De stoppers van april 2005 (deel 5)

Aahh jogy wat een heerlijk ventje :inlove:

Kan niet wachten tot het begin mei is, en wij onze kleine in de armen kunnen sluiten :inlove:

Wat is het hier spannend!!!

Labelle…kijk steeds of je al nieuws hebt maar nog niet…HOE HOU JE HET VOL??? Blijf voor je duimen :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En voor de klusdagen…ZET HEM OP!!!

Liefs ilse

Jogy, wat een SCHATJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Marrije, goed idee die maansteen! Ook fijn dat je meteen weer een cyclus van 28 dagen hebt! Succes met de wachtdagen! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Meiden.

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Het blijft erg moeilijk. Vandaag zijn we weer gezellig uit eten geweest, maar er zijn toch een aantal dingen die me nu structureel beginnen te irriteren… :cry:

Jogy, wat een lekker ventje zeg!!

Groetjes,

Garfield

He Hoi,

wat is het hier rustig, iedereen aan het genieten van de regen?

Garfield, ik kan me wel een beetje voorstellen dat je je juist nu gaat irriteren aan zoveel (kleine) dingen. Erg moeilijk, misschien wil je aan de ene kant wel verder, maar aan de andere kant misschien liever niet? veel sterkte hoor. Lijkt me een erg moeilijk beslissing.

hier gaat alles ok, ik zit nu ruim halverwege mijn cyclus (als ik tenminste uit kan gaan van mijn 2 laatste??) en we zijn al weer een tijdje fijn aan de klus. Volgende week woensdag is de afspraak bij de gyn daar heb ik steeds meer “zin” in.

Gisteravond zijn we heel lekker uiteten geweest, we veirden ons 10jarig bestaan :inlove: . Vanavond komt mijn zusje met haar vriendje en mijn paps lekker fondueën, was ik helemaal vergeten boodschappen voor te doen hahaha, nou dat is een gedoe dan hoor, maar al met al heb ik 6 verschillende hapjes weten te arrangeren, dus daar doen ze het maar mee (samen met het stokbrood met kruiden boter (jammm) )

Annette

Garfield sterkte meis!! Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen :-*

Em: voor jou wordt het spannend nu!! hahaha ik neus ook af en toe tussen de maart mama’s hoor!!

Ik mag van de fysio niet meer stofzuigen…zal mijn vriend leuk vinden!!

Ben hypermobiel…oftewel, heb nogal last van mijn rug en bekken.

Maar allemaal voor goed doel :inlove:

Zaterdag krijgen we een 3d-4d echo…nog even naar ons kleine schatje kijken!! :inlove:

Meiden succes!!! Volgens mij zijn jullie druk aan het klussen…is zo rustig hier :mrgreen:

Liefs Ilse

Hey allemaal,

Zeker rustig hier. Hier is het officieel wel klustijd, maar dat is even het laatste waar ik aan denk (zie mijn verhaal in de ziekenboeg).

Hoe gaat het nu met je, garfield?

Enne…Em…laatste loodjes he? Spannend hoor!!

Ilse…niet meer stofzuigen? Mm, de reden is niet leuk, maar je moet toegeven…niet meer stofzuigen is toch niet de zwaarste straf :wink:

dames… de kogel is door de kerk…

Ik ben vandaag bij de dokter geweest en negatieve test…

ik mag een echo laten doen…

alleen de vraag is wat en hoe gaan ze dat doen…???

wordt het een inwendige echo of een uitwendige…

mijn borsten zijn weer iets zwaarder en buikje groeit gestaag…

Ik zou als ik zwanger ben negen weken zijn…:S

kunnen ze toch nog niks zien of wel??

He Labelle,

spannend zeg, weet je al wanner je mag? heb je al een afspraak?

volgens mij kunnen ze al wel wat zien dan…volgens mij krijg je normaal met 10 wkn een echo toch? dus met 9 zou er dan ook vast wel wat te zien zijn lijkt me.

succes!

:-* Annette

o ik moet hier nodig weer bij lezen maar wil even reageren op labelle.

meid fijn dat je voor een echo mag dan weet je het zeker heb je foto’s bekeken maar het kan best hoor dat je zwanger bent. en met 9 weken kunnen ze echt wel wat zien ik heb met 7,5 week een echo gehad en je zag echt iets heel kleins zitten. ik kreeg tot 10 week een inwendige echo omdat ze het dan beter kunnen zien dus hou er maar rekening mee dat jij ook een inwendige krijgt dan valt het altijd mee.

ben wel heel nieuwschierig hoor :wink:

liefs chantal

wat ik minder vindt is dat er op mijn doorverwijzing dit staat:

klachten: zwelling onderbuik

dan iets onleesbaars lijkt op amenorroe heb t even opgezocht betekent geen bloeding

en gespannen borsten

relevante voorgeschiedenis M ovarium carcinoom (mijn moeder had dus eierstok kanker)

vraagstelling uitsluiting pathologie ???

Labelle meis wat spannend!!

Als je zwanger bent kunnen ze dat prima zien hoor op een echo van 9 wkn. Wij hebben toen de eerste echo gekregen, net een garnaal met een knipperlichtje (hartje).

Ik ga voor je duimen meis!!!

Dikke knuffel voor jou :-*

Liefs Karin

Hoi Labelle! Jeetje meis wat een spanning! Ik heb ook een echo gehad met 9 weken en bij mij was er een kloppend hartje te zien toen. Ik heb een uitwendige echo gehad. Je krijgt vaak een inwendige als je van jezelf wat dik bent. Trouwens, een inwendige echo is niet eng hoor, je voelt er niets van! Het is misschien ff ongemakkelijk in het begin omdat de onderbroek uitmoet he…maar ook dat went gauw! :wink: Ik heb hem in week 32 gehad vanwege harde buiken.

Helaas kan ik je niet helpen met wat de dokter op je briefje heeft gezet… :think:

Ik hoop dat die zwangerschapstesten bij jou gewoon niet werken en dat je dus wél zwanger bent! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sterkte met het afwachten! :-

Ilse, leuk zeg dat je een 3d echo laat doen! Heb ik toen ook gedaan en het is helemaal geweldig! :inlove:

Poekie, hoe was het bij de gyn vandaag? (tenminste, ik dacht dat 't vandaag was toch…?)

Jacqueline, hou je taai meis! Neem de tijd om te herstellen!

Marrije, weet je al wat meer inmiddels? :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: Of zit je nog in de ‘wachtdagen’?

Ja, ik zit idd met de laatste loodjes! Afgelopen maandag controle gehad bij de vk en m’n bloeddruk was wat aan de hoge kant. Werd dus meteen doorgestuurd voor een ctg en urine en bloedonderzoek, gelukkig waren alle uitslagen goed! Vanmorgen moest ik weer terugkomen voor nog een bloeddrukcontrole en ctg, en bloeddruk was nu gedaald en ctg wederom prima! Nu mag ik a.s. maandag weer voor de ‘gewone’ controle bij de vk.

Verder af en toe harde buikjes en wat pijntjes in m’n onderrug en liezen, kortom: oefenweeen noemen ze dat! Maar ik heb nog niet het gevoel dat ik heel gauw ga bevallen hoor!

Nou, meer nieuws heb ik even niet! Groetjes! :-

Hoi hoi,

even snel tussendoor…

Em, ik heb pas volgende week mijn afspraak bij de gyn, om 8:45, en dan laat ik het zeker weten :mrgreen:

volgens mij zijn mijn (nuttige) klusdagen nu voorbij, we hebben weer hard ons best gedaan :wink: nu maar hopen dat ik gelijk heb en dat mijn cyclus dan nu voor de 3e maand achtereen redelijk gelijk is… Op een eventuele zwangerschap reken ik eigenlijk niet eens (natuurlijk wel stille hoop). Hoop dat de gyn straks wat kan vertellen, eigenlijk hoop ik gewoon dat ze snel iets vinden waar ze iets aan kunnen doen…

Aha, ik zat er dus een weekje naast! :doh:

Hopelijk is het toch nog raak op de valreep! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

volgende week vrijdag om half twaalf en dan weten we het echt 100 % zeker… dus allemaal kaarsjes aan en duimen maar…

echt wel spannend… Bah

:frowning:

Hoi hoi,

Labelle, dat is gelukkig wel heel snel! veel succes en ik zal :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:

Hoi Tinkerbell, gezellig dat je erbij bent gekomen! wat heb je een korte cyclus zeg, en fijn dat ie zo lekker regelmatig is. Ik weet helaas ook wat het is om “overtijd” te zijn en negatief te testen…

succes nog met wachten, want iets anders kan ik je echt niet aanraden…

Hoi Poekie,

Ja het is of liever gezegd was wel heel fijn om echt precies om de 26 dagen ongesteld te worden, daarom zit ik er nu ook wel een beetje mee dat het ineens zo veranderd is :?

Moet het maar afwachten he :wink:

Ik heb gelukkig eind maart al een afspraak staan bij de gynaecoloog maar even afwachten wat zei er van gaat zeggen.

Zag dat jij volgende week al naar de gyn gaat, heb je afspraak gemaakt via de huisarts?

Groetjes

ja ik heb behalve in het begin een cyclus gehad van 30 dagen…

laatste maand had ik week voor NOD dag afscheiding van lichtroze naar donkerbruin… toen een dag ongesteld en daarna een week donkerbruine afscheiding. Dit was dus echt niet normaal voor mijn doen…!!

als jij dus oppeens een afwijking hebt in je cyclus is het inderdaad vreemd… maar net als bij mij… t hoeft allemaal net niks te zeggen…

Het twijfelen is vreselijk… dat meen ik echt…

maar goed ik voel de veranderingen en zie ze… Ik ken mijn lichaam en ik weet het gewoon als er iets anders is als anders en dat is echt nu…

Mijn borsten doen sinds een dag of twee wat pijn… :S

bij mij hielp het ook niet mee dat ik veel spirituele mensen om me heen heb… maar goed ze zeggen nu echt allemaal dat het echt waar is…

Ik had net nog een kennis hier die zo nieuwsgierig was geworden dat ie echt even wou komen kijken…

en volgens hem is er geen twijfel mogelijk…maar goed ik wil een bevestiging van een dokter…

het is allemaal zooooo spannend… maar ik ga nu maar gewoon rustig afwachten

Hoi Tinkerbell, ik heb idd de afspraak via mijn HA, ben langs gegaan toen ik laatste keer ongi werd, ik ben erg onregelmatig en al 2 keer ontzettend “overtijd” geweest. Hij heeft wat dingetjes uitgelegd en me een doorverwijzing gegeven voor de gyn, ben ik heel blij mee :mrgreen:

He Labelle, bedoel je dat die spirituele mensen zeiden dat je zwanger bent? hmmm, kan wel eens heel gunstig zijn, maar goed, even om uitsluitsel bij de dokter is toch wel heel verstandig :wink: (ik ben wel van de spirituele geloof wel in afentoe vreemde dingen)nog 1 nachtje slapen meid, dan weet je hopelijk veel meer, en wie weet heb jij wel zo’n wondertje in je tummy :inlove: