Ohww Garfield wat balen zeg die stomme :evil: :evil: :evil:
Ik blijf weer keihard duimen voor jullie in de volgende ronde!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Meiden, bedankt!
Uit deze hoek de komende tijd dus geen spannend nieuws…
Hoe is het met de zwangeren onder ons? Begint toch aardig op te schieten hè?!!
Groetjes Garfield
wat jammer garfield!!! word er zo niet gemakkelijker op he meid? nou, een dikke :-* en sucses voor de volgende ronde!!!
Hoi meiden,
Ik zie steeds meer meiden die op meerdere plekken op het forum schrijven en dat leek mij ook wel wat. Ik schrijf al vanaf dec in de dec/jan stoppers maar ben technisch gezien een april-klusser. In de dec/jan stoppers zijn de meesten al 12 rondes bezig ofzo en ikzelf nog maar heel eventjes lijkt dan. Zou ik ook bij jullie mogen meekletsen?
Ik schrijf hier onder mijn alias Nikki. Ik ben 26 en dus aan het klussen sinds april 2005. Door omstandigheden (mijn vriend is voor zijn werk de afgelopen maanden veel in hotels) heb ik de afgelopen drie maanden niet kunnen klussen. Of eigenlijk hij was er niet tijdens de eisprong. Maar gelukkig kunnen we nu volop aan de slag want vanaf januari wordt het iets rustiger (zeggen ze…)
Ik ga deze maand voor het ultieme kerstkadootje!! :mrgreen:
Nikki :**:
welkom nikki ik was/ben ook een april stopper. klets hier maar lekker mee hoor!!
vervelend dat je vriend zovaak weg is hopelijk word het in januari inderdaad rustiger voor jullie.
ik hoop dat alles goed verloopt en dat je snel zwanger bent.
liefs chantal
Hoi Nikki,
Gezellig dat je er bij komt!
Veel succes met klussen!
Hoi Nikki,
Gezellig dat je er bij komt!
Veel succes met klussen!
He meiden,
Hier ben ik ook weer eens.
Hier gaat alles zijn gangetje, ik hoop bij jullie allemaal ook.
Heb het even lekkerr rustig aan gedaan, maar ik beloof dat ik vanf nu hier wel weer eens wat vaker ga komen.
O ja een nieuwtje ik ben niet zwanger maar ik ga wel trouwen.
groetjes marrije
Marrije,
WAT GAAF!!! :inlove:
Gefeliciteerd :dance: :dance:
Hoe heeft ie je gevraagd? Wanneer gaan jullie trouwen?
Wat leuk joh!
Groetjes Garfield
wat leuk marije dat je gaat trouwen!
marije gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd wat leuk zeg!!
Marije wat super meis!! GEFELICITEERD :: :: :**:
En nu de vragen…
Hoe heeft ie je gevraagd?? Wanneer gaan jullie trouwen?? Hoe gaan jullie trouwen?? Heb je al een jurk??
Nikki welkom hier!! Het is een vruchtbaar cluppie hier…dus hopelijk is het voor jou ook snel raak!!
Nou ik ben bijna ingesneeuwd…wat een sneeuwbende hier, we zijn met de veluwe zelfs in het journaal geweest.
Nou ik ga er weer vandoor…fijn weekend allemaal!!
Liefs Ilse
Marrije! Gefeliciteerd! :dance: :dance: Trouwen, geweldig zeg! :inlove:
Nikki, welkom hier! Hopelijk is het gauw raak!
Inderdaad wat een weer zeg vandaag…ik ben al 3 dagen thuis hoor, grieperig! Verkouden, krijg haast geen lucht met die verstopte neus. Gaat nu wel wat beter dus maandag ga ik maar weer aan de slag (eindelijk…)
Zo, ik ga nu ff lekker happen! Fijn weekend en tot later weer!
1 hij heeft mij in augustus al gevraagd.
2 Wij gaan in juni trouwen
3 nee ik heb nog geen jurk, daar wacht ik nog even mee aangezien ik niet weet of ik straks een dikke buik heb.
4 Wij gaan 15 december in ondertrouw dus dan word de datum ook bepaalt.
Dus allemaal spannend.
Ben de locatie van het feest nu aan het regelen, hopen dat de mensen waar we het feest willen houden accoord gaan.
Nou dit was het weer even.
Nikki welkom hier trouwen.
( dat zegt een die hier een maand niet is geweest) :oops: :oops:
leuk hoor marije.
hier geen sneeuw regent nu alleen een beetje. heb de hele middag en deel van de avond op bed gelegen ben ook grieperig net als Em verkouden neus verstopt krijg ook bijna geen lucht hoofdpijn erbij. maar ja het is nu weekend lekker uit zieken en volgende week weer aan de slag.
beterschap Em :-*
ben gister nog bij de vk geweest alles is goed ben alweer 10,5 kg aangekomen :eh: . met de kleine is ook alles goed maar loopt nog wel iets achter in groei maar dat was niet erg. verder was ze tevreden over 3 weken moet ik weer heen voor een bloedonderzoek en een Rhesus Anti D spuit.
chantal
Jij ook beterschap Chantal! :-*
10,5 kg is volgens mij nog heel netjes hoor! Weegt de vk je bij iedere controle? Bij mij hebben ze nooit gewogen (gelukkig! ) Een maand geleden was de stand +12 kg, en ik heb me sindsdien niet meer durven wegen! Doe ik op het eind wel, ik wil dan toch wel weten wat de eindstand is! (ik zal me te pletter schrikken denk ik…)
Het is hier de hele dag donker en regenachtig geweest, vanmorgen flinke storm, maar geen sneeuwvlok gezien hier! Als ik die beelden op het journaal zag vanavond, dat was echt in een andere wereld, ongelofelijk! :think: :shock: En dat mensen vanmorgen in de file terechtkwamen en er 's-avonds nog instonden…vreselijk zeg!
ja em ik moet me bij elke controle wegen ach vind het niet erg gaat er vanzelf wel weer af denk ik dan maar weer als alles maar goed ik met de kleine.
moet er af en toe om lachen ben nog nooit zo zwaar geweest ben wel benieuwd hoeveel het in totaal is aan het einde.
chantal
Zo, hier ben ik ook weer eens :oops: . Marrije gefeliciteerd!
Hier gaat alles goed. Gisteren een echo gehad, het zag er allemaal goed uit :dance: . Met de andere zwangeren gaat het ook allemaal voorspoedig lees ik hier. Super. En nu maar blijven duimen dat er ons snel een aantal (of liever allemaal!) gaan volgen.
Ik zit dus wel in een witte wereld. Het ziet er prachtig uit als je binnen zit, maar als je met de auto weg moet is het drama. Gister naar het ziekenhuis hebbn we de heen weg in 1,5 uur gedaan en de terugweg ik 2,5 uur. Normaal is het zo’n 20 min.
gefeliciteerd Hannes met de goede echo
geniet ervan.
chantal