Nou, man en ik hebben besloten dat we graag binnen twee jaar een vierde willen. Joepie!
:dance:
zohee, een vierde!
woei!!
gaaf zeg dat jullie er over uit zijn!
Ik ben net bij de fysio geweest en ik heb een waslijst met oefeningen mee gekregen en ik moet over 2 weken terug komen.
Kan nu alleen bijna niet lopen omdat ze mn been alle kanten op geduwd heeft om even uit te zoeken hoe de grenzen zitten en of mn spieren misschien al wat ingekort waren omdat ik er al een tijd last van heb. Dat was dus het geval en heb nog een paar rekoefeningen extra gekregen. Ga nu maar braaf oefenen en hopelijk heb ik er over een paar maanden geen last meer van (beetje hoop moet ik toch houden )
Frischling, wat gezellig zeg, zo’n groot gezin. Ik heb ook altijd geroepen dat ik minstens 4 kinderen wil… Ik ben nu al terug gekrabbeld naar 2 of 3…
Zeg doen jullie eens een beetje zachtjes…al dat geklapper :mrgreen:
:-*
Ik heb al heeeeel lang niet meer gereageerd hier en ben notabene zelf begonnen… :oops:
Maar vind het super dat jullie allemaal jullie “ei” nog even kwijt kunnen bij elkaar alvorens het in de run voor bevruchting te gooien :inlove:
Hier klapperen de eierstokken inmiddels niet meer… we hebben nog zeker tot september vorig jaar heel voorzichtig gedaan, druk met afbouwen enzo en toen ervoor gegaan en in november was het raak.
Nu alweer bijna op de helft :inlove:
Maar zoals ik nu kan zien is dit echt de laatste, ben er helemaal klaar mee (of ik dat over 2 jaar nog roep weet ik niet :shifty: )
En het grappige… de reden om het TOEN nog niet te willen…verhuizen en afbouwen enzo… whahahaha.
Moet nu in augustus bevallen, huis staat te koop, nieuw huis word gebouwd, we gaan weer afbouwen, dit keer naar verwachting als de kleine een maand of 4 is en we laten ons dit keer nergens door van de wijs brengen… t kan raar lopen he :mrgreen:
Veel plezier zo samen en dat jullie toch allemaal maar zo gauw als het kan, toegelaten is, mogelijks is… aantellen! :inlove: :-*
knuf
Cell
Zo hier na 8 maanden en 1 weeek een beginnende ongesteldheid
Bahhhhhhhhhhhh
ooh kim :hug:
ik hop dat je niet zo een pijn hebt als ik had :?
nou hoop het ook niet heb nu licht bruinig en rood verlies en al dagen pijn me rug enn buik
en ik geef nog steeds bv :mrgreen:
Ja zuper!!
ik geef ook nog steeds bv! :mrgreen: werd al vrij snel ongesteld na de bevalling en toen heb ik een mk gehad … toen heeft het weer even geduurd tot het starte…
maar een pijn nu elke keer zeg :o :shock: :silenced: :silenced:
Maar aan de andere kant ook fijn dat je weer weet wat je aan toe bent …
Ik vind het knap dat jullie nog steeds bv geven… Ik ben er bij Juul niet aan begonnen. Had er geen behoefte aan. Bij een event volgend kindje wil ik het wel gaan proberen…
Net zoals Veugje zegt, je weet nu waar je aan toe bent…
@vuegje: Voor het lijstje, als het goed is wordt ik de volgende ronde op koninginnendag (of 29 april) ongesteld en gaan we er dan voor :dance: :dance: Dus ik hoef niet zo heel lang meer te klapperen, wij gaan over een paar weekjes EINDELIJK echt aan de klus :dance:
We zijn maandag ook bloed gaan prikken, maar dat moet naar antwerpen gestuurd worden om gecontroleerd te worden :? in amsterdam zit toch ook een tropencentrum (al hoewel je met de files rekening houdend waarschijnlijk eerder in antwerpen zit dan in amsterdam :lol: ) ff 2 weken wachten en dan krijgen we de uitslag. Dan heb ik nog 4 weken mocht ik nog pillen moeten slikken. Lijkt me voldoende!!
ha allemaal
Ik had het vandaag met mijn mensendiecktherapeut eens over een eventuele volgende zwangerschap…
Bijna onontkoombaar vooruitzicht op wéér BI is voor mijn een groot twijfelpunt.
ze vroeg me hoe ze in het ziekenhuis waren omgegaan met de bevalling…
nou…
ik heb een week met gebroken vliezen plat moeten liggen,
vreselijk.
op de dag dat de bevalling begon
had ik zware rugweeën
dus nóg meer pijn
ik was zowat in shock op een gegeven moment,
want ik had zo’n vreselijke pijn overal en wilde vooral niet liggen.
wat wel moest,
omdat ze de weeën niet op de CTG zagen en ik lag dus echt serieus de hele dag aan die scan!
:evil:
ik heb daar dus echt heel lang nachtmerries over gehad, dat ik die apparaten door de zaal heen gooide en gewoon wegliep.
dan maar geen kind!
mensendiecktherapeut zei:
dat is helemaal niet goed voor je bekken, je kan helemaal niet op je rug liggen daarmee (dat is juist de houding waarbij ik het meeste last krijg namelijk)
ze zei: dan zeg je de volgende keer maar: (sloeg met der vuisten op tafel :mrgreen: ) IK HEB BI, DUS KRIJG ALLEMAAL MAAR WAT MET JE BLIJVEN LIGGEN!!!
hehehe
wereldmens
en het mooiste is nu:
ik heb door dit gesprek wat meer vertrouwen in een volgende zwangerschap,
dus ik denk wel dat ze gaan klapperen hoor
(mag ik ook op de lijst…?
ik had colle een pb gestuurd, maar die maakt de lijst niet meer?)
(Ziet>> 1 kind (Tygo) >> start: als het goed gaat met BI)
ziet herkenbaar hoor…ik wilde ook niet liggen met de bevalling maar het moest…
ps ik wilde je nog terug pben maar vergeten :oops: sorry
loesje word een stoeipoesje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oftewel loesje is aan het aftellen…tot het klusavontuur mag beginnen :dance:
kimmiejj eindelijk weer ongi…fijn he :mrgreen: :liar: :shifty: :mrgreen:
mooi lijstje weer vuegje :thumbup:
Hoi meiden!
Mijn naam is Belly en ik ben 25 jaar. Ik kan helaas nog niet mijn echte naam geven want er zit hier iemand op het KOK die ik persoonlijk ken.
Ik hoop dat ik hier goed zit, want ik kan nergens iets anders vinden over mijn kinderwens. Helaas moet ik ook nog even wachten met kinderen.
Mijn vriend en ik wonen nu in een klein appartement waar eigenlijk geen ruimte is voor een kinderkamer. Ik ben wel druk aan het kijken voor een andere woning, helaas gaat dat niet zo snel als ik zou willen
Mijn vriend en ik willen in september op vakantie naar familie van hem in Suriname. Aangezien we daar ook het binnenland in gaan en het best gevaarlijk is om daar met een bol buikje rond te lopen i.v.m malaria muggen en weet ik veel wat nog meer hebben we besloten dat ik waarschijnlijk daarna mag stoppen met de pil. Dit zou dan 2 oktober gaan worden. Mijn vriend is er nog niet helemaal zeker van, maar ik zit elke maand wel aan zijn kop te zeuren als mijn redday weer eens is gekomen :oops:
Tevens gaan wij in april ‘trouwen’(geregisteerd partnerschap) waardoor we momenteel ook veel stress hebben. Redenen genoeg dus om nog even te wachten.
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel heel erg kriebelt hoor. Helemaal als ik als die bolle buikjes om me heen zie. Mijn kennis die hier ook zit is op dit moment zwanger, en hoe erg ik het haar ook gun, ik ben ook wel een klein beetje jaloers :oops: Is dat erg? Ook zijn 2 collega’s van mijn zwanger en dan merk ik dat ik het liefste nu ook zou stoppen met de pil…Maar mijn verstand zegt dat ik moet wachten…
Het is en heel verhaal geworden zie ik en ik hoop nu maar dat ik hier niet verkeerd zit
Liefs Belly
p.s.
Het wordt dan ons eerste kindje :lol:
Hoi,
ben ik ook weer een keertje.
Wij hebben gisteren een zwak momentje gehad. Geen zin in regenjasje, met een op dat moment gevoel van-we zien wel wat er gebeurd…
Nu voelt het wel een beetje engig moet ik zeggen.
Ik wil heel heel heel graag nog een kindje, alleen vraag ik me af of het de juiste tijd is (ivm trouwen en de daardoor lege spaarrekening) maar goed… Als het zo is, dan doe ik een vreugdedansje, en als het niet zo is dan doe ik dat geloof ik ook…
Ik weet het ff niet… Ik denk wel dat we na het trouwen snel zullen gaan starten… we willen niet echt langer meer wachten geloof ik… (ben een beetje in de war door gister, normaal zijn we niet zo impulsief namelijk)
Ik wilde iedereen nog een fijne pasen toewensen vandaag en morgen. Ik ga zometeen mijn slaapkamer omgooien. Mijn bed waar nu de kast staat en andersom. Tenminste, als ik nog een keer achter de pc vandaan kom:lol:
Vanmiddag duiken wij lekker op de bank om een film te kijken, en op de één of andere manier heb ik echt zin om you’ve got mail te kijken met Tom Hanks en Meg Ryan…Gewoon lekker romantisch doen.
Iedereen een fijn weekend toegewenst en ik ben blij dat ik eindelijk een forum heb gevonden waar ik mijn ei kwijt kan.
Liefs Belly
@Belly wrote:
ik ben blij dat ik eindelijk een forum heb gevonden waar ik mijn ei kwijt kan.
Liefs Belly
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NEEEEEEEEEEEEEEJJJJ je moet je eitje nog bij je houden… nog ff wachten !! :inlove: :lol: :lol: :lol:
Super dit forum he!! vind het ook super gewledig hier!! :inlove:
VROLIJK PASEN aan allen !!