Welkom ‘andere rammelende eierstokjes’ haha…
Guusje, ik ga er vanavond voor zitten. Nu heb ik weinig tijd, oke?
Ik meld me ook weer aan
Even voor de Info aan de begin pagina … Mijn zoon Nicolai is bijna 9 maand … (ooh wat gaat het snel ) en wij gaan eind dit volgend jaar weer aan de klus …
dus dat is nog wel even wachten …
maar het belangrijkste is natuurlijk dat we er wel voor gaan gewoon nog even wachten. ivm met verhuis, werk en studies.
Ik kan wel een lijstje maken als iemand wilt …
ik ga even bijlezen :mrgreen:
Goedenmorgen meiden
Ook ik wil me bij jullie aansluiten, Ik wil zo graag weer voor een kindje,en hub ook maar ik hou het nog ff af ik geef nog bij BV,en ben nog niet terug ongesteld,’’)(wel fijn overigens.)Dus ik il graag mee komen klapperen,en mee wachten :mrgreen: :-*
hoi kimmiejj!!!
welkom en su6 met het wachten !
Jeeej Kimmiej!! Kom maar gezellig mee klapperen, hoor… :mrgreen:
ow gezellie het wordt lekker druk hier :mrgreen:
@Moosje wrote:
Jeeej Kimmiej!! Kom maar gezellig mee klapperen, hoor… :mrgreen:
Nikkie jij ook hier, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
uhh, ja… Ik ook hier. Ik wacht tot dat mijn contract wordt omgezet naar vast contract (zal ongeveer juli zijn) en hopenlijk wil mijn vent dan ook. Hij wil wel een tweede maar nu nog niet. (hij heeft nog een maand of 5 te tijd… :mrgreen: )
xuahahahaha
Mijn man zecht een dag … vanvaond maken we hem nog en de volgende is het van … nee toch beter volgend jaar :lol: :lol: :lol:
Daar heeft mijn vent ook last van… Daarom krijgt hij nog 5 maanden om aan het idee te wennen… :mrgreen:
claud en maris…ik heb jullie maar niet op het lijstje gezet aangezien jullie er al echt voor gaan en dit topic eigenlijk voor de nog wachters is…
(een paar meiden zijn van de wacht af…)
Kimmiejj WELKOM :mrgreen: jou heb ik er wel bij geschreven…
vuegje als jij een lijstje wilt maken, mag dat hoor :mrgreen: ik heb nog niet alle programma’s terug op de pc kunnen plaatsen na de crash…
thanx
colle; ja is goed: ik post niet meer hier, tenzij er een kink in de kabel komt
ik hoop niet voor je dat een een kink in de kabel komt…maar dat je HEEL snel mag melden dat je een +je hebt :mrgreen:
ik wil je niet weg hebben hoor, maar ik denk dat je bij
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52164
meer tot je recht komt :mrgreen:
oooooh okay ik zal eens beginnen aan een lijstje dan :mrgreen:
ik ben photoschop aant instaleren hahah
mooi plaatje :thumbup:
ja vond hem ook tof :d ben nog een mooi plaatje aan het zoeken voor op de achtergrond
ben benieuwd
whee ik ook sins ik cs2 nog niet op de pc kreeg …
vanavond hoop ik het erop te zetten …
heb wel al het plaatje :mrgreen:
ha dames.
Gesprekje hier gehad
Was leuk.
Hij is wel in voor een derde, maar nu twijfelen we ineens over wanneer. Zsm? Of wachten tot augustus, als ik duidelijkheid heb over mijn baan? Of juist wel nu, omdat je als je zwanger bent en je contract niet wordt verlengd wel rechten hebt? Lastig…
Maar hij is ineens een stuk positiever
Lydia :dance: :dance: :dance:
das goed nieuws!!