De stoppers van juli 2005 deel 2

Weer een nieuw deel met een lijstje, die ik zal proberen bij te houden.



wie/ leeftijd/ gestopt/ 'st beeb/ NOD



Welkom l 26 l 8 juli l 1e l 3 november

Krabje l 29 l 29 juli l 1e l 27 oktober

Puk l 30 l 16 juni l 1e l 25 oktober

Stiekum l 23 l 27 juni l 1e l 10 november, eggie januari 2006

Garfield l 28 l 12 april l 1e l 11 november

Zorro l 32 l tijdje terug l 1e l 19 oktober

Cynthia l 37 l Juni l 1e l ?

Balou l 29 l 10 juli l 1e l 17 oktober

Hazze l 31 l 24 juni l 1e l 25 oktober



ZWANGER



Poemmelke l 24 l 1e l 2e ronde l 22 mei 2006 uitgerekend

Sofie l 22 l 1e l 3e ronde l 24 juni 2006 uitgerekend

Jental l ? l 1e l 1e ronde l 27 juni 2006 uitgerekend



Wijzigingen verneem ik graag

OK, hier de mijne



Puk, 30 jaar, gestopt 16 juni 2005, 1e kindje, verwacht mn NOD gezien mn huidige cyclus rond 25 oktober 2005.



Liefs,

Puk

En van mij:



Garfield/28 jaar/1e beeb/12 april/NOD 5 oktober

En me :stuck_out_tongue: 32 jaar, 1e kindje, 2e poging in Oktober

Hoi hier ook mijn gegevens.

29 jaar, 21 juli laatste pil, 1 ste kindje, nod 25 september.



Veel liefs, Chantal

Hier ben ik!



23 jaar, gestopt 27 juni, ie kindje, NOD 29 september.

Thanks, enneuh…leuk idee

Dit ben ik!



Sofie / 22 jaar / 19 juli / 1e kindje / 14 september 2005



Ik heb het op dit moment heel spannend, nog geen ongi verschijnselen, maar ook geen zwangerschapskwaaltjes, wel hoge temp, maar goed even afwachten, test van vanmorgen was negatief…



Sofie

Het begint een echt lijstje te worden. Wat ik leuk vind dat de leeftijden erg verschillend zijn.

Welkom wat lief, ik zie mezelf voor het eerst op een lijstje staan.

Maar wij gaan nog niet voor het eggie, wel bijna :wink:

:-* jentel

Spannend Sofie,



Hou ons op de hoogte, meid!!



Puk

@Puk wrote:



Hou ons op de hoogte, meid!!



We duimen natuurlijk.
:-* jentel

Cynthia / 37 jaar / ergens in juni / 1e kindje / …



Hallooooooo, daar ben ik weer!

Ik heb gisteren de curettage gehad en ben nu helemaal opgelucht. Na een week van afwachten of het vanzelf loskwam, is het nu helemaal schoon en kunnen we opnieuw beginnen. Het gaat nu echt heel goed met ons en we verheugen ons ook wel weer een beetje op de komende spannende tijd. We moeten eerst een menstruatie afwachten en daarna gaan we er weer helemaal voor!

De curettage is me op zich wel meegevallen, weinig krampen en ik vloei ook bijna niet. Nu maar hopen dat de eerstvolgende menstruatie niet al te lang op zich laat wachten… De datum van mijn NOD is dus nog niet bekend.

Ik heb wel onwijs zin om weer gezellig mee te kletsen! :mrgreen:

Ik heb sinds gisteren wat bruinverlies, niet veel alleen als ik afveeg’(en dat op de vroege morgen…) Ik voel me ook niet ongesteld, normaal heb ik al daarvoor last van mijn buik enzo, maar voel helemaal niets. Verwacht wel dat de ongi eraan komt door het bruinverlies, ik wacht nog maar een paar dagen af.



Sofie

Hoi Cynthia,



Gelukkig is het je allemaal mee gevallen en kunnen jullie er nu weer voor gaan. Hopelijk komt je cyclus ook weer gelijk in een normaal ritme :!:

Ik zit tegen m’n vruchtbare dagen aan, maar mijn vriend gaat maandag helaas de avonddienst in. Maar eens kijken hoe we dat op gaan lossen. De kans doet zich maar 1x per 35 dagen voor, dus daar willen we toch wel graag gebruik van maken :smiley:

Ik ben wel van plan om me de volgende keer rond de NOD wat minder gek te laten maken en de :twisted: :twisted: af te wachten. Hoop dat ik het inderdaad kan laten qua testen :wink:



Groetjes Garfield

wie/ leeftijd/ gestopt/ 'st beeb/ NOD



Hoi, ik zal me ook even aanmelden voor het lijstje



Suus29/29/10 juli/1e/15 september

Hoi Suus 29,

Ik zal je bij het lijstje zetten. Nu 2 dagen over tijd? Al getest?



Gezellig Cynthia dat je weer mee komt kletsen, het lijkt mij moeilijk om je teleurstelling te verwerken.

Hoi Cynthia,



Ben blij voor je dat alles is meegevallen. Lijkt me toch wel spannend zelf, zo’n curratage. Heb wel het idee dat je er met frisse moed weer tegenaan gaat. Sterk van je hoor!!! Hoop dat we weer lekker kunnen kletsen…



Sofie, spannend hoor! Je gaat er vanuit dat het je ongi is, maar wellicht kan het ook een innestlingsbloeding zijn??? Hoop niet dat ik je hiermee nog zenuwachtiger maak???



Ik zit mn ongi momenteel uit… Daarna is het weer wachten…

Had trouwens een vraagje: mn tweede cyclus ben ik het aantal dagen gaan tellen op het moment dat ik ongi was geworden… Het totaal aantal dagen heb ik dus geteld van ongi tot ongi… Dit is toch juist??? Of had ik eerst een weekje moeten wachten tot mn ongi weg was en daarna moeten gaan tellen… Ben ik nog duidelijk???



Liefs,

Puk

Puk,



je moet tellen van de eerste dag van je menstruatie tot de volgende weer begint. Dan begin je weer op dag 1 enz. Als je zwanger bent, tel je ook van de eerste dag van je laatste menstruatie, dus daar begint je cyclus.



Verder iedereen nog bedankt voor de lieve reacties en de pbtjes die ik heb gehad! Dat was echt super en heeft zeker geholpen bij het troosten. Het is een heel moeilijke week geweest, maar het gaat nu echt wel weer. We hebben er weer zin an! Met name het klussen dan… :wink:

He Jammer, Cynthia, had ik toch goed geteld…

LAatste cyclus dus 41 dagen. Ik denk daar snoep ik even een weeke van af door te zeggen dat ik verkeerd geteld heb… :wink: :wink: :wink:



Nee, hoor… ging opeens twijfelen of ik het wel goed deed. Bedankt voor je reactie!!





:-* :-* Puk

Ha Ha Puk, jammer he :wink:

:-* jentel