@Tamma wrote:
Ja,Ik heb echt geen zin om door dat ding als een wandelde bom door het huis te lopen. Niet echt geslaagd voor de kids (en mezelf)
ik ken het helemaal, wat een ramp is dat he!! :thumbdown:
@Tamma wrote:
Ja,Ik heb echt geen zin om door dat ding als een wandelde bom door het huis te lopen. Niet echt geslaagd voor de kids (en mezelf)
@janice wrote:
wauw hoe herkenbaar!
ben benieuwd hoe het gaat zonder pil,
stop er na deze strip ook mee.
voorlopig maar condooms inslaan totdat we voor de tweede willen gaan![]()
ik voel nog helemaal niks :shifty:
en zou toch echt vandaag ongi moeten worden :think:
@Esther28 wrote:
ik voel nog helemaal niks :shifty:
en zou toch echt vandaag ongi moeten worden :think:
jawel
maar v.h.z.d.k.u.
@Esther28 wrote:
jawel
maar v.h.z.d.k.u.
even fantasie gebruiken tamma, voor het zingen enz enz enz.
:mrgreen:
ik vind het niet stom hoor dat je om een andere vraagt. Succes!
Oh whaha, ik had al zitten puzzelen, maar dit er niet van gebakken :lol: .
haha ja, het is inderdaag voor het zingen⊠:mrgreen:
en dat heeft gewerkt, want ik ben vanmorgen ongi geworden.
een 3e is hier trouwens wel welkom hoor, anders had ik uiteraard wel voor meer zekerheid gekozen.
Tamma, gewoon vragen hoor die ander pil, als je het mij vraagt zijn dit echt rothormonen en ik wil ze echt nooit meer!!
ik zou er echt niet aan beginnen als ik jou was.
@Esther28 wrote:
had jij ook dat opvliegerige, compleet uit je vel springen, je overstuur voelen, helemaal over de rooie, schreeuwen tegen man en kids, met deuren slaan, kortom dingen waar ja achteraf spijt van hebt�
@nathaliehvdominique wrote:
[iemand nog meer goede ideeen ?
@Esther28 wrote:
@nathaliehvdominique wrote:[iemand nog meer goede ideeen ?
ik ben vanât weekend op aanraden van een vriendin begonnen met Teunisbloemolie.
schijnt perfect te helpen bij wisselende stemmingen tijdens de menstruatie en is nog wel voor meer dingen goed.
google er maar eens op (als je het niet al kent)
Ik wil het in ieder geval proberen en hoop dat dat ook nog helpt!
dat is wel heel vervelend dan.
bij mij begon het precies een volle week voor mn ongi en de week van ongi zijn.
de week erna ging het wel weer beter.
dat was met pil.
nu zonder pil niks geen last gehad.
Is het bij jou niet een andere oorzaak dan?
ben je gestrest, overwerkt of iets in die richting?
@Esther28 wrote:
dat is wel heel vervelend dan.
bij mij begon het precies een volle week voor mn ongi en de week van ongi zijn.
de week erna ging het wel weer beter.
dat was met pil.
nu zonder pil niks geen last gehad.
Is het bij jou niet een andere oorzaak dan?
ben je gestrest, overwerkt of iets in die richting?
jee nathalie, hoe kwam je er nou achter dat het daaraan ligt? ik zit maar steeds te gissen, en zelf te proberen oorzaken en gevolg te onderzoeken, maar intussen voel ik me dus al maanden niet mezelf, wie weet waar het aan ligt.
slik nu weer 2 dagen myrogynon, ben benieuwd. halverwege de pilstrip komt het cruciale moment voor mij, dan was ik helemaal over de rooie afgelopen maanden.
Nou, de ha heeft me terug gebeld tussen de middag. Ze begreep me helemaal, en vond het goed dat ik belde ipv er mee rond te lopen.
MaarâŠhaar ervaring was dat vrouwen die zonder pil erg last hebben van stemmingswisselingen en eventueel hevig bloedverlies (zoals ik dus) juist mĂÂnder last van stemmingswisselingen krijgen door deze pil, en dat vrouwen die zonder pil nergens last van hebben juist méér last krijgen van stemmingswisselingen met deze pil.
Ze vroeg me deze pil toch even de tijd te gunnen, en mocht het niet gaan mag ik direct aan de bel trekken, dan gaan we naar een andere zoeken.
DusâŠzodra ik voel dat het mis gaat kap ik er accuut mee en sta ik weer op de stoep. En wie weet gaat het dus wel goed⊠:think: .
Ze raadde me toch echt wel aan de pil te gaan gebruiken ipv te laten liggen, aangezien ik last heb van behoorlijk hevig bloedverlies, en dat toch niet goed voor je is.
Jullie horen van me hoe het gaat! (voel me nu net zoân proefkonijn, haha :lol: )
goed dat je gebeld hebt Tamma.
Ik wist niet dat dat zo zat.
ben benieuwd!
Goed in de gaten houden, mocht het mis gaan, gelijk bellen!
HIer al jaren niet meer aan de pil omdat ik er giga stemmingswisselingen van krijg. Ook als ik geen pil slik maar vele malen minder. Hier zijn we dus gewoon aan het rubber, maar ja alles went. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik die hormonen bommetjes 10 jaar geleden zoân beetje de deur al uit heb gegooid, was voor mij echt een openbaring en ik maar denken waardoor ik me steeds zo raar/labiel voelde. Maar ja sommige zijn er idd bij gebaat om minder bloeding te krijgen. Ook wil het soms helpen tegen acne enzo, maar hier dus geen pil meer.
@llaan wrote:
en ik maar denken waardoor ik me steeds zo raar/labiel voeldeâŠ
@Barbara wrote:
jee nathalie, hoe kwam je er nou achter dat het daaraan ligt? ik zit maar steeds te gissen, en zelf te proberen oorzaken en gevolg te onderzoeken, maar intussen voel ik me dus al maanden niet mezelf, wie weet waar het aan ligt.
slik nu weer 2 dagen myrogynon, ben benieuwd. halverwege de pilstrip komt het cruciale moment voor mij, dan was ik helemaal over de rooie afgelopen maanden.