Ja, vorige ronde net zo’n gedoe.
Vorige maand had ik een cyclus van 40 dagen, dus als ik dat aanhoud heb ik te vroeg getest. Ik zit nu op dag 37.
Afwachten is weer het enige wat we kunnen doen vrees ik.
hallo,
balen jacqueline dat je ongi uitblijft hopen dat je daarom snel een positieve test in handen hebt.
Ik moet nog 4 dagen en het wordt hier weer spannend heb allemaal al weer voortekenen dus we moet afwachten.
Ik ga naar mijn werk dus groetjes eerst
marrije
Hoi Marrije,
Spannend joh, nog vier dagen!!
Ik duim voor je dat het raak is
Ik had deze ronde een cyclus van 29 dagen. Het schommelt tot nu toe tussen de 29 en 42 dagen, dus er valt weinig over te zeggen.
Ik had het dit keer wel heel duidelijk gevoeld, dus ik had er al een beetje rekening mee gehouden.
Groetjes Garfield
Spannend marije!!
Er is een april stopper mama geworden, Jogy!! (sommige zullen haar nog wel kennen).
Liefs Ilse
OHhhhhhhhhh is Jogy bevallen! :dance: Jeetje! Ik ga gauw even lezen daar!
Meiden, ik duim voor jullie dat 't deze ronde bingo is! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
dag dames…
Kennen jullie mij nog??? :oops: ik weet het zo was ik ineens weg… maar ik moest er gewoon even mee ophouden… je bent er anders ook wel zo de hele tijd mee bezig… en niet dat het geholpen heeft want er is nu nog niks…
En zoals we die traditie in ere houden is er weer een hoop vreemds aan de hand… LOL :mrgreen:
Ik heb sinds de innesteldag… last gehad van roze slijm… en afgelopen zondag ( nu bijna een week geleden) begon wat bloedverlies echt hele kleine hoeveelheden… dinsdag was mijn ongesteldheidsdag en dat werd ik dus ook. ( heb nog moeten rennen om maandverband te halen)
woensdag dus een gewone dag met flinke ongesteldheid en wat schets mijn verbazing…??? weg ongesteldheid donderdag…
ik ben precies een volle dag geweest…mijn borsten zijn sinds donderdag dus echt voller en zacht…en dat komt niet van mij maar van mario… die kwam er mee…
Nu heb ik ook geen krampen gehad… meer af en toe een trekkend gevoel en wat pijn in de rug… maar geen ongesteldheidskrampen…
Ik weet het ook niet als ik eerlijk ben maar ik voelde me al anders… en ik heb dus nooit bloed/slijm/of anders gehad voor ik ongesteld moest worden…
we laten het dus nog even in het midden…want ik denk zo… als ik ongesteld word en dus zwanger zou zijn… zit er niet voldoende hcg… toch?? dus heeft testen ook geen zin want dan kun je ook niet zien of het zo is…
Dus duimen maar…
Geeft iedereen een lekkere knuffel…
en wie is allemaal zwanger…???
He Labelle! Ja ik ken jou nog hoor! Tijd geleden inderdaad! Ik snap heel goed dat je even afstand heb genomen, er teveel mee bezig zijn is niet goed (maar ik heb makkelijk praten nu, zoals je ziet aan m’n banner!).
Tja, met je vraag kan ik je niet echt helpen jammer genoeg…Mijn boops waren ook heel zacht toen ik zwanger bleek te zijn (normaal waren ze voor m’n nod altijd gespannen), en je zou een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben, maar ik zou daar toch maar niet teveel op hopen denk ik…Ik zou idd maar even de komende weken afwachten, en als je denkt: ik voel me echt raar, anders (misselijk, veel pukkels, rare smaak in je mond, kortademig, kortom: een heel rijtje vage klachten), dan kan je altijd nog eens een test doen. Lastig he, dit soort dingen!
Ik zie ook aan je banner dat je 129 dagen overtijd bent, dat maakt het er ook niet makkelijker op natuurlijk…Was jouw cyclus in het begin niet wat regelmatiger? Heel veel sterkte en succes! :-* Dat het toch raak is nu! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Met mij alles prima verder, heb vrijdag voor het laatst gewerkt en nu dus lekker verlof! :dance: Ik was er echt aan toe, wil thuis lekker aan de slag met de babyspullen en het kamertje enzo. Kamertje is bijna klaar gelukkig, geschilderd en een behangrandje erop. Meubeltjes staan er ook. Alleen nog een nieuwe lamp. Verder alles goed schoonmaken, en dan lekker verder aankleden!
Afgelopen vrijdag controle gehad bij de vk, ook allemaal weer goed gelukkig! Ik hou wel onwijs veel vocht vast, maar dat is niet erg omdat m’n bloeddruk verder helemaal perfect is.
Nou, meer weet ik even niet! Ik hoop dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gauw weer aprilstoppers zwanger zijn!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
die banner is dus niet meer correct…
ik ben elke maand netjes op de dag geweest als dat ik uitgerekend had… ik ben nog een keer 2 dagen overtijd geweest maar dat was ook alles…
daarom is het nu ook gewoon erg vreemd dat het allemaal zo lang duurd…
Ik heb nog steeds iedere dag een beetje bruin verlies…echt donkerbruin…
Ik heb dus nog nooit een week voor ongesteldheid rozig slijm of wat bruinere afscheiding gehad… daarna had ik een dag echt ongesteldheidsbloed erbij en nu zit ik weer op elke dag een beetje bruine afscheiding… :roll: ik hoop ook maar nergens op…
He Labelle,
ik ken je nog niet, ben hier pas mee gaan schrijven, maarre, waarom, gooi je er gewoon geen testje tegenaan? ben je ook gelijk van je onzekerheid af…
ik moet wrs weer halverwege deze week ongi worden, ik heb wel klachten, maar die heb ik elke maand hihihi is iets van jezelf voor de gek houden
:-* Annette
Hey labelle… ja hoor ik ken je nog!! Leuk weer wat van je te lezen. Ik neus hier af en toe ook nog eventjes mee (heb hier eigenlijk niks meer te zoeken maar het blijft natuurlijk spannend hierzo!)
O meis ik kan je niet helpen maar ga zooooo hard voor je duimen. Ennuh ik zou gewoon ff gaan testen hoor, dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af. Laat je het nog ff weten?
Liefs Ilse
Hoi meiden,
zat net ff wat te lezen op kok en bij chantal zijn de vliezen gebroken. Er wordt dus weer een april stopper mama!!!
Liefs Ilse :-*
wow, dat is gaaf! dan is ze wel vroeg toch? ik dacht gezien te hebben dat ze nog een paar weekjes moest?
:-* Annette
Hier zijn inmiddels de :twisted: :twisted: (eindelijk) aangekomen! Na een cyclus van weer 42 dagen, zijn we dan eindelijk uit de onzekerheid. Nu 2 rondes van 42 dagen gehad, dus ik hoop dat de regelmaat weer terug is. Ik ga zo weer een banner aanmaken.
Bij Chantal de vliezen gebroken? Spannend!! Dat is volgens mij inderdaad wel wat te vroeg ja.
Zet 'm op Chantal!!!
Ze was de 37 weken al wel gepaseerd hoor, dus de beeb mag gewoon thuis komen.
balen jacqueline… het lijkt me zo frustrerend om zo’n onregelmatige cyclus te hebben. Blijf voor jullie duimen hoor hoop snel op goed nieuws!!
dames heb net even getest en hij zegt nog steeds nee…ik heb nog steeds bruinverlies (kleine beetjes) dus ik wacht dan nog maar iets langer af… en anders maar even langs de dokter…:S
en chantal gaat bevallen spannend hoor…
Chantal is bevallen van een dochter…ze heet Layla (weet niet zeker of ik het goed heb geschreven sorry).
Labelle: Spannend meis…misschien te vroeg getest?
Vanavond voor het eerst zwangerschapsgym ben erg benieuwd hoor! Hopelijk zijn het meiden van mijn eigen leeftijd (27).
Ohwww lees ik nu pas, Chantal bevallen! Wauwww, weer een aprilstopper al mama! :dance: :dance: :dance:
Jacqueline, balen van de duivels…
Labelle, balen meid dat bruinverlies en de negatieve test…idd even afwachten wat het wordt, hopelijk heb je gauw duidelijkhied!
Ik ga gauw ff kijken bij de feb-mama’s voordat ik naar bedje ga!
Iedereen veel sterkte en succes, en tot later weer!
hoi dames heb even een berichtje geplaatst onder de feb mama’s lees daar maar even het verhaal.
ga nu lekker naar mijn meisje ze moet voeding hebben en dan kan ik nog lekker knuffelen.
liefs chantal
Hey Chantal! Nogmaals gefeliciteerd! Super hoor! Geniet er lekker van! Ik ga je verhaal nu ff lezen!
Gefeliciteerd meid…:D:D:D
wat mooi… en jogy ook natuurlijk…