hey anette, leuk dat je hier ook komt!
tja bij feb/ maart zijn we de enige 2 die nog niet zwanger zijn en ik ben ook pas in april echt begonnen met klussen, vandaar dat ik hier ook post!
maar leuk dat je hier ook komt!
liefs
Hoi Annette,
Welkom hier! Het is niet zo’n erg actief topic meer, maar de zwangeren leven nog steeds erg met ons mee :dance:
Wij hebben deze ronde overgeslagen, dus we gaan er weer voor in het nieuwe jaar!!
Groetjes Garfield
zo ik ben er ook weer even!
hier is alles nog steeds rustig, soms wat kramp in mijn buik, maar ja wil niet meteen zeggen dat het deze ronde raak is geweest!
jacqueline hoe is het met jou, heb je al meer duidelijkheid?
alle andere dame’s hoe is het met jullie?
Kijk naar mijn banner, Smarty…haha. Geen duidelijkheid dus. Nog steeds geen :twisted: :twisted: te bespeuren en ook geen tekenen dat die snel zullen komen.
Ik voel me op het moment helemaal niet fit, dus ben er ook niet zo mee bezig.
Ik heb behoorlijk opgezette klieren…kunnen dat symptomen zijn van een zwangerschap toevallig?
ik zou het niet weten Jacqueline. ik had vooral last van stemmingswisselingen, emotioneel, krampen in mijn buik dacht ook steeds dat de ongi eraan kwam, duizelig, moe, last van mijn rug.
volgens mij is dit de langste cyclus die je tot nu toe gehad hebt of niet?? 12 dagen overtijd vind ik wel erg veel.
succes meid duim nog gewoon door hoor
voor de andere meiden duim ik ook spannend hoor het aftellen tot de nod is weer begonnen.
welkom poekie/annette klets maar lekker mee hier anders is het hier zo rustig. jij ook heel veel succes :thumbup:
liefs chantal :**:
Hoi Annette, welkom hier! En dat het bij jou ook maar gauw raak mag zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jacqueline, jeetje meid al 12 dagen overtijd en je weet nog niets, ohwwwww lastig! Dat van die opgezette klieren zou ik niet weten eerlijk gezegd…zit niks anders op dan alles maar even op z’n beloop te laten denk ik en de volgende maand even af te wachten, als het dan nog wegblijft even naar je huisarts gaan misschien? Je hebt nog nooit een ongi overgeslagen toch?
Smarty, voor jou komen de spannende dagen er ook weer aan, ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Smarty,
Bij jou ook bij spannend inderdaad!
Enig idee :?: :?:
Wat zijn we toch ook nieuwsgierig met z’n allen hè.
Ik hoop voor je dat het raak is
Groetjes Garfield
Hoi meiden,
Ik heb gisteren getest na twee weken vol klachten en verschijnselen en een sterk voorgevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Het plusje verscheen binnen no time…
Ik ben zwanger!!!
Ik voel me verder prima. Mijn borsten doen wel behoorlijk zeer en ik heb 's avonds af en toe een wat wat trekkerig gevoel. We voelen ons heel rijk dat we zo’n bijzonder kerstkadootje hebben gekregen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal snel een positieve test in handen zullen hebben. Ik kan jullie niet beschrijven wat voor een gevoel dat geeft. Het is echt geweldig!!!
Dikke :-* Nikki
Whaaaaaaaaaaaaauwwww Nikki!!! Gefeliciteerd meid, geweldig!!! :inlove: :dance: :dance: :dance:
Meid, geniet er lekker van, het gaat zo snel! (en ik kan het weten hihi! )
(Moet nu naar verjaardag, dus kan niet zoveel schrijven nu, andere keer weer!)
Groetjes, Em
nikki gefeliciteerd!
tja hier is het nog even een paar dagen afwachten!
ik weet zelf niet wat ik van deze ronde moet denken, aan de ene kant veel geklust en volgens mij ook wel op de goede dagen.
maar ik wil mezelf ook niet gek maken, dus probeer me zo min mogelijk aan te trekken van alle lichamelijke dingen die ik denk te voelen!
ik zal van de week wel zien of het raak is of niet!
liefs
Nikki,
Gefeliciteerd!!!
Super meid, geniet ervan :dance:
Groetjes Garfield
NIKKI GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
geniet ervan want de tijd vliegt voorbij elke keer als ik mijn banner zie dan denk ik oohh nog maar … weken het gaat zo snel. geniet van alle kleine dingetjes dat doe ik ook volop want het is echt een wonder zo’n kleintje die in je buik groeit.
liefs chantal :**:
jacqueline hoe gaat het met jou??
duim voor jullie allemaal door hoor
Nikki…Gefeliciteerd!
Was je 2 weken overtijd? Had je ook al eerder een test gedaan of kon je jezelf zo lang inhouden? Enne…wat voor verschijnselen heb je in die 2 weken gevoeld dan? Wat een vragen he? Ik ben zelf inmiddels ook 2 weken overtijd en zoek een soort van bevestiging ofzo…geen idee wat ik zoek eigenlijk :?
Ik ben dus nog steeds niet ongi. Komende week wacht ik nog af en dan ga ik zaterdag testen met ochtendurine (kans vergroten dat er wat hormoon te pakken is haha) en dan hopen dat we op de valreep een positieve test hebben om met kerst goed nieuws te kunnen vertellen.
Jacqueline,
Wat houd je het spannend zeg!
Dit weekend zijn er flink wat zwangeren bijgekomen bij de verschillende topics, dus hopelijk ben je lekker aangestoken met hormoontjes en dus binnenkort een positieve test!!!
Groetjes Garfield
He Hoi!
Nikki, gefeliciteerd meid!! geweldig hoor!
Jaqueline, ik weet wel een beetje wat je doormaakt, de eerste keer dat ik zo onwijs “overtijd” was… pfff en dan die baaluren die je daarna hebt dat de test negatief is…
Ik hoop dat ie volgend weekend voor jullie hartstikke plus is!
Vind het wel gezellig hier, word nog es wat geschreven… moest zelfs een beetje bijlezen
Volgens mij heb ik mijn eisprong net achter de rug (gezien de slijmproductie en het idee dat mijn baarmoeder nu weer zit “waar ie hoort” zeg maar), dus ik hoop dat ik over een week of 2 ongi word, of liever gezegt niet… en misselijk ben hihi, na jah, we wachten wel weer af. Heb niet het idee dat ik snel zwanger zal zijn, maar goed,vorige maand had ik nog het idee dat ie wel es raak kon zijn, hoe bedoel je “teveel mee bezig”? maar ik denk dat dat automatisch wel een beetje gaat?
:-* Annette
Hoi Annette,
Dat denk ik ook hoor. Wij hebben deze ronde overgeslagen en ik voel nu dus ook helemaal niks. Het zal toch gedeeltelijk tussen de oortjes zitten, maarja, het gebeurt natuurlijk wel allemaal in je lichaam, dus het is logisch dat je er onbewust toch mee bezig bent.
Evengoed twee spannende weken dus
Groetjes Garfield
jeetje jacqueline, wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt!
ik hoop dat al je geduld toch beloond wordt, want zo lang wachten is niets!
inderdaad de eerste keer dat ik overtijd was(nou ja een cyclus oversloeg) zat ik ook de hele tijd balend op de wc, heb er toen ook verschillende testen door gegooid!
nu waren mijn laatste 3 cyclussen ook niet echt gelijk 34-38-36, dus wie weer wat het deze keer wordt, zit nu op dag 34, ben uitgegaan van een cyclus van 36 dagen en ik hoop over een paar dagen duidelijkheid te hebben! al vind ik de wachteperiode wel het vreselijkst! maar goed geduld is een schone zaak he!
liefs
Hee Jacqueline: ik heb op de dag van mijn nod een testje gedaan. Ik had vanaf de dag van eisprong steekjes in mijn buik, lage rugpijn, onwijs zere borsten en sliep heel slecht. Af en toe een weeig gevoel op de maag. En heel sterk het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Mijn vriend had dat ergens ook wel maar probeerde mij op de grond te houden zeg maar voor het geval ik het niet was. Maar we waren beiden heel hoopvol.
We hebben samen 's ochtends de test gedaan. Ik stond echt te shaken terwijl ik daar netjes de 20 seconden zat af te tellen. Ik durfde nauwelijks te kijken… maar er stond toch toch echt een plus. De streep was aan de linkerzijde zo duidelijk!!!
Ik heb op mijn nod getest omdat mijn temp die ochtend nog steeds 37.0 was en bij mij daalt hij altijd de dag ervoor. Verder had ik geen ‘vuil slijmverlies’ (sorry voor de gore details) zoals ik dat anders heb. Ik vind het nu een enorm voordeel dat ik heel snel na het stoppen van de pil ben begonnen met tempen. Ik heb heel scherp op mezelf gelet en daarom kende ik mijn eigen voortekenen. Toen deze cyclus alles anders was… tja dan word je wel heeeeel hoopvol.
Het tempen heeft bij mij een hoop extra testen gescheeld. Ik ben nl zelf ook nogal onregelmatig. Ik heb vanaf dec vorig jaar alle getallen tussen de 29 en 38 gezien. Alleen na de zomer werd het wat beter. Twee keer 29 dagen, toen weer 33 en 31 en nu weer twee keer 29 dagen.
Ik draag sinds de zomer trouwens een maansteen om mijn nek om mijn cyclus te verbeteren. Misschien is het wel kul hoor, maar ik had zoiets van ‘baadt het niet dan schaadt het niet’. Mijn cyclus ging ieg vooruit. Of het door de maansteen is gekomen zal ik wel nooit weten. Feit is dat mijn eerste maansteen na een paar weken scheurde (teken dat ie werkt) en nadat ik een nieuwe heb gekocht ging mijn cyclus naar 29 dagen en nu zijn we zwanger!!
Meiden: ik wens jullie hardstikke veel succes deze ronde!!!
Nikki
Hoi allemaal,
Vandaag weer ongi geworden . Dit was mijn negende cyclus maar we gaan stug door. Wat moet je anders? In 2006 maar eens een afspraakje maken bij de huisarts ( met z’n 5 kinderen !). Kijken wat hij ervan vindt.
Dat degene die zwanger zijn in 2006 een gezond kindje mogen baren!
hey miepel!
balen zeg dat je ongi bent geworden!
ik ben nog aan het wachten, morgen mijn NOD!
ik weet niet wact ik deze ronde moet denken, heb er echt absoluut geen idee van.
liefs