zo wat een rust hier!
nou hier zijn de klusdagen aangebroken dus we zijn druk bezig!
liefs
Hier wordt inderdaad niet veel meer geschreven.
Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag zou ik ongi moeten worden, en ben er ook van overtuigd dat ik dat ga worden. Maarrrr…ben het nog niet, dus we wachten het rustig af. Wel pijn in mijn onderrug, heb ik vaker als de :twisted: :twisted: eraan komen.
Dus Smarty…aan de klus? Doe je best meid…het is voor een goed doel!
Hier ook druk aan het klussen. Nu maar hopen dat we goed zaten…
Zeker rustig hier!
Jacqueline, spannend! Ik hoop zo dat die :evil: wegblijven! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Smarty en Nikki, zet 'm op met klussen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Met mij alles goed hoor, z’n gangetje! Buik wordt flink nu en het gewicht is te voelen nu! Sinds kort kan ik de beeb eindelijk echt duidelijk voelen bewegen, en hubbie ook! :inlove: Zo leuk!
Afgelopen weken ben ik erg druk geweest met tentamens, verjaardagen en met sint-inkopen en surprise maken. Ben nu echt met alles klaar, dus laat dat heerlijke avondje maar komen! Aankomende week gaan we met de babykamer aan de slag (eindelijk…)
Zo maar naar bedje toe, groetjes en weltrusten!
hey dame’s!
hoe is het met jullie?
hier alles goed hoor, gister sinterklaas gevierd bij mijn ouders en vandaag gewoon weer werken!
we zijn nog steeds gezellig aan de klus en we zullen over een dag of 15 meer weten!
alles zwangeren heel veel succes met alle kwaaltjes enzo!
alle klussers zet hem op!
liefs
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. Ik lees al een tijdje af en toe dit forum. Heel leuk. Ik ben ook gestopt in april en nog niet zwanger . Volgens mij zijn er al heel veel mensen zwanger die op dit forum zitten en gestopt zijn in april. Nou eens even uitzoeken hoe ik ook zo’n leuk balkje kan krijgen hoever we staan in de cyclus.
Hoi Miepel, welkom hier! Er zijn er idd aardig wat zwanger inmiddels, maar er zijn nog zeker 4 regelmatige posters hier die nog druk aan 't klussen zijn, dus kom er gezellie bij!
Ik ben trouwens ook een aprilstopper en had het geluk binnen 3 rondes zwanger te zijn.
Voor een ticker (of banner worden ze ook genoemd) kun je op onderstaande link klikken.
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Veel plezier en dat 't maar gauw raak mag zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
welkom miepel. klets maar gezellig mee en succes met zwanger worden.
ik was zelf ook een april stopper maar bij ons was het de eerste ronde raak. hopelijk word deze maand voor jullie allemaal een feestmaand met een positieve test :thumbup:
liefs chantal
Nou, ben vandaag 4 dagen overtijd. Ik heb gister een test gedaan, maar die was negatief. Snap er niks meer van…word er zelfs een beetje gek van. Ik dacht dat ik mijn cyclus een beetje op orde had.
Wie weet heb ik wel te vroeg getest. Toen ik zwanger was van Jarno heb ik 2 weken voor de positieve test ook eerst negatief getest. We wachten het maar af…meer kunnen we niet doen.
ik duim :thumbup: voor je hoor Jacqueline ik teste pas met 11 dagen overtijd positief.
chantal
@chantal!! wrote:
ik duim :thumbup: voor je hoor Jacqueline ik teste pas met 11 dagen overtijd positief.
chantal
Kijk…daar kan ik nou wat mee! hahaha
En heb je wel eerder getest…dattie negatief was zeg maar? Dat geeft de burger moed!
hihi ik heb getest met 1 dag overtijd en met 4 dagen toen was ie negatief en pas met 11 dagen overtijd heb ik weer getest maar die was positief.
het is bij iedereen verschillend maar ik duim wel voor jullie het zou wel een perfecte maand zijn met al die feestdagen voor de boeg.
:thumbup:
liefs chantal :**:
Inderdaad…leuk om te vertellen aan onze ouders. Gezellig bij de kerstboom.
Dank je wel voor het duimen…wie weet helpt het.
Spannend hoor! Ik duim ook mee! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hier is de klusperiode weer voorbij!
nu begint het wachten weer!
verder alles goed hier!
liefs
Hier ook alles goed. Ik wacht netjes af. Maar hoop natuurlijk wel stiekem dat ik dit jaar een vroeg kerstkadootje krijg…
Nikki
Jacqueline ik duim zo hard met je mee!!! :thumbup: :thumbup: Wanneer ga je weer testen??
Liefs Ilse
Jacqueline en en …???
smartygirl succes met wachten :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs chantal
En Jacqueline al getest??
Hier heb ik nu al van alles en nog wat last. Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, pukkels, stemmingswisselingen (bevind me in een staat van dr Jekkyl en mr Hyde), zere borsten en niks door mn keel kunnen krijgen. Het gekke is dat ik de eerste paar wel vaker heb maar nooit gelijk na mn eisprong. Ik heb wel geleerd om nergens vanuit te gaan maar toch…
Nikki
Hey allemaal!
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: !! Ik vind het erg vreemd hoor, ik moet uitkijken dat ik geen hoop krijg. Ik heb wel last van hoofdpijn de laatste 2 dagen, kan zijn dat de ongi eraan komt maar toen ik zwanger was van Jarno had ik ook veel hoofdpijn.
Ik ga nog niet testen…wacht nog even.