de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

@Debbie & Lana wrote:

Gewoon de gok wagen Colle :lol: :lol:

grapjas :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja ach :lol: :lol:

Zit te wachten tot Don wakker is, dan kan ik even slapen. Was al gaan liggen samen met Don en Lana, maar de buren zijn zo zachtjes bezig met verbouwen dat je daar helemaal geen last van hebt :liar: :liar: :wall: :wall:

@colle wrote:

was je niet zwanger van een tweeling dan??? dat Nicola zeg maar alleen overbleef?

heb ik ook vaak gedacht hoor …

Maar het HCG in mijn bloed was 0 1 week na de mk … :eh:

och…als ik een middagtukkie doe dan slaap ik vannacht dus echt niet he…

lijkt me af en toe best lekker hoor, gewoon even de oogjes dicht 8)

maaruh ben je ook vrij vandaag? ik ben altijd op di en vrij vrij :dance:

Nee ik werk van 8 - 14.30. kom net uit de ziektewet dus eerst beginnen met 3 uurtjes :mrgreen:

Ik zie nu het lijstje, wat issie leuk geworden!!

Ik ben ook al 2 dagen ziek :sick: Last van buikgriep. Het gaat nu wel weer…

Ik durf weer scheetjes te laten, zonder dat het grote gevolgen heeft :?

Hier ook klapperende eierstokjes :oops:

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar omdat wij nog niet aan het proberen zijn, was ik nog niet actief. Nu toch maar actief meeschrijven :wink: .

Wij willen in september stoppen met de pil en dan vanaf oktober voor het echie gaan! Het zal ons eerste kindje worden (als het lukt), en ik vind het super spannend. Tot dat het zover is, is het erg fijn om met anderen mee te leven!

Groetjes,

M

hier is de mokerslag gevallen gisteren.

Wij beginnen Augustus 2009 voor nr. 2 …

dus dat is nog wel even wachten …

ik denk dat ik de laatste zal zijn om zwanger te geraken hier :lol:

ik kom zo even terug, dan reageer ik meer

Momemiek welkom !!

Haha Moosje, wat zeg je dat mooi!j

Welkom hier Momemiek!

En Vuegje, je klinkt wat teleurgesteld, klopt dat?

Of je de laatste zal zijn hier weet ik niet… Bij ons zal het misschien ook nog wel een tijd duren… Eergisteren en gisteren twee behoorlijke rotdagen hier vwb mijn bekken. Ik toen realiseerde ik me ineens, dat ik daar helemaal geen rekening mee had gehouden. Ik heb erg veel pijn gehad vooral in mijn laatste zwangerschap.

Als ik weer zwanger ben moet ik rekening houden met veel pijn en veel afhankelijkheid. Kan maar beter van het worst case scenario uitgaan niet?

En of dat handig is met twee peuters en een meid van 8?

Bovendien voed ik beide jongens nog en kolf ik voor een ander kindje. Ik wil niet het risico aan, dat mijn melk teveel terugloopt.

Momemiek, welkom hier!!

Veugje, dat duurt idd nog even. Maar je hebt wel wat om naar uit te kijken…

Ik denk niet dat ik dat zou kunnen of willen…

tja ik vind het wel een beetje lang … maar het gaat anders financieel niet.

dat vind ik er zo rot aan … dat we moeten wachten voor geld … :sick:

maar ja , Nicolai zal dan 3 zijn bij de geboorte van de kleine en dan snapt hij alles ook wel beter…; dat is ook wel weer fijn :mrgreen:

@momemiek: welkom :smiley:

@(weet niet meer wie) : Ik ben niet eens zwanger geweest en heb al vreselijke last van mn bekken, dat beloofd veel goeds :? Jij hebt het dus tijdens je eerste zwangerschap gekregen, na hoeveel weken en hoe erg was het?? Ik kan maandag naar de fysio dus hoop dan genoeg oefeningen te krijgen dat het over een week of 8 (als we er dan echt voor gaan, joehoe komt eindelijk dichterbij) mn bekken wel een heel stuk verstevigd te hebben. Alleen beetje jammer dat ze niet aan garanties doen :lol:

@vuegje: Balen zeg dat je nog zo lang meot wachten, al hoewel je nu wel een datum hebt om naar uit te leven (ja ook al duurt dat langer dan een jaar :eh: ) En het is idd wel lekker als de eerste al wat ouder is omdat hij dan wat meer begrijpt, dat moet je jezelf maar even voorhouden en je volledig op de eerste storten met vertroetelen, vind hij vast niet erg :wink: :mrgreen:

Gister van de huisarts antwoord op mijn medicijn vragen gekregen en de helft moet de deur uit en voor de andere helft had ze alternatieven. Ik meot me in mn eerste trimester extra laten controleren en hoef niet perse onder behandeling van de gyneacoloog (dat heeft ze ook ff nagevraagd) mochten de waardes van het bloed niet goed zijn, krijg ik extra echo controles (wat natuurlijk niet verkeerd is als er verder dan maar niks met het kindje is).

Hallo allemaal.

Hier ook last van klapperende eierstokken.

Ik zou eigelijk best wel weer zwanger willen worden. Maar verlopig zit dat er nog niet in. Ik ben 15 oktober 2007 bevallen van mijn eerste kindje een zoon teeyay. Dus nog een beetje vroeg voor een tweede. En mijn lieve man wil zeker nog wachten we weten alleen nog niet hoe lang.

:-*

wow weer een stel klappers er tussen WELKOM :mrgreen:

Vuegje :hug: he das balen…ik hoop toch echt eerder aan de beurt te mogen zijn…ik zit hier al het langst te klapperen :mrgreen: :wink: :roll:

Loesje…dat was ikkus… ik kreeg eigenlijk al vrij snel last van mijn bilspier zeg maar…ik weet het niet anders te omschrijven…en toen ook van voren en later kon ik bijna niet meer lopen…

Maar debbie heeft zefls in een rolstoel gezeten van de pijn…dus die kan je ook wel meer vertellen.

Frischling dus ook lees ik net…

maaruh goed nieuws vwb je medicatie :thumbup:

Moosje beterschap is niet fijn de buikgriep :hug:

He meiden,

ik was dit topic helemaal uit het oog verloren :oops: maar ik lees dat Andromaca inmiddels zwanger is? Wat leuk!

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel kunnen/mogen starten en voor degenen die al bezig zijn, dat het snel raak is.

Het kan zomaar he :wink:

FF snel

als iemand op het lijstje wil .

even de gegevens doorstuuren per PB!

:hug:

Klopt, ik heb een aantal weken in een rolstoel gezeten. Zeker met de lange afstanden, zoals naar het zwembad lopen (6 min. verderop :roll: ).

Bij mij begon de bekkenpijn al met 12 weken. Toen heb ik nog 4 weken doorgelopen. Met 16 weken kreeg ik fysio en toen werd het ineens heel veel erger. De oefeningen waren te zwaar voor mijn bekken. En het waren gewoon lullige oefeningen zoals tegendruk geven als je je benen dicht moest doen. Met 18 weken kon ik dus alleen nog maar zitten en af en toe opstaan. Werken ging net, werkte toen nog maar 4 uur per dag.

Ik moest van de fysio een rolstoel omdat ik mijn bekken rust moest gunnen. We zijn met lichtere oefeningen begonnen. Na 3 weken kon ik weer wat lopen buiten. Maar wel tot het eind fysio gehad en met een bekkenband gelopen.

Bij mij begon het met een pijnlijk plekje ter grote van een euro aan de achterkant ter hoogte van het begin mijn stuitje, ietsjes meer naar rechts. Dus echt de bekken dus. Dat trok later door naar heel mijn bekken en mijn rechterbeen.

Ik zou zeker naar de fysio gaan. En vragen om lichte oefeningen, zeker omdat je nu al last hebt voor een zwangerschap. En wat heel goed helpt is 5 min zitten, 5 min lopen. Dus wel rust nemen, maar toch ook blijven bewegen.

Ik kan de oefeningen en het boek van Cecile Rost (puntjes op de o) heel erg aanbevelen.

Heeft voor mij echt een wereld van verschil gemaakt.

De meeste fysio’s werken met oefeningen die in dat boekje beschreven staan Frischling :wink: :mrgreen: