Hoi Chantal,
Vanochtend weer negatief getest, maar door jouw berichtje krijg ik weer een sprankje hoop!
Groetjes Garfield
Hey Garfield,
Van harte gefeliciteerd! Een hele fijne dag.
We geven de moed niet op hè ?
Allemaal :thumbup: :thumbup: en voor Garfield!!!
:-*
Oooo garfield…je houdt ons (en jezelf) wel in spanning zeg…duim nog steeds voor je :thumbup: :thumbup:
En GEFELICITEERD!!!
Liefs Ilse
garfield ik :thumbup: :thumbup: nog steeds door hoor.
heb je al vaker zo’n lange cyclus gehad??? of is dit de 1e keer.
liefs chantal
garfield gefeliciteerd met je verjaardag!
hier is alles wel ok, morgen tot zondag lekker weg!
dus meiden tot maandag dan ben ik er weer!
liefs
fijn weekend smartygirl!!
liefs chantal
Bedankt!
Chantal, mijn cyclus begon netjes met 30 dagen. Daarna 33-41-34-35 en nu dus onbekend. Ik zit nu weer op 41 dagen, maar ik had wel zo’n 20 dagen geleden mijn eisprong (ook volgens de ov. test). De vorige keer bij 41 dagen gebruikte ik die nog niet… blijft dus een beetje spannend. In ieder geval heb ik nu twee testen van Clear Blue op voorraad!
Groetjes Garfield
Hoi Garfield, ik ben een beetje laat maar het kan nog net: gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag gehad en ik blijf duimen dat er gauw een positieve test aankomt!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nog geen nieuws?? Spannend meis duim nog steeds!!!
o spannend hoor garfield ook omdat je eisprong 20 dagen geleden hebt gehad. ik duim :thumbup: nog steeds door hoor voor jou.
liefs chantal
Meiden wat lief dat jullie blijven duimen.
Jullie zullen onderhand wel spierpijn hebben :oops:
Ik had net besloten om tot maandag te wachten met testen, maar mijn vriend “wil” graag dat ik morgen nog een keer test… :?
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!
xx Garfield
Hey Garfield,
Heb je al getest? Ik hoop het zo voor je!
:-*
ja ik ben ook wel benieuwd o spannend hoor
liefs chantal
o garfield zit net even te kijken naar de andere stoppers van de maanden en ik zie dan die rot :evil: :evil: toch zijn gekomen balen zeg
liefs chantal :-*
Ja, sorry dat ik het hier nog niet had geschreven, maar ik zit al het hele weekend met visite. Op de een of andere manier is het ook nog niet doorgedrongen, want ik ben al twee keer vergeten mijn tampon eruit te halen… oeps!!
Maargoed, op naar de volgende ronde dus
Groetjes Garfield
geeft niet joh garfield. snap best dat het weer even moeilijk is het duurt zo lang he. sterkte meid en een dikke knuffel van mij.
liefs chantal :-*
Aahh nee he garfield…had het zo voor je gehoopt!! Snap dat de teleurstelling erg groot is…sterkte meis!!!
Dikke knuffel voor jou :-*
Liefs Ilse
Dat is flink balen, Garfield. Toch steeds die hoop en weer de teleurstelling. Kop op meid en we gaan met z’n allen weer door voor de volgende ronde. Ik blijf voor je duimen (en voor iedereen die zwanger wil worden natuurklijk)!!
zo ons weekendje weg was heerlijk!
even lekker tot rust gekomen en heerlijk gewandeld en gewinkeld!
mijn ongi is weer helemaal voorbij, dus we kunnen weer aan de klus!
liefs
Garfield, wat jammer joh! :-*
Smarty, klusze…