De stoppers van april 2005 (deel 5)

Ha Nikki ,

Gefeliciteerd !!!

Wat een geweldig nieuws !! Geniet er van.

Jacqueline, hoe is het met jou dan?

Verder alle andere meiden: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Veel liefs :-*

Nikki super meis GEFELICITEERD!!! Echt super!!! :dance: :dance: :**: :dance: :dance: :dance:

Jacqueline: Al weer nieuws?? Blijf voor je duimen hoor, zolang de ongi er nog niet is…is er nog alle hoop!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs Ilse (vandaag op de helft :dance: :dance: :dance: )

Hier nog geen nieuws…geen ongi en geen verschijnselen. Niks niks niks dus!

Zaterdagochtend ga ik testen.

jeetje wat zenuwslopend moet dat wel niet voor je zijn jacqueline!

ik blijf voor je duimen hoor!

liefs

waahhhhhhhh vanochtend om 9 uur getest en ik ben zwanger!!!

kan het echt niet bevatten!

liefs

nog steeds die onzekerheid jacqueline vervelend succes met testen dit weekend :thumbup:

SMARTYGIRL GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

geniet ervan meid.

ilse gefeliciteerd alweer over de helft gaat snel he.

elsevier leuk dat je er ook weer was. alles goed verder?

hier gaat alles ook goed wel veel klachten maar ja dat hoort erbij nog een paar weekjes en dan zit het erop.

iedereen heel veel succes!!

liefs chantal :**:

Smarty!!! Gefeliciteerd!!! Meid wat geweldig!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geniet er lekker van!

Voor de anderen die in hun wachtdagen zitten, ik blijf me helemaal suf duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Elsevier, hoe is 't met jou?

Ilse, meid al over de helft, gefeliciteerd!

Chantal, voor jou gaat het echt opschieten nu he? Wel vervelend al die kwaaltjes!

Met mij alles prima, gister bij verloskundige geweest en alles weer in orde! Hartje weer gehoord, prachtig! :inlove: Kindje is lekker beweeglijk, vooral 's-avonds! Hij/zij reageert ook echt op onze hand nu, zo leuk! :inlove: Heb ook nog nergens last van, behalve dan dat ik nog steeds kortademig ben en een stuk langzamer loop en moeilijker de bank uit kom! Maar gelukkig (nog?) geen pijntjes enzo.

Nou, fijne dag allemaal!

Geweldig Smarty…gefeliciteerd!! Geniet ervan meid!

Hier zijn vanmorgen dan eindelijk de :twisted: :twisted: gekomen. Normaal zou ik dat niet leuk vinden, maar dit keer ben ik er best blij om moet ik zeggen. Eindelijk van die onzekerheid af en weer gewoon “aan de slag”. Op naar de volgende ronde.

Ik haal wel even mijn banner weg, aangezien ik er even geen touw aan vast kan knopen.

balen jacqueline maar je weet nu wel waar je aan toe bent.

WAAHHHH SMARTY… WAT SUPER!!! GEFELICITEERD :smiley: :smiley: :: :: :dance: :dance: :dance: :smiley: :smiley: :: :: :dance: :dance: :dance:

Kun je het al een beetje bevatten? En wanneer ben je uitgeteld??

Heb je al kwaaltjes???

Jaqueline…balen meis!! Had het zo voor je gehoopt!!

Hier beginnen de bibbers te komen, heb donderdagavond de pretecho…vind het zoooo spannend!!!

Liefs Ilse

dame’s allemaal bedankt voor de leuke reacties!

kan het heel moeilijk bevatten, aangezien we van de maand niet veel geklust hebben!

ik ben 28 augustus uitgerekend ongveer, precies weet ik het niet door de onregelmatige cyclus die ik had!

he jacqueline balen zag, maar aan de andere kant gelukkig ook maar want nu heb je duidelijkheid!

liefs

Smarty,

Onwijs gefeliciteerd!!!

Geniet ervan :dance:

Jacqueline, gelukkig wel duidelijkheid inderdaad!

Smarty, ik heb je inmiddels ook al bij de augustus mama’s verwelkomd. Maar nogmaals: van harte meid!!!

Nikki

Jacqueline, balen van die :evil: :evil: maar gelukkig heb je nu zekerheid! Hopelijk volgende ronde meer succes! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Smarty en nikki gefeliciteerd, hopen dat alles goed verloopt en geniet ervan!!!

Hier is het afwachten ik mag twee maanden niet zwanger raken ivm medicijn gebuikt voor mijn pols.

Mischien dat jullie nog wel weten wat er aan de hand was maar de pijn is nu zo erg dat vrij zware pijn stillers en ontstekings remmers heb.

Dus het is echt balen maar het moet.

Het is zo vervelend je weet je ei komt er aan maar er mag niets gebeuren omdat je niet zwanger mag raken :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Maar je nog een maand dus 2006 zal voor mij het jaar zijn.

Groetjes marrije

Marrije,

Wat balen inderdaad zeg, dat komt natuurlijk helemaal niet uit. Maarja, die pijn is ook niks :naughty:

Hopelijk gaat het helemaal goedkomen in 2006, daar zetten wij ook op in :wink:

Groetjes Garfield

Nou, ik ben inmiddels flink ongi en ik heb er behoorlijk last van. mennn…wat een buikpijn. Hopelijk is het met de kerst weer weg en kunnen we gewoon lekker genieten van die romantische dagen :wink: :mrgreen:

Ik ben inderdaad ook wel een beetje opgelucht, omdat ik nu meer duidelijkheid heb. Ik heb alleen geen idee hoe ik nu moet tellen qua cyclus. Daarom heb ik mijn banner ook maar weg gehaald. Ach, een maandje gewoon maar “aanmodderen” heeft ook wel eens wat hahaha

Oh Marrije da’s zeker balen zeg! :frowning:

Wil je graag zwanger raken, mag het nu niet! :wall:

Veel beterschap met je pols! :thumbup:

En dat het over 2 maanden maar meteen raak mag zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jacqueline, vervelend dat je zo last heb van je :evil: :evil: :evil: Even lekker op de bank met een hete kruik wil weleens helpen.

Idd goed idee om je banner nu maar even weg te halen en eens een maand of wat op gevoel te klussen! :wink: Je merkt vanzelf wel wanneer je duivels krijgt of wanneer je je ‘anders’ (dus zwanger) voelt, lijkt mij.

Hopelijk deze ronde meer geluk! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Smarty, Gefeliciteerd ! Geweldig !!

Eindelijk weer een Aprilstopper zwanger…yes… :clap: .

Jacqueline, wat jammer dat het bij jou niet raak is, hopen dat we jou de volgende keer mogen feliciteren !!! Sterkte met je buikpijn :-* .

Marrije, veel sterkte met je pols, en dat jij dan maar de eerste van 2006 mag zijn :lol: !

Chantal en Em, hey meiden, hier alles redelijk onder controle…Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk naar mijn verlof toe leef, maar dat zullen jullie ook wel hebben ??? :lol: . Chantal, wat heb je voor probleempjes? Toch niks ernstigs hoop ik? En Em, hoe voel jij je? Ik mag deze week nog een keer naar het ziekenhuis voor een echo. Mijn baarmoeder is té groot en té vol :lol: … Waar het aan ligt moet de echo dus uitwijzen, waarschijnlijk heb ik gewoon heel veel vruchtwater óf is het kindje erg groot, maar het kan ook nog zo zijn dat ik toch wat langer zwanger ben :shock: ! Nou ja, rustig afwachten.

Ilse, nog 1 nachtje slapen :dance: , je gaat het echt fantastisch vinden en die vent van je helemaal :inlove: !!!

Hebben jullie allemaal een beetje zin in de kerst? Voor mij hoeft het dit jaar niet zo…, maar volgend jaar… :inlove: .

Veel liefs Elsevier

he hoi,

vandaag naar de kaakchirurg geweest, wat een ellende zeg, zit nu met een mond vol bloed en speeksel wat ik niet weg kan slikken… jak

ik heb wel gezegt voor de foto dat we bezig zijn en kreeg dus netjes een schort om.

Jaqueline, ik vind het ook niet makkelijk mmijn cyclus te bepalen, heb ook al 2 hele lange cyclussen gehad, dus ben deze maand ook maar gestopt met mijn banner… snap wel een beetje wat je bedoelt. Ook dat je ongi nu lekker heftig is, dat had ik na mijn langere cyclussen ook, maar goed, kerst duurt nog even, dus ik denk dat je dan al wel klaar bent :inlove:

:-* Annette