Ohwww Jacqueline wat jammer!!
Hopelijk volgende ronde meer geluk! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
he jacqueline wat jammer zeg!
heel veel succes voor de volgende ronde!
ik heb een erg druk weekend achter de rug verjaardag etentje!
verder gaat het wel redelijk met me, ben alleen al een paar dagen heel erg duizelig, had afgelopen zaterdag het gevoel dat ik bijna onderuit ging!
maar goed, we gaan gewoon verder!
vandaag weer naar mijn stage om 16.00 en voor die tijd werken voor school!
fijne dag allemaal!
liefs
Jacqueline, wat jammer joh, ik had het zo voor je gehoopt!
Hoe is het met de andere meiden? Smarty, nog een paar dagen…het moet nu toch wel een keer raak zijn hoor!
Succes allemaal!
:-*
ja nog eventjes wachten en dan weten we meer!
ik heb de laatste dagen weer zo’n bui dat ik denk van alles te voelen:
-duizelig
-wat misselijk
-krampjes
-gevoelige tepels
maar ik hecht er dit keer maar niet zo veel waarde aan, want ik dacht eerder ook van alles te voelen. wil mezelf niet voor de gek houden!
liefs
Jeetje, Smartygirl, spannend hoor!
Goed dat je toch nuchter kan blijven…je lichaam kan rare dingen met je doen.
Ik ga heel hard voor je duimen!!
Hoi Smarty,
Ik moet ook nog even geduld hebben. Hier geen tekens die kunnen duiden op het een noch het ander, dussss… :shifty:
Succes met aftellen en kalm blijven
Garfield
tja de tekens die ik hebben kunnen ook door de vermoeidheid komen, vandaar dat ik met er weinig van aan trek!
ik wacht gewoon rustig af en we zien het wel! moet toch veel werken deze week!
liefs
Hey lieve meiden,
Hoe is het hier? Ik ben heel hard voor jullie aan het :thumbup: :thumbup: hoor! Zet hem op!
hier alles goed hoor!
druk met school en werken en daarom ben ik gelukkig wat minder gefixeerd op mijn NOD!
ik voel verder niets wat kan wijzen op het een of het ander, dus we wachten rustig af!
heb vanmiddag een vrije middag dus ga me lekker verwennen, lekker lezen, muziek luisteren enz.
liefs
Hoi meiden ben ff niet geweest beetje druk geweest.
Garfield, ik heb ongeveer 2 dagen steken links (regio) lies gehad toen ik zwanger bleek te zijn. Dus wie weet. Ikzelf heb ook een spastische darm maar dat voelt duidelijk anders. Ik hoop het zo voor je meis ben voor je aan het duimen!!
Smarty, spannend ook voor jou!! Loop je al extra vaak naar de wc om te kijken?
Gisteren bij de vk geweest en alles is goed! het hartje weer gehoord!! echt super is dat! :inlove:
14 december mogen we weer terug komen en 22 december krijgen we een pretecho!!! (duurt me nog veel te lang…kan niet wachten hahaha)
En vandaag belde de vk op, het bloedonderzoek was binnen. Ik heb bloedarmoede, daar schijnt dus ook mijn vermoeidheid vandaan te komen. Krijg nu staalpillen en dan moet het beter gaan. Ik hoop het want die vermoeidheid is best lastig.
Meiden ik denk aan jullie!!
Liefs Ilse
ben er even niet geweest maar ben zooo moe slaap heel slecht maar ja we gaan door.
Jacqueline jammer van de :evil: hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.
garfield je nod vandaag spannend hoor succes.
smartygirl nog 2 dagen ik duim ook voor jou hoor.
verder alles goed met iedereen???
liefs chantal
Chantal,
Nog minder dan 100 dagen te gaan, hihi!
Hier nog geen nieuws.
Nog even spannend dus!!
Groetjes Garfield
he garfield je hebt gelijk hihi had het helemaal nog niet gezien nog 99 dagen joepie :dance:
spannend hoor :thumbup: voor je
liefs chantal
hier ook nog niets, maar mijn NOD is pas zondag!
maar goed voel dus nog niets!
vandaag geknutseld en in de lampionnenoptocht mee gelopen met de clienten! heb nu wel zere voeten!
hallo allemaal, ben ook al even niet meer geweest… :oops: maar t is hier weer spannend zie ik!!
blijf wel voor jullie duimen hoor meiden!!
verder gaat alles goed, zoals jullie zien begint t echt al af te tellen! begint wel echt wat zwaarder te worden en slaap net als chantal erg slecht. kan eigenlijk alleen nog op mijn rug liggen en word zeker iedere 2 uur wakker. :wall: maar goed dat hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen…
kom gauw weer spieken hoe t hier gaat!!! doei…
Hey meiden,
Hoe is het hier? Al goed nieuws te melden???
ja ik ben ook wel nieuwschierig hoe het met de andere gaat.
alles goed met jou Elsevier??
liefs chantal
hier nog geen nieuws!
geen verschijnselen die er op zouden kunnen wijzen op 1 van de 2 mogelijkheden!
we wachten dus nog maar even af!
Oh, Smarty, spannend…ik hoop echt dat het nu raak is…ik blijf duimen.
Hey Chantal, hier gaat het met ups en downs, heb een hele lage bloeddruk (90/50) waardoor ik me vaak behoorlijk beroerd voel en vorige week heeft de vk eiwit in mijn urine aangetroffen, dat wordt nu verder onderzocht, maar in combinatie met die lage bloeddruk kan het geloof ik niet zo veel kwaad…Nou ja, maar afwachten…Verder ben ik nog wel steeds heel gelukkig met dat kleine ‘ventje’ (pssstt…niet doorvertellen hè?) in mijn buik! Hoe is het verder met jou en je kleine meisje?
Hoe is het met alle andere meiden?
o vervelend zeg Elsevier die lage bloeddruk en ook nog eiwit in urine denk ook niet dat het veel kwaad kan die combinatie maar toch sterkte meid :-*
oohh maar wel gefeliciteerd met je kleine ventje super zeg helemaal geweldig :inlove:
hier gaat het ook met ups en downs ben erg moe slaap 's nachts heel slecht en mijn rug en bil werken ook niet mee de vk zei dat het zwangerschaps ishias is. maar verder ben ik ook heel trots dat ik zwanger ben en geniet er ook echt van. en met mijn meisje gaat het ook super goed ze schopt er flink op los en beweegt ook erg veel.
smartygirl spannend zeg ik duim nog steeds door hoor :thumbup:
liefs chantal