wij woonden hiervoor ook op een flat met 2 slaapkamertjes…en wilden niet aan kinderen beginnen eer we een huis hadden…
dus na een jaar hier te zitten begon het toch echt te kriebelen en gingen we aan de slag.
maar met een cyclus van 38 dagen ipv 28 zoals de boekjes zeggen duurde het toch maar een half jaartje…dus per ongeluk raak geschoten zeg maar (wisten wij veel, wij dachten dat we telkens overtijd waren :oops: :wall: :oops: :mrgreen: )
maar goed nu weten we meer en kunnen het in ons achterhoofd houden.
maar ja we hebben nu een drive-inwoning maar ook geen ruimte meer…daarom moeten we een dakopbouw hebben… voor twee of een extra kamer(s)
want we hebben nu 2 slaapkamers (wij en D.) en een kamertje met de pc en alle kasten vol met adminstratie en fotoalbums en dat soort zooi…die we nergens anders kwijt kunnen.
we hebben geen zolder maar op de begane grond een garage…(vol)
dus ik ben druk op zoek naar een aannemer voor een offerte…want eeen dakopbouw kost toch ws zo rond de €40.000,= dus willen we meerdere aannemers zodat we de gunstigste er tussenuit kunnen plukken…en dan moeten we het financiële plaatje nog rond krijgen.
het scheelt dat het een meerwaarde vormt voor je huis zodat de bank meestal wel mee werkt…
anders weet ik het niet…want om nou bij Leen langs te gaan…
@colle wrote:
loesje word een stoeipoesje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oftewel loesje is aan het aftellen…tot het klusavontuur mag beginnen :dance:
Veel paaseieren dit weekend :mrgreen:
:oops: wij zijn dit weekend ook stout geweest. Dacht zaterdag mn ei gehad te hebben, dus maandag zou die wel weer voorbij zijn en hebben dus ook niet zo goed opgelet. Ik temp om mn ei te bepalen zodat we daarna ongestoord onze gang kunnen gaan alleen is mn temp maar 1 dag hoog geweest. Dus helemaal zeker dat mn ei zaterdag was weet ik ook niet. Ach we gaan er maar vanuit dat het allemaal goed is gegaan. Je hebt maar zo’n kleine kans om zwanger te worden en die 6 weekjes wachten moet toch wel lukken nog??!?!?!?!
We zijn dus echt heel erg aan het aftellen. Begin volgende week kan ik de uitslag van de bloedtest krijgen en als daar niks mee aan de hand is staat niks ons meer in de weg. Ben braaf met mn oefeningen bezig (oke dit weekend wat minder, moet me er echt wel toe zetten om ze te doen :? ) dus hoop dat ik straks met goed getrainde bekken mn zwangerschap in kan!
hahaha loesje had echt een paasei :inlove: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: ja, een paasei,
wat grappig!
loesje: leuk he, die oefeningen :roll:
ik heb met pasen gespijbeld… :oops:
oh kijk eens aan!!
stoute meiden :mrgreen: !!!
hier kriebelt het weer zo erg … grrrrrrrrrrrrrrrrr… gisteren het einde van mijn ongi en mijn man …
zo zullen we er deze maand voor gaan ??? :mrgreen:
:shock: :shock:
Ermm toch nog maar even wachten … eerst verhuizen :oops:
we hebben nog steeds 2009 in ons hoofd hoor …
aleen klapperen bijde mijn man en ik veel te veel !! :lol:
Maar financieel kan het gewoon nog niet …
zou het dan toch aan de paaseitjes hebben gelegen???
hahahaha wel heel toevallig he? :mrgreen:
hahaha, wat een eitjes overal :mrgreen:
Strax ben ik de enige die nog over is hierzo die mijn eitje nog niet mag weggeven
Ik ben in ieder geval weer 1 dag dichterbij…Al is oktober nog best ver weg :shock:
Hier is het gewoon wachten op meerdere dingen. Mijn contract (ik wil een vast contract wat ik waarschijnlijk eind april krijg ) Een andere woning (nu een kleine 2 kamerwoning en willen naar een 3 kamer flat in de stad, die zijn ruim :shock: ) en dan natuurlijk de vakantie in september…
wwb, krijgen we het wel een keer te zien, je proefkapsel bedoel ik? :lol:
Liefs Belly
owjee ik zie dat het voorjaar niet alleen de mussen onrustig maakt haha…
en Belly, ik zal na de bruiloft wel een foto van mezelf pb-en. Maar ik plant hier geen foto’s van mezelf neer op een openbaar forum. Nog ff geduld dus haha…
wwb: Ja leuk! Ben erg benieuwd :mrgreen: Misschien kan ik je idee wel pikken .
Nee hoor, mijn haar gaat gesteild worden. Van mezelf heb ik een erg volle bos en heb het nooit stijl. (staat wel leuk trouwens :oops: )
Nee het maakt inderdaad niet alleen de mussen onrustig :shock: :mrgreen: :mrgreen:
wuahahaha
nou ik wil wel weer hoor!!!
maar echt ga toch wachten tot eind 2009 …
als we dat halen :eh: :inlove: :mrgreen:
vuegje??? :mrgreen:
nee ben niet stout geweest …
maar wil wel Wuahahahaha
JA ik klapper echt erg!! :shock:
komt ook omdat mijn kleine man zo groot word!!
kijk hoe lief !!!
wie wil daar nu geen 2de van???
Wat een knap ventje zeg Veugje! Goed gedaan hoor
Als ik zo een ventje zie, ga ik helemaal klapperen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wuahahahahahahahah
Wij zijn de Klap Klub :lol: :lol: :lol:
ooh wat een paaseitjes!!!
Dankje dankje
De klappertjes :lol: :lol: :lol:
Graag gedaan
Wuahahahahah
Dat doet mij denken aan de ploffertjes …
dat strax waneer we allemaal zwanger zijn :mrgreen:
Van de klappertjes naar de ploffertjes :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
rolt nu van de bank af van het lachen
vuegje hij is lief :inlove:
hier ook een medeveroorzaker
Stout of niet stout daar doe ik niet aan, en al helemaal niet in spoilers. Daar hou ik braaf mijn mondje over
WUAHAHHAHAAHAHAHHA
Iedereen denkt dat ik gek aan het worden ben hier achter de pc … Wuahahah
Ach sins we toch moeten wachten kunnen we er maar beter ook over lachen he!
ik hoop niet dat we de klapperende ploffertjes worden …
Jeetje hoezo hormoon bommen ?? :mrgreen: