De stoppers van april 2005 (deel 5)

nou ik vrees dat mijn ongi er toch aankomt!

heb wat kramp en het rommelt wat in mijn buik!

we zullen afwachten en we zien wel!

nog geen duivels te zien, maar we zullen zien!

liefs

Smarty,

Ik heb ook al drie ochtenden achter elkaar het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar tot nu toe dus nog niet. Kon het niet laten… maar de test was negatief…!!

Garfield

Smarty & Garfield, spannend hoor…Ik blijf voor jullie duimen, zolang die nare :evil: :twisted: er nog niet zijn is er hoop!!!

Garfield, bij mij duurde het ook wel een paar dagen voordat ik eindelijk een duidelijke streep had… :pray: :pray: .

Ik kom straks nog even terug… :-*

Ooo wat spannend hier!!!

Wij willen nog meer zwangeren…dan kunnen we met zijn allen verhuizen naar de mama afdeling hahaha.

Misschien de april stoppers…zijn allemaal zwanger. (klinkt goed toch??)

Ik ga echt super hard voor jullie duimen!!

Elsevier…super he…nog steeds verslaafd aan de dvd??? Ik kan niet wachten tot 22 december!!

Hier weinig nieuws…maar kom zeker snel weer kijken wordt zo spannend hier!!

Liefs Ilse

nou hier nog steeds geen nieuws!

gister had ik dus wat rozig in mijn ondergoed, vanochtend weer helemaal niets!

begrijp het dus niet helemaal, heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden, dus wacht nog maar even rustig af!

nou ja rustig, ben vandaag vrij dus zit een beetje te zenuwen!

liefs

Ik blijf me helemaal suf duimen hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Inderdaad leuk idee Ilse, dat als iedereen zwanger is, we verder gaan kletsen onder ‘aprilstoppers allemaal zwanger’! Moet gewoon lukken!

Jogy en Elsevier, wat leuk weer wat van jullie te lezen!

Elsevier, een ventje! Wat leuk, gefeliciteerd!

Hopelijk vallen die eiwitten ook mee en is je bloeddruk weer gauw normaal! :thumbup:

Met mij alles prima eigenlijk, niet echt veel nieuws te melden. Ik word al aardig rond en begin al echt een ‘zwangere vrouwen-loopje’ te krijgen! Gaat vanzelf! :lol: Volgende week moet ik weer op controle, eindelijk. De laatste keer is alweer 6 weken geleden geweest!

Groetjes! :-*

helaas gisteravond ongi geworden!

volgende ronde beter!

mijn banner pas ik later vandaag aan zit nu op school!

liefs

Jammer Smarty… :frowning:

Ik heb nog wel zo hard voor je geduimd!

:-*

ja helaas niet raak!

maar goed ik geef de moed nog niet op!

op naar de volgende klusperiode!

liefs

Smarty,

Jammer dat het deze ronde niet raak was.

Ik word nog steeds in onzekerheid gehouden.

De regelmaat is er zo in ieder geval weer helemaal uit.

Mijn cyclus is nu 30-33-41-34-35-?? en ik zit inmiddels op 39 dagen :think:

Groetjes Garfield

Hey allemaal!

Hier ben ik weer! Zoals sommigen weten, zijn we een lang weekend weg geweest. Dat was dus niet zo’n succes. Ik kreeg vrijdagochtend ineens een verschrikkelijke buikpijn en mijn vriend kreeg een flinke griep! Dat gecombineerd met een zoon die al een paar dagen flink aan het hoesten was, maakte het niet bepaald een romantisch en leuk weekendje weg.

We zijn wel gegaan en hebben absoluut van het huisje genoten, maar hebben niks kunnen doen dus. Dit gaan we dus zeker overdoen, want ik heb er een bittere nasmaak aan over gehouden en daar wil ik niet mee blijven zitten.

Vanmorgen heb ik mijn urine naar de huisarts gebracht en het is gebleken dat ik een flinke urineweginfectie heb! Dus aan de medicijnen…

Al met al niet al te gezellig hier…manlief met griep op de bank en ik met buikpijn. Jarno is inmiddels weer opgeknapt en die vermaakt zich opperbest! :mrgreen:

Smartygirl…jammer van die stomme :twisted: :twisted: , maar we duimen gewoon verder hoor!

Garefield…spannend!! :pray: :pray: :thumbup: :pray: :pray:

Smarty, jammer van die duivels! Had zo hard geduimd ook…Op naar de volgende ronde, gaan we weer duimen hoor! :thumbup: :pray:

Garfield, spannend meid! Hopelijk is 't raak! :thumbup:

Jacqueline, dat klinkt idd niet leuk, zo ziek tijdens een weekendje weg!

Beterschap! :thumbup:

Jacqueline, balen zeg dat jullie niet fit waren, net nu jullie een weekendje weg gingen. Succes met de infectie!!

Hier nog steeds geen nieuws. Ik wil tot donderdagochtend gaan wachten met testen, maar als ie dan weer negatief is, weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Ik heb nl. wel inmiddels bijna drie weken geleden mbv ov. testen geconstateerd dat ik een eisprong heb gehad. Weet iemand hoe het dan (kan) zit(ten)?

Bedankt voor het duimen allemaal :wink:

Groetjes Garfield

Hmm… ik ben geen expert hoor, maar als je een eisprong gehad hebt, en deze is niet bevrucht, dan zou je altijd 14 dagen na die eisprong je menstruatie moeten krijgen. Heb gelezen dat dit (bijna) altijd opgaat. En dat als je nooit ongesteld bent, dat je dan ook (waarschijnlijk) nooit een eisprong hebt. Maar zeker weten doe ik dit ook niet hoor.

Hopelijk weet je gauw meer! Ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ja, hier ben ik ook weer eens. Smarty, balen dat de duivels nu toch zijn gekomen. Garfield we blijven voor je duimen. Je hoort wel eens vaker dat het een tijdje duurt voor de test positief is.

Goh, Jaqueline da’s balen, de hele fam. ziek op een weekndje weg. Moeten jullie het binnenkort maar eens over doen als iedereen uit de lappenmand is!

Met mij gaat alles goed. Ik heb geen kwaaltjes, behalve de vermoeidheid maar ook dat wordt alweer minder. Fijn te lezen dat het met alle zwangere aprilstoppers goed gaat. Nu maar duimen dat de anderen ons snel gaan volgen!

Heee meiden, ben ff hier om te checken hoe het met jullie is!

Smarty, :-* op naar de volgende ronde! :thumbup: :thumbup: Koppie op! :pray: :pray: :pray:

Garfield, Je maakt het wel spannend zeg! Ik hoop het zoo erg voor je! :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Elsevier, gefeliciteerd! Een kereltje :inlove: gaaf!! Doe maar lekker rustig aan, dan komt dat wel goed met de eiwitten enzo. Je hoort toch wel vaker dat vrouwen dat hebben tijdens de zwangerschap. :thumbup:

Ilse, 22 december? Mooi kerstcadeautje zeg! Ach, voor je het weet is het zover!

Em, al een zwangerschapsloopje? haha!! :lol: Nou, ik moet zeggen, ik loop soms ook te waggelen als een eend. Ben niet veel bijgekomen, maar heb wel last van mijn heupen…grrr… :expressionless: Maar het hoort erbij!!

En de andere dames die ik vergeten ben: ik :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal!!

Hier gaat alles goed. Mijn meisje is de laatste paar dagen wel wat rustiger, moet ik zeggen…dan zit ik vaak te wachten op beweging. Das wel wat minder. Maar ze groeit goed. Ik heb gewoon heel weinig geduld…

:-* :-*

Oh ja, Hannes, vermoeidheid??? pff…nou bij mij begint ie toch weer. Ben ff een paar weekjes fit geweest en de laatste week weer heeeeeeeeel moe…zwangerschapskwaaltjes…pffff…

o wat jammer zeg smartygirl hoop dat het de volgende keer wel raak is.

garfield spannend hoor ik duim nog even door. :thumbup:

liefs chantal

Ik wil morgenochtend weer testen, dan ben ik jarig :mrgreen:

Maarja, als ie maandag nog negatief was…

Dus bedankt voor alle duimen!!!

Ik hou jullie op de hoogte…

Garfield

o spannend ik teste met 1 dag overtijd en 5 dagen overtijd negatief en met 11 dagen pas positief dus het zegt nog niks hoor.

morgen een hele fijne verjaardag alvast GEFELCITIEERD!!!

liefs chantal