Lydia, welke rechten heb je dan?? wij willen ook wachten tot mijn baan zekerheid geeft. Ik ben wel al succesvol uit mijn proeftijd, ze waren erg blij met mij :mrgreen: , maar als mijn cotract verlengd wordt, wordt het meteen een vast contract. Dat zou in Juli al zijn… Daar wachten we maar even op…
Veugje, mooi plaatje heb je uitgezocht…
Hebben jullie ook zoveel mensen in jullie omgeving die zwanger zijn?? Ik heb op dit moment 2 schoonzussen, 2 vriendinnen, 5 kennissen en 1 nicht die zwanger zijn :shock: En allemaal in juni, juli en augustus uitgeteld… Worden dure maanden… :mrgreen:
Ik wil ook weer !!!
Lydia wat leuk,Welkom hier,
Moosje Dat zijn een hoop mensen die zwanger zijn :mrgreen:
veugje Mooi plaatje ben benieuwd naar het lijstje
Vuegje, mooi plaatje. Ben benieuwd naar het lijstje.
Lydia, super dat jullie de knoop ook doorgehakt hebben.
Moosje, hier ook 2 zwangeren in het najaar uitgerekend. Ik vind die 2 al veel haha, owja en een collega, dus eigenlijk 3.
Ik wil ook, en dat groene mannetje af en toe. Maar ach onze tijd komt nog wel. Nu is ook niet ideaal.
Guusje, ik heb je van de week een pb gestuurd. Heb je hem gekregen?
Hier was het afgelopen week erg druk. Met allerlei afspraken en regeldingen. Vandaag 2 uur administratie gedaan, bllgg maar goed het is wel weer opgeruimd op het buro, en dat is ook wel weer lekker.
Ik heb gisteren een teller aangemaakt, maar dat is niet omdat we voor het echie gaan, maar meer om al een beetje meer zicht te krijgen, en omdat ik het gewoon leuk vond hahaha…
Hi Dames,
volgens mij kan ik hier goed tussen!
Wij hebben drie kinderen en willen erg graag nog een kindje. Kan me gewoon niet voorstellen, dat het met drie klaar is (maar aan de andere kant: heb ik dat wel na 4, 5, 6…?)
we zijn het wel eens: als het aan ons ligt, dat komt er nog een 4de.
Maar wanneer?
Is het nu tijd? Jongste is 1 geweest en dan hebben we niet teveel leeftijdsverschil en bovendien: als we een paar jaar wachten dan duurt het wel erg lang voor ik ooit in het arbeidsproces rol… Ik ben nu thuisblijfmoeder en moet mijn eindscriptie alleen nog doen. Maar werkervaring heb ik dus nauwelijks en ik ben al 29 (oudddd…hihi)
Ik wil echter thuis zijn zolang we kleine kinderen hebben dus de combi baby/peuter/kleuter en parttime baan zit er hier niet in.
Volgens mij is het dus het handigst om niet te lang te wachten, maar ja…
Man wil nog even wachten geloof ik… We hebben net een nieuwe leaseauto en dat is volgens hem een probleem (deze auto is te klein voor 4 kinderen) Maar eigenlijk is dat het enige probleem…
Meer moeders hier met een 4de kindjeswens en mijn spinsels?
Nee geen 4 kindjes, nog niet eens 1
Ik loop bij de dokter omdat we nog allerlei testen moeten doen en ga nu beginnen met bekkenbodem fysio. Dit omdat ik zeer veel klachten heb in mn si gewricht en mn heupen. De dokter vond het handig om dat maar te gaan doen voordat ik zwanger ben, aangezien ik nu zo af en toe al bijna niet kan lopen. Wij hebben er nu echt voor gekozen om er vanaf eind april/begin mei voor te gaan. Heb ik nog mooi een goede 6 weken om mn bekkengebied te versterken, en de eerste maand loop je niet meteen met een toeter, dus leek me dat wel handig.
Dokter is ook nog aan het uitzoeken of ik naar de gyn. moet ivm “oude” ziekte en ze is aan het kijken welke medicijnen ik wel of neit tijdens de zwangerschap mag. Ben dus druk bezig met de voorbereidingen inmiddels :lol: maar wat duurt wachten toch lang :eh:
Ik rammel rustig verder. Cyclus is wel mooi, 27 of 26 dagen! Viel me reuze mee dat die meteen weer normaal deed na ruim 14 jaar pilgebruik :dance:
Frischling welkom bij het klapperen! :lol: Wel hier zitten we op kindje numero uno, en ik denk niet dat wij het financieel met 4 kinderen kunnen redden … anders zeker wel! Maar alles zien we wel met de tijd
loesje wow wat suepr dat ze er nu al mee beginnen! ik kan het je echt aanraden!! :thumbup:
wwb zo een teller is ook super leuk, al houd ik die van nicolai nog ff … ik weet niet of ik een wacht teller ga aanmaken waneer we voor het echie gaan… ik denk eerder als ik zwanger ben
Moosje ik snap je hoor, dat hebben we hier ook . ik moet nog een parttime job vinden en we gaan pas voor nr. 2 waneer ik zekerheid heb in die job :thumbup:
ooh ja en ben nu bezig met het lijstje … (kleine slaapt dus ik heb even :dance: )
Zo wat denken jullie …
veranderingen mogen tuurlijk doorgegeven worden! het is ons lijstje en ik zou graag rekening willen houden met iedereen :thumbup:
Dank je voor je welkom!
Je mag mij ook op het lijstje zetten. En dan bij Start: 2008?2009?
:thumbup: :thumbup: staat erbij
Ziet er goed uit Vuegje :thumbup: :thumbup:
lijstje zier er goed uit :thumbup: :thumbup:
mooi lijstje vuegje :thumbup:
ik zal even kijken hoe ik dat dan kan plakken op de 1e pagina en dat jij het dan wel kan bij werken zeg maar…( is gelukt :thumbup: )
Frischling WELKOM…hier ook 1 kindje en ws komt er ook niet meer dan die gewenste 2e (of het moet een meerling zijn )
wwb mooie teller…hier ook pas als ik zwanger ben ws…
loesje…ook al last van het bekkengebied…ik ook nog steeds…maar dat heb ik overgehouden van de zwangershap…
hopelijk kan de fysio je er mee helpen…
moosje, jij zit lekker :mrgreen: hier alleen mijn zus zwanger… maar wel twee kleintjes van nog geen half jaar…in de buurt
lydia…spannend gesprekje :mrgreen: wel goed dat jullie al op een lijn staan :thumbup:
raar :think: :? …ik ben gisteren ongi geworden…maar dat is 3 dagen te vroeg…
snap er niets van :think: :eh:
ook hele pijnlijke borsten…heb ik nooit…
raar zo’n vrouwenlijf :shifty:
oei
is idd raar :think:
is er een kans dat je zwanger zou kunnen zijn? :shifty:
nop
we doen het met een regenjasje aan… :mrgreen:
wuahah wij ook aleen ben ik door het regenjasje heen wel zwanger geraakt … ook een keer door de pil heen TIJDENS het bloeden van een mk :roll:
dus ik heb niet veel vertouwen in dit soort zaakjes
:shock:
hahahaha nou das fijn om te weten :liar:
maar ik is gewoon ongi…alleen wat eerder… stom lijf :doh:
maaruh hoe doen jullie het dan veilig met dit als achtergrond verhaal???
Gewoon de gok wagen Colle :lol: :lol:
tja …
Ik denk dat eer ooit een gaatje in de condoom heeft gezeten ofzo … weet het werkelijk niet, ik heb niets gemerkt maar ja … het was toch raak dus iets moest er fout zijn gegaan.
Voor Nicolai recht door de pil heen. elke dag goed optijd genoemne, geen dag gemist … en bam zwanger, is niet goed gegaan. dus ik na het bloeden weer aan de pil …
maar toen bleek dat ik inmiddels al zwanger was van nicolai :think: en ik ken mij dus echt niet herinneren dat we sex hebben gehad, wel hebben we sex gehad 2 dagen voor de mk … zonder tuurlijk want ik was zwanger…
:think: mijn lijf is een medis raatsel
was je niet zwanger van een tweeling dan??? dat Nicola zeg maar alleen overbleef?