je zit nog steeds in spanning erg he. je weet gewoon niet wat je moet verwachten dat vond ik ook erg in mijn wachtperiode. zal het wel of houd je lichaam je voor de gek bbrr vreselijk.
hoop dat je het antwoord snel weet
succes
liefs chantal
Jacqueline,
Wat spannend!!
Ik duim voor je
Groetjes Garfield
jacqueline wat spannend weer joh!
die wachtperiode helemaal erg als je NOD al geweest is, is echt super zenuwslopend!
heel veel succes met het wachten nog!
en ik voor je dat het raak is!
liefs
Zeker spannund!!! Ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dank jullie wel allemaal! Hier nog steeds niets te bekennen en ik verwacht ook dat het niet meer komt hoor. Of ik ben zwanger of ik heb geen eisprong gehad deze ronde. Volgens veel mensen is dat ook mogelijk. Dan zal dat bij mij wel weer het geval zijn vrees ik. Ik kan me zo slecht voorstellen dat ik zwanger zou zijn (ook door die ene negatieve test natuurlijk). We hebben echt weinig geklust deze keer…
Pff…verder wachten dan maar
jeetje jacqueline, al 8 dagen overtijd!
weet je al wanneer je misschien weer gaat testen?
heel veel succes met het wachten!
en ik blijf voor je!
liefs
Ik denk dat ik er eind van deze week nog maar weer een test tegenaan gooi. Ik hoop het zo!!
We willen graag met goed nieuws komen met de kerst!
je geduld wordt wel zeer op de proef gesteld he!
ik hoop dat je geduld en al dat wachten aan het einde van de week wordt beloond!
Dat hoop ik ook!
Dank je wel Smarty!! :-* Wat is trouwens jouw gevoel deze ronde?
mijn gevoel van deze ronde, ik weet het niet goed!
aan de ene kant hebben we veel geklust en op de volgens mij vruchtbare dagen! maar ja met die cyclus van mij is het soms moeilijk bepalen wanneer ik precies vruchbaar ben. maar goed ik voel weer van alles in mijn lichaam, maar wil mezelf niet gek proberen te maken!
jij heel veel succes met wachten!
ik ga zo weer werken!
liefs
Jacqueline nog niet opgeven na die negatieve test van vorige week en dat jullie weinig geklust hebben. het kan nog wij hadden maar 3x geklust in de maand dat ik zwanger ben geworden. heb je je eisprong niet gevoeld? of voel je die nooit?
succes
liefs chantal
Dank je wel Chantal, je geeft me wel wat moed!
Ik voel mijn eisprong nooit…volgens mij in ieder geval.
Ik ga eind van de week weer een test doen.
succes hoor!!!
ik hoop het voor jullie :-*
Ooo wat een spanning hier… ik duim voor je meis!!
Liefs Ilse
Ik kon de verleiding toch niet werstaan (mijn vriend kwam net ff thuis en had een test mee genomen) en…weer negatief getest!! :wall:
Ik snap er helemaal niks meer van hoor, word er ook een beetje gek van.
Nou, ik wacht het wel af en zie wel wat en of er wat gebeurt.
jeetje wat raar jacqueline!
hopelijk krijg je snel duidelijkheid en het liefst in een positieve test natuurlijk!
liefs
Jacqueline,
Wat raar zeg! Hopelijk heb je binnenkort meer duidelijkheid. En zoals Smarty schrijft, het liefst d.m.v. een positieve test natuurlijk
Liefs,
Garfield
He wat rot zeg! Hopelijk heb je snel echt zekerheid, en een posi-test natuurlijk! :thumbup:
vervelend zeg nog geen zekerheid. succes meid :thumbup:
He hoi,
ik ben “nieuw”, nouja, nieuw. Ik schrijf ook bij feb/mrt, maar gezien smarty (ook hier) en ikke de enige nog zijn die daar nog niet zwanger zijn, dacht ik mijn gezicht hier eens te laten zien…
in vogelvlucht dan maar… mijn naam is Annette, ben 28 jaartjes jong, getrouwd, veel beestjes, nog geen kindjes. Ik ben 16 mrt gestopt met de pil, in april begonnen (dus kan best hier ), erg onregelmatige cyclussen en omdat ik geen type ben van papiertjes heb ik het hieronder maar een beetje bijgehouden, geen touw aan vast te knopen, vandaar dat ik mijn banner dan ook maar verwijderd heb.
Ik heb een paar blaadjes terug gelezen en zag dat Jacqueline al onwijs overtijd is, succes hoor!! en verder zijn er hier nog 3 andere dacht ik nog niet zwanger, zijn we nu met zijn 5jes :inlove: (hopelijk snel met zijn 4tjes Jacqueline!) (en nog liever niet meer hihihi)
:-* Annette