Dat er in dit deel weer flink wat positief getest mag worden!!!
Garfield
we zullen zien he, maar het mag echt wel weer eens een positieve test!
succes allemaal!
liefs
Smartygirl, wel handig om het ook in het oude deel te vermelden. Bedankt!
Garfield
ooo er breekt weer een spannende periode aan!!
Duim nog net zo hard met jullie mee!!!
Hier gaat alles goed, had zondag alleen een dipdagje! Moest om alles janken, voelde me meteen aangevallen als iemand iets zei, was misselijk, en heel erg moe. Heb dan ook heel zielig op de bank gehangen. Hahaha maar vandaag gaat het gelukkig een stuk beter!
Het hormonenmonster was weer eventjes aktief!!!
(Sorry vriendje!!)
Verder zijn we dit weekend eventjes naar baby kamertjes wezen kijken, gewoon een beetje orienteren. Pfffff wat is dat duur zeg!!! We kijken nog vrolijk eventjes verder!
Nou meiden fijne dag allemaal!!
Liefs Ilse
Hoi Ilse,
Gelukkig gaat alles goed en tja, die hormonen hè… :lol:
Hier is de periode van in spanning afwachten weer begonnen. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maarja, dat is natuurlijk onmogelijk!!
Groetjes Garfield
hihi erg he garfield dat wachten! pff heb er nu al genoeg van en moet nog even wachten!
maar goed we zullen zien of het raak is geweest deze ronde!
ik wel voor alle wachtende en klussende dame’s!
en natuurlijk denk ik ook aan alle zwangere!
liefs
en en en al symptonen van een zwangerschap???
Hoop het zoooooo!!
Gisteren lekker vrij geweest, en naar de kapper geweest, voel me weer helemaal nieuw. Lekker is dat zo’n dagje helemaal voor jezelf!!
Liefs Ilse
hier nog geen symptonen!
maar goed met mijn onregelmatige cyclus is dat natuurlijk ook een beetje moeilijk in te schatten, dus wij klussen nog even vrolijk verder!
kan zijn dat ik een cyclus van 38 dagen heb, want dat was de max. bij mij!
dus tja even wachten dus nog, wel moeilijk maar ja het hoort erbij en wie weet wordt het wachten beloond!
liefs
Hoi meiden,
Lekker Ilse, zo’n dag lekker aandacht aan jezelf besteden!!
Smarty, ik had vannacht van die steken die ik ook voel als ik mijn eisprong heb, maar ik gebruik steeds ov. testen en heb mijn eisprong toch echt vorige week al gehad. In ieder geval nog even tot volgend weekend afwachten voor er weer duidelijkheid is…
Garfield
normaal herken ik mijn vruchtbare periode aan het cervixslijm, maar ik verlies nu al ruim 1 week servixslijm, dus weet nu niet precies wanneer mijn eisprong is of is geweest!
maar goed we zullen het zien!
nog ruim 1 week wachten!
liefs
Heel veel succes met die laatste week die wel een eeuwigheid duurt! Het wordt weer de hoogste tijd voor een (en meer) zwangere in deze club! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gister heb ik 3D-echo gehad, was zo geweldig! Ben helemaal verliefd op mijn mooie lieve schatje! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik weet nog niet wat 't wordt! Ik werd wel nieuwsgierig, maar hubbie wilde het niet weten! Dus het is nog steeds een verrassing!
Ik zal de foto’s even plaatsen bij het showforum.
Vanavond met vriendin aqua-aerobics gedaan, gaat nog steeds prima dat sporten in 't water! En daarna lekker een hapje gegeten daar!
Nou, ik duik zo m’n mandje maar in! Tot later weer!
Garfield. ik had toen ik zwanger was…van die steken! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik ga super hard voor je duimen
En deze zijn voor smarty
Em: Wat super zo’n echo kan niet wachten tot wij die krijgen. Maar moet nog eventjes geduld hebben.
(hahaha en dat is nou niet mijn sterkste eigenschap)
Het is hier trouwens wel rustig zeg…is iedereen zo drukjes???
Meiden alvast een fijn weekend.
Liefs Ilse
dankje ilse voor het duimen al vast!
ja nog even afwachten, gelukkig moet ik van de week de hele week werken, dus heb ik voldoende afleiding!
verder heb ik een druk weekend voor de boeg, een verjaardag, etentje bij mijn ouders! dus we mogen weer veel reizen, aangezien mijn ouders aan de andere kant van nederland wonen!
maar goed wel leuk al die gezelligheid!
fijn weekend allemaal al vast!
Ik vond het al vreemd dat ik geen berichtjes meer kreeg van de april-stoppers…er is een nieuw gedeelte dus…hihihi :oops:
Hier gaat alles goed, zoals jullie aan mij banner kunnen zien ben ik dus 1 dag overtijd en ik vind het spannend!!
Ik ga er maar steeds vanuit dat ik gewoon ongi ga worden, maar het komt maar steeds niet. Niet dat ik het erg vind hoor :mrgreen:
Ik voel niet echt tekenen van een zwangerschap, alleen ben ik vandaag wel behoorlijk misselijk met vlagen.
Pfff…wachten en duimen lijkt me het beste. Testen doe ik nog niet, aangezien ik nog steeds de overtuiging heb dat ik ongi word.
o het is hier weer een spannende tijd ik duim voor jullie dames!!!
liefs chantal
ow jacqueline wat spannend!
ik voor je!
succes met wachten!
liefs
Jacqueline, jij maakt het ook weer spannend!! Ik duim voor je dat de :twisted: :twisted: wegblijven!
Smarty, het wordt toch steeds spannender hè, naarmate de NOD nadert. Ik heb ook een drukke week voor de boeg, dus ook een flinke dosis afleiding hoewel ik merk dat ik er toch wel iedere dag mee bezig ben. Niet overdreven ofzo hoor, maar toch.
Ilse, ik heb ook wel vaker last van een spastische darm, dus voorlopig hou ik het daar maar op, hoewel het wel een beetje anders voelt. Echt een beetje als de eisprong. Maar het komt af en toe. Hoe was dat bij jou dan?
Chantal,
leuk dat je met ons mee blijft denken en hier schrijft. Bij de juli-klussers is dat nu een topic geworden eigenlijk, omdat sommige meiden het niet zo prettig vinden ivm de confrontatie. Maarja, als ik op straat om me heen kijk zie ik genoeg dikke buiken en ik vind het juist interessant om alvast een beetje te lezen wat mij hopelijk ook te wachten staat!!
Groetjes Garfield
OHwww spannend weer hoor meiden! Ik duim me suf! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gister had ik een verjaardag (van m’n zus) en we gingen pas om half 3 ofzo naar huis! :shock: Het was dan ook erg gezellie!
Vandaag tot 3 uur in bed gelegen, ik was kapot! (niet zo gek ook…)
Verder weinig gedaan vandaag, voor de tv gehangen voornamelijk!
Ik duik zo m’n bedje maar in! Fijn weekend allemaal!
Hoi Em,
Ik merk het sowieso altijd al, als ik niet aan mijn uurtjes slaap ben gekomen. Deze periode heb ik het ontzettend druk op mijn werk en met mijn studie, dus ik heb dan ook al flinke wallen. Maarja, nu maar even doorbijten en dan heb ik het vanaf januari als het goed is wat minder druk en meer tijd om me met andere dingen bezig te houden ( :dance: )
Groetjes Garfield
Hey allemaal!
Hier zijn de duivels inmiddels gearriveerd (afgelopen nacht).
Ik was 2 dagen overtijd, had ook al een test gedaan (negatief natuurlijk).
Maar goed, ik heb mijzelf weer bij elkaar geraapt en we gaan er weer voor! Op naar de volgende (vruchtbare) ronde!!