De stoppers van april 2005 (deel 5)

Hoi Chantal,

wat een verhaal, dat is wat minder, ik weet nog dat mijn broertje destijds ook met zijn navelstreng om de nek is geboren, ook knip knip en voila daar was ie, hij had ook even zuurstof te kort gehad en even in de couveuse.

Veel plezier met je kleine meis! Ga je nog ergens een fototje plaatsen?.. ben wel benieuwd :inlove:

:-* Annette

Hey lieve meiden,

Hoe is het hier bij de april-stoppers?

:-*

Chantal,

Gefeliciteerd meid!!!

Lekker genieten nu met z’n drietjes :inlove:

Groetjes,

Garfield

:dance: Gefeliciteerd Chantal!!!

Geniet maar lekker van jullie wondertje!!!

http://tk.files.storage.msn.com/x1pGg9EMswqL–kXKpTL_ml7vAa50f2RSFE__DUlaesrFtyAMlq30IoTutMLLpK6po8b1A9mzuH8bKe_nPu6iX057_ZoWidvXJfCFfhPQry-GrykhYZ7fYN71xLjZg5zxYIpIOLUDSC7p6kaHA0LajB87lUDSzhFGub

(als het goed is moet ie het nu doen…)

klik hier voor foto van mijn buikje…:wink:

Ik ga nog steeds even wachten wat het doet… maar ik kan je wel vertellen dat er gister mensen op het werk vroegen of k zwanger was… LOL het is dus wel aan het opvallen… !!!

Eetlust is nog steeds mega… borstjes nog steeds goed gevuld…!!

dikke pakkerd

Ik krijg de mededeling dat ik niet bevoegd ben om de pagina te bekijken, Labelle. Helaas…

das weer jammer…:frowning:

He hoi,

jammer die foto doet het niet :frowning:

Hier zijn afgelopen zaterdag de :evil: :twisted: :evil: weer gearriveerd :frowning: was nu al minder erg voor mijn gevoel, omdat ik nu eigenlijk al besloten had dan naar de HA te gaan, we zijn nu zo’n 11 maanden pilloos, dus het mag wel vind ik :wink:

Ik denk dat ik morgen even bel…

poe…

zenuwen en hartkloppingen… ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met mij HA… ik mag morgenmiddag even langskomen, ben alleen vergeten te vragen of het de bedoeling is dat mijn mannetje ook meekomt… weet iemand dat? (heb even gebeld en de afspraak veranderd, manlief had toch wel een grote behoefte om mee te gaan, het liefje dacht zelfs al dat ie gelijk zaadjes in moest leveren hihihi)

Oh Labelle dat klinkt spannend en veelbelovend! Ik hoop zo dat 't echt raak is nu! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Poekie, balen zeg die rotduivels ook weer… :frowning: Hopelijk word je gauw wijzer bij je huisarts!

Poekie, heel veel sterkte morgen bij de huisarts… :-*

Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Labelle, spannend :dance: …ik hoop zó voor je dat het raak is… ik ga heel hard voor je :pray: :pray: :pray: .

Liefs Elsevier

Poekie…succes bij de huisarts vanmiddag! Zal voor je duimen.

Labelle…spannend :pray: :pray:

Liefs Ilse :-*

He hoi,

nou het is me alles meegevallen :mrgreen:

we hebben een boekje meegekregen waar verschillende dingen in staan beschreven die te maken hebben met onvruchtbaarheidsproblemen, klinkt gelijk heel zwaar… wel intressant. Hij vertelde ook dat het zeker niet erg is dat ik iets eerder aan de bel heb getrokken.

Hij doet zelf geen onderzoekjes en heeft me gelijk een verwijsbrief gegeven voor de gyneacoloog, dus daar ga ik vanochtend even een afspraak meemaken.

Meer valt er eigenlijk niet te vertellen, hij heeft alleen wat dingetjes uitgelegt en hoefde weinig te weten, dus dat vond ik eigenlijk wel fijn, kan ik alles op een rijtje zetten voor de gyn.

er begint hiernaast net een babietje te huilen :mrgreen: (zit al op mijn werk en de post is nog open :wink: )

poekie… ik hoop dat alles goed is gegaan bij de huisarts…

bij mij is de situatie onveranderd…opgeblazen buik… zwaardere borsten…das ook echt het enige teken wat ik heb…buiten het vele eten dan…

Ik voel mijn lichaam gewoon veranderen en wat voor reakties krijg je dan? je bent er veel te veel mee bezig… terwijl ik dat juist niet ben geweest…ja sinds dat ik het gevoel had dat ik zwanger was toen natuurlijk wel… k heb eergisteren nog een keer getest en hij geeft nog steeds negatief aan… k denk dat ik nu maar ga wachten op mijn volgende menstruatie…die is voor 24-02

mario en ik hebben nu elke week foto gemaakt van de buik… en de veranderingen zijn natuurlijk miniem… maar je ziet dus wel dat ie veranderd… maandag kreeg ik mijn broek het knoopje niet meer dicht…

bloost

zaterdag op het werk kwamen er twee mij vragen of ik soms zwanger was…kun je nagaan…

ach het maakt niet uit… zekerheid heb ik niet…ik zie en ik voel wel…maar officieel is het gewoon niet…:frowning:

Hoi Labelle,

ik weet wel wat je voelt, ik heb het zelf ook 2 keer gehad… gewoon het gevoel dat je niet weet wat je lichaam allemaal doet, geen controle hebben, vreselijk vond ik het. Ik had ook allerlei klachten, misselijk, niet kunnen eten, afvallen, maar toch een wat opgeblazen buik, krampjes in de buik etc.

Ik heb voor woensdag 1 maart een afspraak gemaakt bij de gyn, da’s over 3 weekjes, dus net voor mijn volgende ongi, wel fijn denk ik.

Poekie, fijn dat het is meegevallen bij de huisarts en spannend 1 maart!

Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen en dat je ook binnenkort van een kindje in je buik kunt genieten!

Veel sterkte en hou ons op de hoogte! :-

Labelle, ik ben zo benieuwd of je zwanger bent, inderdaad alle symptomen wijzen er op, maar het klopt ook dat je lichaam je hartstikke voor de gek kan houden… Wanneer zou je officieel ongesteld zijn? Als het al een tijdje geleden is kun je misschien de huisarts eens bellen??

Succes en ik blijf lekker meelezen hoor!

:-

ik kan helaas geen fotos hosten dus ik kan jullie niks laten zien…als je heel nieuwsgierig bent… mail me dan gewoon…stuur ik je wel een per email…:slight_smile: even een priveberichtje voor mijn emailadres…:slight_smile:

Ik had dus afgelopen maand… 24 jan… ongesteld moeten worden en ben een dag geworden … nu zou mijn nieuwe nod weer op 24 feb vallen…

als ik zwanger ben ben ik nu 6 weken zwanger en 3 dagen…

ik kan wel naar de dokter maar ja mar en ik hebben besloten dat we toch even afwachten tot einde van de maand… en tja… als het lichaam blijft veranderen zal er ook wel een reden toe zijn niet…???

Jeetje Labelle!!! Spannend allemaal hoor!! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!! Wel knap dat je zo lang kan wachten zeg! Ik denk dat ik ook allang naar de dokter zou zijn gegaan. Maar ja die doen waarschijnlijk dezelfde test als jij zelf dus of je daar nou wijzer van wordt!

Ik :pray: voor je!!

Ik zelf ben nu 1 dag over tijd en nog steeds hoge temperatuur. Ik ga nergens vanuit want ik heb totaal geen verschijnselen dus we wachten geduldig de :twisted: :twisted: af.

Vanavond maar eerst weer een gezellig avondje uit sinds lange tijd met vriendinnen!! :dance:

Groetjes Pearl

Spannend Pearl! Ik zal voor je duimen.

Hier gaat alles z’n gangetje, we zijn weer van de :twisted: :twisted: af en we zijn weer gezellig aan de knuffel. Sinds mijn cyclus zo lang is, vind ik het wachten wel erg lang duren.

En en en…Pearl of Labelle… al nieuws???

Lees hier nog steeds mee… en duim nog steeds voor jullie hoor, wordt weer erg spannend.

Liefs Ilse :-*