Dat lijkt wel wat La belle… ik voor je dat het zo mag zijn! :inlove:
hoe is je buik normaal?
ik weet wel, mijn buikje is de laatste maanden ook dikker geworden, maar dat komt door de frustiatie van het niet zwanger worden, eten…
mijn zusje belde gisteren had gehoord dat een nichtje van haar vriendje zwanger was, vind ze niet leuk, de schat :mrgreen: dus maar gelijk gezegt dat dat ok is, onze tijd komt wellicht nog wel.
Jee Labelle, dat lijkt verdacht veel op een zwanger-buikje. Maar schijn kan inderdaad bedriegen. Probeer je niet al te blij te maken, anders is de teleurstelling wel erg groot. Maar goed, ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er toch al heel erg op hoopt. Daar kun je gewoon niks tegen doen. Ik ga heel hard voor je duimen!
Hier gaat alles zijn gangetje. De :twisted: :twisted: zijn weg en het klussen is weer begonnen. Ik geloof dat we nog niet “productief” moeten klussen, maar even oefenen is altijd slim En wie weet…heb ik ineens weer een kortere cyclus. Daar trappen we dus mooi niet in en beginnen dus alvast. We hebben ons nu echt voorgenomen dat we zwanger gaan worden deze keer!! Wie doet ermee…
wij klussen eigenlijk heel bewust zo’n beetje de hele maand om de dag :oops: wat mij betreft mag ie deze maand raak zijn, hoeft al dat gyn gedoe ook niet meer hihihi
Ik doe helaas niet met je mee, want het gaat al een tijdje niet zo goed tussen mij en mijn vriend. Ik heb begin januari aangegeven dat ik het eigenlijk niet meer zie zitten en na een aantal gesprekken en bedenktijd etc. heb ik besloten dat ik het nog wel een kans wil geven.
De uitvoering van dat plan wil alleen nog niet zo lukken en ik heb er eigenlijk ook geen goed gevoel meer bij.
Voorlopig staan de plannen voor een kleintje dus even in de ijskast
Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn en ik lees nog regelmatig mee op het forum, maar dan weten jullie hoe het ervoor staat…
Jeetje, wat vervelend garfield!! Ik leef met je mee. Je doet er in ieder geval verstandig aan om het op een laag pitje te zetten. Een kind moet uit liefde gemaakt zijn!
Nou helaas zijn bij mij vandaag wederom en voor de verandering weer die verrekte :evil: :twisted: gekomen!!! Mijn temp was gisteren ineens gedaald dus ik had het al aan zien komen maar jeetje ik word wel gelijk gestraft voor die paar dagen over tijd zeg!!! Ik heb vandaag echt de ergste menstruatiekrampen ooit gehad. Zat ik nog op mijn werk ook, barstende koppijn, balen als een stekker natuurlijk en zoveel kramp dat ik niet eens meer normaal kon ademen. Ik dacht even dat ik zo achter mijn bureau zou gaan flauwvallen.
Ik kan je wel vertellen dat ik me nu wel lichtelijk gefrustreerd ga voelen. Had voor het eerst sinds we bezig zijn een klein hoopje. Was nog nooit over tijd geweest ( niet meer dan 1 dag in ieder geval) dus had nu na 4 dagen toch wel een heeeeel kleeeeein hoopje :oops: .
Ik heb nu met mijn hubbie besloten dat we er nog 1 ronde voor gaan en dat we dan echt naar de HA gaan. We moeten er toch maar eens aan geloven vrees ik. Ik kijk er niet naar in ieder geval.
Ik had het laatst met een vriendin ( die niet weet dat we voor het echie gaan) over zwanger raken. Zij rookt en vertelde dat ze niet zou stoppen met roken. Zij kende iemand die ook niet was gestopt en dat kindje was gezond!!! AAAARGHH Daar kan ik dan zoooo kwaad om worden!! Ze weet niet waar ze over praat. Ik had haar op dat moment graag willen vertellen hoe ik erover dacht en waar we mee bezig waren maar kon me nog net inhouden. Als het al niet zo vanzelf sprekend is waarom dan het lot tarten???
Nou meiden, ik ga weer heel hard duimen voor jullie deze maand!!!
Jee Garfield, wat een vervelend verhaal zeg. Ik kan me goed voorstellen dat het krijgen van een kindje dan even op zich moet laten wachten. Zoals Pearl al zei, het moet wel uit liefde gebeuren. Maar begrijp ik het nou goed en heb jij nu echt het gevoel dat je de relatie wilt verbreken? Heb je niet het gevoel dat het nog een kans verdient?
Je moet doen wat jou goed lijkt en wat je gevoel je ingeeft.
Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte bij het nemen van een beslissing.
marije: ben niet echt overtijd… 24 jan. precies een dag ongesteld geweest en normaal 4-5 dagen volle poele…
mijn buik is normaal plat als een dubbeltje…Ik ben nu dus officieel iets bijgekomen…ik weeg nu evenveel naakt als vorige week met kleding en schoenen… ik zei ietslacht
tjee garfield… das wel een heel verhaal he meis… ik kan je natuurlijk niet zeggen wat je moet doen… maar luister vooral naar je hart dan weet je zeker dat het goed zit…
pearl ik kan me zooooo goed voorstellen wat je voelt… en zelfs nu denk ik iedere dag… misshien is het niet… dan ben ik r weer van overtuigd… je word er zo moe van van dat geprobeer… maar meid… gewoon toch weer proberen om met goeie moed een nieuwe ronde te beginnen…
dankje Labelle! Ik hoop dat het voor jou allemaal heel positief gaat uitpakken!!!
We gaan er deze keer nog heel positief voor maar eigenlijk verwacht ik wel dat het weer niks zal worden. Dan gaan we in ieder geval naar de HA dus misschien kan hij wat onzekerheid wegnemen.
jeetje meid, dat is nogal wat… ben er een beetje stil van…Sterkte Garfield! :-
Pearl balen dat je ongi is gekomen en nog extra dat ie zo erg is zeg. Ik dacht dat je trouwens al naar de HA was geweest? of verwar ik je nu met iemand anders?
Alles goed met jullie? Ik schaam me een beetje :oops: . Het is namelijk alweer een maand geleden dat ik geschreven heb. Had eigenlijk ook geen nieuws. Alleen nu dan. Ze zijn er weer :twisted: :twisted: :twisted: . Wist het ook eigenlijk al. Heb nog nooit geen voortekenen gehad van een eventuele zwangerschap en nu dus ook niet. Als het deze maand niet lukt zullen we de vragenlijsten van het ziekenhuis maar eens opsturen. Hopelijk is het niet nodig. Voor jullie allemaal veel succes, ook de zwangeren onder ons natuurlijk.
Hoi allemaal! Ik ben hier veels te lang niet meer geweest, sorry! :oops: :oops: Wat is er opeens weer veel geschreven hier!
Labelle, dat buikje lijkt me veelbelovend! :thumbup: Ik hoop zo voor je dat het nu echt raak is! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Marrije en Jacqueline, jullie zitten nu in de klusdagen, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en me suf dat het lucky shot nu ook bij jullie zal plaatsvinden!
Garfield, meid wat verdrietig allemaal zeg! Wel goeie beslissing van je: als je niet zeker bent van je relatie dan is een kindje ook niet zo’n goed idee, maar het blijft natuurlijk heel verdrietig dat het zo loopt! Ik wens je veel sterkte! :-*
Miepel en Pearl, balen zeg van die duivels! Hopelijk volgende ronde meer geluk en is de gyn enzo niet nodig! :thumbup: :thumbup:
Ilse, hoe is het met jou? Gaat de zwangerschap lekker tot nu toe? Geen vervelende kwaaltjes enzo hoop ik?
Chantal, gaat het goed met jou en Yeline?
Jogy, hoe gaat het met jou en Olaf?
Ongelofelijk dat jullie al echt mama zijn! :inlove:
Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry!
Met mij gaat het prima verder. Ik heb vorige week wel even een paar dagen in het ziekenhuis gelegen met bloedverlies, maar gelukkig geen weeen en met de beeb was alles goed. Bloedverlies is waarschijnlijk een gesprongen adertje van m’n baarmoedermond geweest. Ik heb nu zwaar nesteldrang, ben alleen maar aan het wassen en strijken, en nog allerlei kleine dingetjes aan het inslaan voor m’n vluchtkoffer. Kamertje is bijna klaar, alleen de kleine spullen nog een plekje geven, bedje opmaken en een lamp kopen. Gelukkig is alle was nu bijna klaar! Ik vind het een heel gek idee dat het nu elk moment kan gaan gebeuren (vanaf week 37 volgende week). Maar voor hetzelfde geld loop ik nog tot week 40-42, je weet het toch niet! Zelf hoop ik tot week 39 ofzo te lopen, heb nog eventjes tijd nodig om alles 100% in orde te hebben en me ‘geestelijk’ voor te bereiden op de grote gebeurtenis! En natuurlijk nog eventjes genieten van m’n dikke buik en alle beweginkjes!
Nou, meer weet ik even niet! Fijne avond en tot later!
Mijn klusdagen zijn alweer voorbij, ik had een maansteen van iemand gekregen en zo had ik ineens een cylcus van 28 dagen dus ik zit alweer in de wacht weken.