De stoppers van april 2005 (deel 5)

balen marije hopelijk doet die 2 maanden stop jullie wel goed en dat je dan in 1x zwanger bent. beterschap en succes.

elsevier ben benieuwd wat de echo laat zien bij jou zolang met de kleine alles goed is.

ik heb veel last van mijn bekken en ga nu ook naar de terapeut toe om het dragelijker te maken. ik heb nu vaak last van hoofdpijn af en toe duizelig en vind het nu erg zwaar worden ik werk nu ook niet meer en per 7 januari gaat mijn verlof in.

met de kleine gaat alles goed alleen ligt ze dwars in mijn buik het kontje links en het hoofdje rechts dus het is nu nog afwachten of ze gaat draaien heb er al een echo voor gehad of ik wel genoeg vruchtwater heb omdat mijn buik vol met baby is maar het had nog wat ruimte. ach maak me er niet druk om als ze maar gezond is en elke dag maar even laat voelen dat alles ok gaat. vandaag heb ik haar nog niet gevoeld maar dat zal straks wel losbarsten.

heel veel succes nog.

liefs chantal

Hoi allemaal,

Kom net terug van de kapper en heb een heel cool kapsel al zeg ik 't zelf (ff wennen toch wel!), foto volgt z.sm.!

Elsevier, ach gossie vinden ze je te dik? :wink: Ik heb ook een enorme buik, volgens de vk had ik een buik van 36 weken… :oops: :oops: :lol: Maar volgens haar heb ik veel lucht bovenin, dat kan komen door het eten van kool en het drinken van frisdrank (doe ik geen van beiden trouwens, maar ja…). Vandaar dat ik vaak kortademig ben, alles staat superstrak! Het is trouwens niet erg, ook heb ik veel vruchtwater maar dat was ook niet erg. Kindje deed het prima en is ook niet te groot. Dus het hoeft niet altijd wat te zeggen hoor een grote buik!

Chantal, vervelend meid die bekkenpijn en die hoofdpijn! Tja, dan wordt het wel heel zwaar dat zwanger zijn! Beterschap! :thumbup: En jouw kleine meisje heeft dus nu al een eigen willetje! :wink: Hopelijk draait ze snel goed!

Poekie, de kaakchirurg brrrrrrr!!! :shifty: Dapper dat je gegaan bent, nadat ik 8 jaar geleden geweest ben voor de ene kant ben ik nooooooooooit meer teruggegaan voor de andere kant! Ingreep viel wel mee hoor, maar de napijn, die was vreselijk! Uiteindelijk bij m’n eigen tandarts kies nr. 3 laten trekken, dat is me 100% meegevallen. Ik heb nog 1 verstandskies, maar die staat scheef, en die laat ik pas trekken als ik er echt echt echt heel erg last van heb, ik blijf bang voor kiezen trekken… :doh: :roll: :shifty: Beterschap trouwens met je mond!

Verder gaat met mij alles goei, ik leef ook wel erg naar m’n verlof toe. Ik werk in principe door tot 4 weken van tevoren als het lukt, hoewel 6 weken me ook wel lekker lijkt (maar dan heb je na de geboorte weer korter verlof, vandaar dat ik toch maar wat langer doorwerk), even kijken hoe het gaat in januari! Als het te zwaar wordt, dan stop ik wel eerder. De tijd gaat ook zo snel, deze zwangerschap vliegt om zeg!

Heb ook zin in kerst, ook al heb ik nog helemaal niet het gevoel dat het bijna kerst is. Nog 2 dagen werken en ik heb een weekje vakantie! :dance: We gaan met een hele club 3 dagen naar Maastricht! Zal best wel pittig worden (iedereen gaat natuurlijk de hele dag shoppen en stappen), maar heb me voorgenomen alles kalm aan te doen. Hubbie en ik zullen af en toe dingen met de groep samendoen (zoals eten) en ook wel dingen apart, kan de rest lekker de beest uithangen in het nachtleven en dan gaan wij gewoon vroeger naar bed. Gelukkig is hubbie ook niet zo’n kroegtijger dus hij vindt het niet erg om solidair te zijn met mij, de schat! :inlove: Heb er onwijs veel zin in, gewoon leuk om gezellig even in een andere stad te zijn, beetje shoppen, koffie drinken, eten, rondkijken, het Vrijthof schijnt helemaal in een Winterwonderland omgebouwd te zijn, met een ijsbaan (helaas kan ik niet schaatsen nu…maar goed, kijken is ook leuk!)

Vanavond heb ik een cosmeticaparty bij m’n zus, lekker smeren en mutsen hihi! Nou, fijne avond allemaal en de groetjes!

Hoi meiden,

Ik wens jullie allemaal veel plezier met de feestdagen en de beste wensen voor 2006!!

Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus we gaan er volgend jaar weer tegenaan…

Groetjes Garfield

Balen Garfield! Weer die stomme :twisted: :twisted: .

Ik wens je voor volgend jaar heel veel geluk en laten we hopen dat we allebei zwanger raken in 2006 !!!

Hoi Jacqueline,

Ja, we gaan gewoon voor een positieve test in 2006!

Ik wist al dat we deze ronde mijn eisprong hadden gemist.

Tja, mijn cyclus is nog steeds super onregelmatig en we hebben niet zoveel geklust :oops:

Groetjes Garfield

Lieve meiden, allemaal hele fijne kerstdagen gewenst! Geniet er van.

Veel liefs Elsevier

Ook vanaf deze kant een kerstknuffel....

Allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst en een goed en gezond 2006 !!

Garfield, balen van je :evil: :evil: :evil: Heel veel succes in de volgende ronde in 2006! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jacqueline, wat een schattige foto van Jarno met z’n kerstmuts! :inlove:

Lieve meiden, allemaal hele fijne dagen en een heeeeeeeeeel gelukkig en vruchtbaar 2006!!!

@Em wrote:

Jacqueline, wat een schattige foto van Jarno met z’n kerstmuts! :inlove:

Ja, leuk he? Ik vind het zelf ook erg schattig. Ach ja…mooi mannetje he…zucht :wink:

Even snel :mrgreen:

Allemaal een geweldig kerstfeest!!! lekker genieten :inlove:

:-* Annette (de rest komt later wel, want ik kom nog wel online :wink: )

IK WIL JULLIE ALLEMAAL HELE FIJNE KERSTDAGEN TOEWENSEN!!!

he hoi,

wat een rust hier zeg. de kerstdagen hier waren erg gezellig, lekker gegeten etc.

Zit nu bijna weer op een cyclus van een maand, vind het wel heel jammer dat er geen touw aan vast is te knopen, want ik zou ook echt niet weten waar ik nu van uit zou moeten gaan.

Ik dacht een paar keer ongi krampjes te voelen, maar bleek wrs darmkrampjes hihihi

nah ja, we wachten gewoon lekker af, ik hooguit half januari er een testje tegenaan gooien als ik niet ongi word.

groetjes Annette

Hoi meiden!

Ik ben even een tijdje weggeweest. Drukke tijd achter de rug. We zijn verhuisd en had even geen internet. Ook hadden we besloten om het even op een laag pitje te zetten. Hubbie raakte een beetje in paniek omdat het al zo lang duurt in zijn ogen. Hij haalt zich de raarste dingen in zijn hoofd en als ik hem dan uitleg dat het bij veel paren wat langer kan duren dan had hij al een rampscenario uitgedacht. :wall:

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nu ook wel ongeduldig begin te worden maar ja, je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen dus zolang we nog niet bij de 12e ronde zitten wacht ik het nog maar eventjes af denk ik dan maar. Daarna kunnen we altijd nog naar de huisarts.

Maar goed, we zijn nu gesetteld in ons nieuwe huisje en besloten om weer met volle moed de draad op te pakken.

Vandaag heb ik ook het boek ‘zwanger worden’ besteld op bol.com, misschien dat hier nog goede tips instaan en dat hubbie ook wat gerustgesteld wordt als hij zelf ook leest dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.

Met mijn cyclussen gaat het eigenlijk wel goed, door de verhuisstress waren de afgelopen twee eisprongen volgens mijn temp-lijst iets later gekomen. Deze maand maar weer eens een ovulatietest gehaald van clearblue en toevallig eergisteren begonnen te testen en gelijk een smiley (=naderende eisprong). We zijn dus weer druk aan het klussen geslagen dus op hoop van zegen dan maar weer.

Meiden jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en vooral VRUCHTBAAR 2006 toegewenst en laten we hopen dat het ons allemaal lukt in 2006!!! :dance: :dance:

groetjes Pearl

IK WIL IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2006 WENSEN EN VOOR DE MEIDEN DIE NOG NIET ZWANGER ZIJN EEN HEEL VRUCHTBAAR 2006

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

liefs chantal :-*

:: :: :: Hoi meiden! Allemaal een hele fijne jaarwisseling alvast! :: :: ::

:: :: :: En natuurlijk een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2006! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:
: :: :: :: :: :**:

He Hoi,

vanochtend weer een fijn begin van het nieuwe jaar, ofwel ongesteld.

nou ja, nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we maar denken?

we heeeeel fijn, een keer niet zo’n lange cyclus! slechts 31 daagjes :mrgreen:

ik denk dat we deze ronde maar eens een ovulatietest gaan halen, zijn er meiden die hierervaring mee hebben en deze willen delen? Pearl? ik denk hem maar van de etos te gaan halen…

gisteravond was heeeel gezellig, eigenlijk maar met zijn 4tjes, maar lekker gefondued en daarna een spelletje gespeeld, jammer genoeg niemand ingemaakt :wink:

Voor iedereen de beste wensen, de zwangere meiden een lieve beeb en voor de nog niet zwangere ook :**:

:-* Annette

Hoi allemaal!

:: :: :: Gelukkig nieuwjaar!!! :: :: ::

Annette, balen zeg zo’n begin van het nieuwe jaar! Maar een nieuw jaar biedt zeker genoeg nieuwe kansen! Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, misschien iemand anders hier wel. En bij ‘zwanger worden’ zijn er ook wel wat topics over geweest, heb er een paar voor je gevonden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=13032&highlight=ovulatietesten

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=12235&highlight=ovulatietesten

Je kan ook zelf zoeken met de zoekfunctie, er moet wel wat meer zijn denk ik. Succes! :thumbup:

Allemaal fijne nieuwjaarsdag! :-*

@poekie wrote:

He Hoi,

ik denk dat we deze ronde maar eens een ovulatietest gaan halen, zijn er meiden die hierervaring mee hebben en deze willen delen? Pearl? ik denk hem maar van de etos te gaan halen…

Hoi Poekie,

Ja ik heb al een aantal keren een ovulatietest gebruikt en moet zeggen dat ik er wel over te spreken ben. Ik gebruik die van Clearblue omdat deze het beste bevallen. Die van Romed heb ik ook wel eens geprobeerd maar die gaf drie cyclussen helemaal niks aan dus zonde van het geld.

Deze cyclus heb ik de ovutest ook weer gebruikt en precies op tijd want hij gaf gelijk een smiley aan. Dit houdt in dat je dan binnen 48 uur waarschijnlijk je eisprong zal krijgen. Hiernaas hou ik ook een temperatuurcurve bij dus kan ik mooi in de gaten houden hoe mijn cyclus en eisprong verloopt. Helaas nog geen resultaat :cry: maar de kans wordt hiermee natuurlijk wel hoger omdat je dan precies weet wanneer je zeker moet gaan klussen.! Let wel op, de ovutesten zijn niet goedkoop dus je moet wel een regelmatige cyclus hebben anders moet je er teveel gebruiken

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

gr. Pearl

Meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2006!!

Groetjes,

Garfield