de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

deel 2 :mrgreen:

hier zitten meiden te tikken, die wel zwanger willen worden… maar om diverse redenen nog niet er voor kunnen gaan…

om de wachttijd te verkorten :wink: zijn we hier maar gaan tikken…

frustraties uiten…grappige dingen beleefd…noem maar op… je kan het hier lezen…

maar ook uiting van het geklepper daaronder in ons buikje…

dus moet je ook nog wachten, doe gezellig met ons mee :thumbup:

wie zitten er allemaal te tikken hier…

wijzigingen doorgeven aan Belly AUB…evenals aanmeldingen :wink: :mrgreen:

Deze meiden waren al klaar met wachten :wink:

Andromaca…is stout geweest en mag dit jaar haar tweede kindje verwachten :mrgreen:

Minni… is in blijde verwachting van haar tweede kindje

Cathyanne…zwanger van haar 2e kindje

:: GEFELICITEERD :-* ::

Joseetje is bevallen van tweede kindje

Mar10e heeft ondertussen haar derde kindje mogen ontvangen

mocht de info verkeerd hebben overgenomen…of je wilt extra info bij voegen/ weg laten halen …PB Vuegje maar :thumbup:

meld :mrgreen:

droomt van

Ik ben er ook weer.

Vuegje, we zijn nu 6 maanden bezig zonder hulpmiddelen.

Maar ik heb gisteren nog met iemand gesproken, he Guusje :mrgreen: en we kwamen tot dezelfde conclusie. Mijn lichaam is er nu nog niet aan toe om zwanger te worden, geestelijk ben ik teveel bezig met de aankomende verhuizing en heb ik veel werkstress.

Ik heb zelf het idee dat ik tijdens de verbouwing van het huis zwanger word/ben. Maar we zien het wel. Nu lijk ik sterk, maar ik voel me er wel een beetje rot onder dat het zolang duurt (zolang is maar een begrip hoor). Ik was altijd zo snel zwanger en nu ineens niet. Ach ja, over een paar maanden is het denk ik wel raak.

We zijn zeker een stelletje mutsen Colle, allemaal zo’n fijne zwangerschap/bevalling gehad :wall:

dames, ik kom ff inbreken ! :oops: :oops: :oops:

Ik heb hier helemaal niets te zoeken: onze kinderwens is na vier kids compleet !!! :slight_smile:

Maar… ik zie dat hier zo’n leuke mama’s in het lijstje staan.

Neen, ik noem geen namen ! Jullie zullen zelf wel weten wie ik allemaal bedoel ! :wink: :smiley:

In ieder geval: ik kom jullie zo snel als mogelijk is, een positieve test wensen en zo’n 8-9 maanden later een pracht van een beeb !

Ik duim voor jullie !!!

Ben hier terug weg ! :wink:

liefs

Gerda

ja he…mutsenclub :mrgreen:

maar ik snap wat je bedoelt met je stressverhaal… je lichaam kan een hoop regelen hoor…

zo werd ik niet ongi toen ik geopereerd moest worden…maar een paar dagen later…de volgende keer een paar dagen eerder…om het zo weer recht te trekken…

zo kan een zwangerschap ook ‘tegen gehouden’ worden…omdat het eigenlijk in je onderbewustzijn…net even niet uitkomt…ook al zegt je hartje van wel…

Debbie, ik heb dat idd ook gezien bij een vriendin van mij. Zij was ook flink aan het stressen omdat het huis te koop staat en erge grote problemen die nu naar boven komen vanuit haar jeugd. Na dat ze 2 weken even lekker heeft kunnen bijtanken op vakantie is ze meteen zwanger geworden. Terwijl ze ook al 10 maanden bezig waren…

Het kan natuurlijk ook toeval zijn maar ik denk toch dat het wel een beetje invloed heeft.

Ik dacht dat er hier veel meer mee schreven… Leuk om te zien wie er allemaal mee schrijft…

er schreven er ook meer…maar die hebben al een tijdje niet meer gereageert…dus ik dacht die melden het wel als ze op de lijst willen…

hahaha wat een leuke titel :mrgreen:

Rammelende eierstokken 8)

Meiden hopelijk komt er aan dat wachten snel een einde :-*

Hier is het ook wachten, maar dan op de bevalling…nog ongeveer 29 dagen :shifty:

pffff ben helemaal niet nerveus hoor :liar: :angel:

Daar hoef je toch niet nerveus voor te zijn Joseetje :liar:

Hoihoi,

@joseetje: zo lang moet ik ongeveer (oke nog een weekje langer) nog wachten voordat we echt gaan klussen!! Hoezo zenuwachtig zijn, kindje valt er toch zo uit??? :lol: (of moet ik me toch nog wat verder in de boeken verdiepen, ik snap er natuuriljk nog niets van)

Je hoort idd wel vaker dat er op vakantie ineens ‘raak’ geschoten wordt. Heeft de dagelijkse stress toch meer invloed dan dat we zelf denken. Ik ga denk ik maar een paar vakanties boeken dit jaar :lol: :mrgreen:

Groetjes

hahaha loesje …neemt gelijk het hele jaar vrij :lol: :lol: :lol:

He joseetje wat gaat het snel zeg…nog 29 daagjes…ach you know the drill :wink: :mrgreen:

Juul is genomineerd voor kindje van de maand verkiezing!!! :dance:

Hint… :mrgreen:

Ben helemaal blij!! :mrgreen: :inlove: :roll:

O leuk…ik ga snel kijken ik had van Dave ook foto’s gestuurd…

anders weet ik het wel :wink: :mrgreen:

Joseetje hoort eigenlijk ook in het lijstje :wink:

Enne…neej…ik ga hier niet meer terugkeren denk ik :mrgreen:

Hmm wij gebruiken nog regenjasjes hoor. We zijn serieus bezig met de voorbereidingen.

Momenteel jubel ik van blijschap dat we deze beslissing nu echt genomen hebben, en dat ik die vitamine slik.

Aan de andere kant word ik overspoelt door kleine paniekjes: hoe moet het als het nu zo erg word als de vorige keer.

Tja ik heb ook geen roze-wolk-zwangerschap gehad (al kan het natuurlijk altijd erger).

Ik ben me nu ook aan het orienteren op hoe ik bepaalde dingen anders kan doen dit keer.

Ik moet nog ff uitzoeken hoe nu de protocollen zijn van observaties bij de baby.

No way dat ik weer zo’n kraamtijd krijg als toen. Misschien dat ik nu hocus-pocus praat. Maar als ik te veel in details treed, ben ik herkenbaar voor mensen uit mijn omgeving. Als jullie vragen hebben, in pb zal ik ze beantwoorden (want ik wil niet vreemd doen)

Mijn beste vriendin is zwanger. Ik ben blij voor haar, maar eigenlijk zie ik groen. Ik gun het haar hoor, echt van harte, maar ik wil ook.

En als ik dan weer zo ego denk, voel ik me schuldig en denk ik dat ik niet zo verwend moet doen.

Ik ga trouwen, met de liefste man die ik me kan voorstellen. Ook allerlei andere problemen uit het verleden zijn opgelost.

Na 7 jaren zorgen en ongelukkig voelen, zit ik nu in de gelukkige tijd (hopelijk duurt die langer dan 7 jaar). Ookal hebben we een boel zorgen om de kleine man, toch ben ik met mijn lief en mijn leven wel heel gelukkig, en als mijn zoontje geen “bui” heeft, ben ik de gelukkigste vrouw uit de wijk.

En toch zie ik groen als het om kindjes gaat.

Het is wel een heel verhaal geworden geloof ik, maar ik wilde me toch ff een beetje diepgaander laten horen.

Morgen ga ik iig iets leuks doen. Namelijk trouwschoenen kopen :dance:

Ik meld me ook.

Wij zijn sinds juni 07 bezig. Helaas een miskraam in nov. 07

En nu verdorie een rommel met mn cyclussen :? :frowning: .

Leuk om hier mee te kletsen.

Kus Claudia

Euh… ik zie nu pas dat dit deel 2 is :oops: .

Kan ik hier mee beppen of is dit al een vaste club?

claud7: bij deze meld ik me ook!

Ik ben een (nog niet aangemelde) januaristopper. Deze maand gaan wij er helemaal voor. We gaan voor ons 1e kindje! :mrgreen:

claud en maris: je mag van mij best meekletsen hoor :smiley: maar dit topic gaat over meiden die wel willen zwanger worden maar om allerlei redenen nog even willen/moeten wachten met zwanger worden…en hier kletsen we de wachttijd vol 8)

mar10e: ik verbaas me niet hoor als je je weer aanmeld :inlove:

joseetje :hug: wacht hier maar gezellig mee :slight_smile:

wwb: ben nu wel erg nieuwsgierig geworden :oops: mag ik een pb? misschien kan ik je ergens mee helpen…al is het maar een luisterend oog/oor :hug:

en dat groen zien…helemaal niet herkenbaar :liar:

gewoon groen zien hoor, ik kan wel 100 redenen bedenken waarom ik soms jaloers ben op anderen, en (makkelijk) (weer) kindjes krijgen is er een groot deel van :oops: :hug: