De stoppers van juli 2005 deel 2

Hee meiden,



Ik word binnenkort peettante. Mijn beste vriendin was afgelopen zaterdag uitgerekend. Ik en mn vriend kregen de eer om peetoom en peettante te worden. Even spannend dus nog…





Puk

Welkom mijn vriend heeft vier broers en een zus, hij is een nakomertje.

Hun hebben allemaal al kinderen, en een is nu zwanger.

Wij zelf zijn met z’n tweeen mijn broertje(22) en ik.

Het is leuk om veel broers en zussen te hebben, maar ook speciaal om er een te hebben (wij hebben z’n goede band)

:-* jentel

O peettante dat is heel speciaal (wees er trots op)



Garfield klusse he (ik wil je hier niet meer zien :naughty: )



:-* jentel

Peettante gewelidig lekker die kleine dadelijk verwennen als hij/zij er is.



Ik heb ook een leuke band met mijn broertje (24).



Ik heb bij de vorige 2 rondes duidelijk mijn eisprong gevoeld, maar deze keer voel ik hem wel erg duidelijk, een echte zeurende pijn aan de linkerkant. Gisteren geklust dus wie weet??!! :pray: :pray: :pray:

Ik heb nu ook dat heldere slijm, dus wie weet.

oooo welkom wat spannend zeg, nu weet je zeker dat de kans er in zit :dance:

En nu maar wachten en wachten…

:-* jentel

Welkom, wat spannend hopelijk dat het raak is :pray: :pray: :pray:

Dat hoop ik ook, gelukkig is de zeurende pijn na een paar uur weer weg getrokken. En nu maar weer afwachten. Ik hoop dat manlief vanavond nog zin heeft om te klussen, optimaal benutten als het kan.

Gooi je charmen in de strijd, succes :!: :!: :!:

Nou welkom ik wil je hier vanavond niet zien :wink:

:-* jentel

hello hello allemaal!



Wat weer spannend hier. Poemmelke gefelliciteerd met je zwangerschap en suc6 met de verhuizing! Schiet het al beetje op? Ik vind verhuizen echt vreselijk!



Cynthia, welkom terug op dit forum. Blij dat de curettage achter de rug is. Knap hoor om je weer te richten op de toekomstmogelijkheden. Ik weet ook wel dat je niet veel anders kunt, maar toch… :thumbup:



Hier is de spanning weer weg. Vandaag ongesteld geworden, cyclus deze keer 5 weken, dus dat is al veel beter dan de vorige keer (8 weken).

Dat biedt perspectieven zullen we maar zeggen…



Verder lekker druk op 't werk en prive veel leuke dingen te doen. De weken vliegen voorbij.



En hoest bij jullie?



Oja, nog even de facts voor het lijstje:

Hazze / 31 jaar / gestopt op 24 juni 2005 / poging voor 1e kindje / NOD 25 oktober ? (cyclus nog niet regelmatig)





Groetjes, Hazze

Hoi Hazze, ik voeg je toe aan het lijstje.



En ja we hebben ook gisteravond toch nog geklust, dus optimaal benut de afgelopen 2 dagen en nu maar afwachten.

He Welkom,



Nu nog twee weken geduld hè?! Mijn vriend heeft avonddienst, maar gelukkig ben ik vandaag vrij. Dus als ie zo wakker is… hihi, toch de kans niet laten lopen :wink:



Garfield

Goi je charmes in de strijd garfield, veel plezier :!: :!: :!:

Ik ben helaas ongesteld geworden. Jammer maar volgende keer hopelijk wel raak! Dit was pas de 1e ronde.

Mijn nieuwe NOD is 17 oktober (voor het lijstje).

Wij zijn ook vanaf juli bezig met klussen.

Ik ben in juni gestopt met de pil maar kreeg toen geen onttrekkingsbloeding na mijn laatste pil geslikt te hebben. Daarom hebben we eerst een maandje afgewacht totdat ik weer ongesteld werd. Gelukkig kwam het na een week of vier alsnog spontaan.



Nu is het nog een week tot mijn NOD en langzaamaan begint de spanning weer toe te nemen…

Spannend meiden.

:-* jentel

Hoi,



ik wacht nog steeds vol spanning. Het weekend komt eraan…

Ben de afgelopen week wel vaker misselijk geweest. Maar durf alleen niet te hopen dat het raak is. Hubbie denkt daar anders over, volgens hem ben ik wel zwanger.

Een klein minpuntje, afgelopen weekend bij vrienden was ik een beetje stil en dan vraagt hubbie: ben je misselijk? Waar alle vrienden bij zijn, dus weer commentaar van iedereen. Heb hem later even verteld dat ik liever niet heb dat hij dit vraagt waar anderen bij zijn. Hij zegt dan heel rustig: kan toch ook wat anders zijn. Jaja als ze vrienden weten dat ik gestopt ben met de pil is het heel makkelijk na te gaan wat er is. :?



Voor de rest zijn we ons nu aan het orienteren op een ander huis. Vandaag een huis wezen kijken maar dat was absoluut niks. Het huis wat we zo leuk vinden en vrijdag zouden gaan bekijken is net gisteren verkocht :frowning: Dus dat is flink balen.



Maar hebben jullie nog iets leuks meegemaakt?



Veel liefs, Chantal.

Nee, niets leuks meegemaakt.

Wat balen zeg van dat huis.

:-* jentel

ja best wel maar het voordeel is dat er twee deuren verder nog een huis te koop staat. Zaterdag is er open huis en dan gaan we kijken of dat wat is.

Maar als dat niet wat is , is er nog niks aan de hand. We moeten nog eerst dit huis zien te verkopen.



Groetejes.

Je heb nog tijd zat, op zijn minst 9 mnd :wink:

:-* jentel