De stoppers van juli 2005 deel 2

Met z’n instelling, moet het toch lukken :wink:

Ik duim voor je.

:-* jentel

Jullie maken het wel weer spannend!! Ik :thumbup: voor jullie hoor!

En hier is het vloeien gestopt. Nu al twee dagen niks meer. Ik ga er vanuit dat de baarmoedermond dicht is en dat we weer kunnen klussen. Nog niet voor het echie, daar moeten we nog even mee wachten, maar wel voor de lol. En dat hebben we wel weer nodig ook! :inlove:

Mijn temp zakt nog steeds, dus op naar de eisprong!

Inderdaad! Laten we vooral niet vergeten dat sex lekker en leuk is! :lol:

Veel plezier! :wink:

Groet

Hazze

Hoi,

zoals ik al had verwacht is het geen cyclus van 28 dagen!!! :lol:

Hier nog geen sporen van de :twisted: :twisted: . Hopen dat het zo blijft.

Het blijft spannend…

Liefs, Chantal.

OOoo echt spannend.

Ik hoop ook dat :twisted: :twisted: niet komt voor je.

Ik hoop het ook!!!

Ik kan niet wachten tot dinsdag, dan ben ik overtijd als de :twisted: :twisted: niet komen.

Ik :pray: :pray: dat het zo is

Ik hoop het ook voor je.

Hoeveelste ronde is dit :?:

De eerste ronde.

Dus alles is nog nieuw voor ons, mede daardoor ga ik er nog niet vanuit dat het raak is.

Dan is het helemaal spannend.

Nou ik duim voor je.

Dank je, ik houdt je op de hoogte…

Maar eerst gaan we morgen weer een huis kijken…

Ja moet je zeker doen.

Wat leuk weer naar een huisje kijken.

Ja best wel.

Het huis waar we morgen naar gaan kijken staat twee deuren verder dan waar we vandaag zouden gaan kijken

Wat leuk, dus de wijk ken je al.

Ik ga lekker slapen maar ik hoor het morgen wel of het wat is.

Slaap lekker.

Oke , je hoort het wel

Weltrusten

Chantal, vandaag de spanende dag.

Veel plezier.

Sinds vandaag meer klachten gekregen, ik heb slijmerige witte uitvloeiing (geen schimmelinfectie), tepels doen wat zeer bij het aanraken en heel snel moe en het af en toe warm krijgen. O nee ik begin weer met te denken is het nu wel raak? Tja het kan, maar ik heb deze keer nog geen testen gekocht, dat wil ik pas doen als ik een dag over tijd ben, want de vorige keren heb ik gewoon al een dag voor mijn nod getest en ja hoor de volgende dag ongesteld. Ik hoop niet dat ik bij elke nieuwe cycles weer vreemde klachten krijg die ik andere keren niet heb gehad. Ik heb oo weer een migraine aanval gehad, terwijl ik daar eigenlijk geen last meer van heb.

Manlief roep al je bent gewoon zwanger, maar stiekum hoop hij een klein beetje dat ik nog een paar maandjes wacht met zwanger raken. Is het zover dan zal hij het geweldig vinden.

Zo dit lucht op, even van me afgeschreven waar ik mee zit.

He Welkom! Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt hoor… :?

Je raakt er soms gewoon een beetje van in de war wat je allemaal voelt. En het is gewoon lang wachten totdat je wel/ niet ongi wordt natuurlijk :wink: .

Wanneer is je NOD? Dan kan ik voor je gaan duimen… :mrgreen:

O welkom spannend hoor.

Wel lang wachten.

Hoi Stiekum, 3 dagen na jou is mijn NOD, maandag over een week. Voor jou wordt het ook erg spannend.