieten er nog elke dag van. We hadden goed gespaard en het huis helemaal zo ingericht als we wilden. Daar plukken we nu de vruchten van. We hebben nergens spijt van, maar bij de voorbereiding ook geen overhaaste dingen gedaan. Voordat we dit huis kochten ook veel op Funda gesneupt naar bestaande woningen, en ook wel een aantal bekeken, maar iedere keer knapten we ergens op af (vloer, badkamer of keuken) en dan was het te duur of nog te mooi om eruit te slopen. Met nieuwbouw kun je zelf uitzoeken en dat is ons in elk geval heel goed bevallen. De buurt is gelukkig ook heel leuk (vond ik wel eng, je weet op het moment van koop niet wat je krijgt als buren), een goede mix van jong, jong met kids en ouder. Het is heel gezellig.



Succes met de huizenjacht, hoop dat jullie gauw wat vinden wat het helemaal is EN wat niet voor jullie neus verkocht wordt.



Spannend Chantal, ik duim voor je!



Hier is de ongi weer heel erg. Daar moet ik wel weer erg aan wennen, was ik vergeten na 15 jaar pil slikken. Maar het is voor de goede zaak!



Nog 1 dagje werken en dan is het alweer WEEKEND! Jippi



Groetjes, Hazze

Hoi,

nee helaas ben nog niet over tijd. Als is uit ga van een cyclus van 28 dagen (wat ik niet denk) heb ik morgen mijn NOD.

Als ik uit ga van de vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen dus dan zou mijn NOD maandag a.s. zijn.

Op dit moment last van mijn buik, echt zo’n ongikramp. Dus de :twisted: :twisted: zullen er wel aan komen.



Heel lief dat jullie allemaal zo duimen. Een hele dikke knuffel voor jullie!!



Heel veel liefs,Chantal.

Knuffel terug!!



Puk

hier ook een :-* en een knuffel!!!

He knuffelaars,



Het drukke leventje begint alweer drastische vormen aan te nemen, maar morgenavond heb ik helemaal niets… heerlijk. Het rijk (en dus de afstandsbediening, hihi) voor mij alleen en genieten van niks doen. Ik dacht dat ik dat niet kon, maar ben er in de vakantie achtergekomen dat ik mezelf daar af en toe toe moet dwingen!

Enneh, welkom, we hebben nog geklust. Mijn vriend is speciaal eerder uit zijn werk gekomen (00.30 uur) omdat ik zei dat de ov. test positief was, haha! Nu maar hopen dat we er nog op tijd bij waren…



Groetjes Garfield

He Garfield, spannend hoor.

Ik ga heel gard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!



Heel veel liefs, Chantal.

Bedankt :-*



Garfield

:lol: :lol: Garfield, wat je er allemaal wel niet voor moet doen he (lief :inlove: )

Ik ga voor je duimen :thumbup:

:-* jentel

Dat is lief van je man en nu maar hopen dat het echt wat wordt. :clap: :clap:

Nou dames jullie kletsen aardig door :mrgreen: hihihi

Ik zit te wachten op mn ongi zondag of maandag denk en dan is het wachten op de vruchtbare dagen om te insemineren!! Ik ben er weer helemaal klaar voor en heb goede hoop :stuck_out_tongue: De zwangerschaptesten liggen al klaar hahaha :lol: