Wij hebben een fijne 1ste paasdag gehad. Morgen ga ik voor proefkapsels naar een vriendin. Beetje rare dag om dat te doen, maar het ging niet anders. Wel lekker om heel de dag met me bruiloft bezig te zijn, en gefreubel aan me haar is ook niet verkeerd!
WWB :shock: :naughty: wat lees ik nou??? stiekum zonder regenjasje??? :mrgreen: ach als je maar pret heb gehad :mrgreen: en nu niet te veel sterss erom gaan hebben he…
belly welkom…je zit zeker goed op je plekje hier :thumbup: enne welkom hier op het forum…
we steunen je wel tot je laatste pilletje :mrgreen:
@ WWB: Leuk he voor een proefkapsel gaan :lol: Ik ben zaterdag bij de kapper geweest voor mijn ‘‘proefkapsel’’ want ook al gaan wij niet echt trouwen maar voor het geregistreerde partnerschap, ik wil wel mooi gaan en deze dag moet ook voor ons onvergetelijk worden :lol: Ik heb al een mooi kostuum gekocht, wel in de kleur wit :lol: eronder een lichtpaarse blouse en zalm/goudkleurige hakjes. Erg mooi, al zeg ik het zelf.
Ook voor vriendje zijn kostuum zijn we geslaagd:mrgreen:
Hij gaat in een zwart pak met een hele lichte streep erin en ook een lichtpaarse blouse met een donkerpaarse stropdas :lol: Ik wilde eerst mijn haar vastzetten, maar in overleg met de kapper wordt mijn haar gesteild met een speelse slag onderin :lol: Anders lijk ik meteen zo zakelijk als ik mijn haar opsteek :shock: Ja ik heb er zin in :dance:
@Colle: Dank je wel, ben blij dat ik eindelijk een plekje heb gevonden met 'lot’genoten
Ik kom zojuist terug van een avondje heerlijk uiteten met mijn ouders en vriendje en wat lees ik nou?
:shock:
(bijna) iedereen stout geweest
Moosje: Dank je wel en nee hoor je zal niet de enige zijn die netjes wacht Helaas zal ik ook netjes moeten wachten
Hoe graag ik ook wil, het kan echt nu niet Daar zijn we gisteren achter gekomen. We hebben de slaapkamer omgegooid en daar zou echt geen babybedje in passen tenzij wij naar de huiskamer verkassen op een slaapbankje…En dat is denk ik (weet t wel zeker, maar hou mezelf graag voor de gek) niet echt de ideale oplossing.
Kwam vanmiddag wel een aantal babyspulletjes tegen die ik vorig jaar al gekocht had…en wat vriendje heeft besteld voor zijn kerstpakket(tenminste ik had het besteld :oops: ) Waarom weet ik niet eigenlijk…Misschien dat ik hoopte dat vriendje toch eerder een kindje zou willen? Een servies van Nijntje, babysokjes en een winnie the pooh fles en antilek beker… Als het jullie leuk lijkt om te zien, maak ik van de week wel een foto…(hoop niet dat jullie mij nu heel raar vinden :oops: )
Nou meiden…het is weer 1 dag minder wachten :mrgreen:
Iedereen nog een fijne avond gewenst, ik ga mijn bedje opzoeken aangezien morgenvroeg weer de wekker gaat…
Hahahaha, Colle ik voelde me al zo uit de school klappen dat ik het hier schreef, maar nu voelt het minder erg hihi…
Mijn lief zegt iedere keer dat hij denkt dat het raak is… En dat hij dan niet genoeg geoefend heeft (wat een zielepoot he haha) Ik denk het niet, maar goed je weet het niet natuurlijk.
Belly, ik vind je zeker niet raar hoor. Ik moet me ook mega beheersen om niet al dingetjes te kopen voor een eventueel kleintje. Je moet eens weten hoe de folders van de babyzaken hier uitgespit worden om er over verder te dromen.
Wij hebben gereageerd op een huis met een slaapkamer meer, omdat we nu maar 2 slaapkamers hebben. (hier kan wel een bedje, en commode op onze kamer bij) Mochten we dat huis krijgen dan stellen we het ‘stout’ zijn maar weer ff uit, want verhuizen in de zwangerschap met herhaalde kans op bi lijkt me geen handige optie.
Mijn proefkapsel was mooi. Ik had me trouwschoenen al vast aan om in te lopen/zitten, en toen het kapsel klaar was zei ik: zo van op en top bruid, alleen het middenstuk klopt niet hihi…
Mooie ivoren schoentjes, pareltjes en sluier in mijn haar. Beetje zotte verschijning was het wel. Maar voor een goed doel… het is bijna april, de maand waarin het gaat gebeuren…
Nou ik lag nog niet in bed, want vriendje wilde nog even wat afkijken. Ik kreeg net een melding dat er een berichtje geplaatst was toen ik de laptop wilde afsluiten.
@ wwb: Ga jij ook in april? Welke dag? Wij gaan de 21ste voor geregistreerd partnerschap :mrgreen: Ja leuk is dat he, alles al inlopen en de laatste hand aan alles leggen :lol:
Ben blij dat je me niet raar vind, want zo voel ik me af en toe wel :oops: Wel een klein beetje de spulletjes, maar geen beebje om het te geven. Tenminste voorlopig nog niet. Voorlopig zal ik ook niets meer kopen hoor, als ik me tenminste in kan houden :lol:
Wij hebben maar 1 slaapkamer dus daarom zou het een stuk moeilijker worden. In principe als we de tv uit de slaapkamer halen zou er wel een bedje in passen, maar geen commode…Daarom wil ik ook zo graag zo snel mogelijk een andere woning… :oops:
dacht…hmmm :think: misschien toch iets te veel info los gelaten…
dus snap wat je bedoel… 8)
maar goed we zitten alweer een pagina verder en dan lijkt het niet zo erg…want dan lees je het zelf niet meer als je de laatste pagina gelijk pakt… snappie???
hmm ik zet het wel even in een spoiler… HAHAHA muts dat ik ben ik heb het gevoel dat iemand die ik persoonlijk ken het straks nog gaat lezen…
als jij en je partner naar het stadhuis gaan, ben ik al een getrouwde vrouw haha… Ik ga namelijk volgende week. Spannend he…
En Colle, ik kan eigenlijk niks vertellen over het huisje hoor. Het is een huurhuisje, in een leuke buurt, met 3 slaapkamers. We hebben het nog niet van binnen gezien, en kennen de soort huizen ook niet van binnen (dus of de indeling handig is voor ons, is nog maar de vraag)
En foto’s van me proefkapsel kan ik echt nog niet laten zien, want mijn mannetje zit hier achter me, en hij weet niet eens dat ik een sluier draag. Hij wilde dat zo graag, maar ik heb elke keer gezegd dat het mij onhandige ondingen leken hihi…