de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

:dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: goed zo!!

nog even en ze heeft het helemaal door :mrgreen:

En Belly??? hoe was je dag??

Heb je genoten? Hoe voelt het om je lief nu je man te mogen noemen?

Ow en nog een mijlpaal… tjee dat is voor mij al weer even geleden, maar ik kan me nog zo goed herinneren dat ik apetrots was op dat luierloze mannetje.

Wat had hij ineens een smal kontje :inlove:

Geweldig he die mijlpalen…

@wwb wrote:

En Belly??? hoe was je dag??

Heb je genoten? Hoe voelt het om je lief nu je man te mogen noemen?

Ow en nog een mijlpaal… tjee dat is voor mij al weer even geleden, maar ik kan me nog zo goed herinneren dat ik apetrots was op dat luierloze mannetje.

Wat had hij ineens een smal kontje :inlove:

Geweldig he die mijlpalen…

Dat smalle kontje ja! Alle onderbroekje flubberen om haar kleine billetjes!

:inlove: Heerlijk hahaha

Net voor school deed ik haar een luierbroekje aan. Ze stond bij het raam en zegt tegen me: Ik heb een luier aan he? Ik zeg: Ja! En zei: Oke… Psssssssssssssst :shock: :inlove:

dus een plas! Ze weet het heel erg goed die ontdeugd!

ja haha… ze zijn slim he die kleine apies… heerlijk die slimme opmerkingen…

hier laatst rekensommetjes aan tafel:

als ik 2 appels heb en ik koop er 3 bij hoeveel heb ik er dan. antw 5

als ik 10 broodjes heb en ik eet er 4 op hoeveel heb ik dan: weet ik niet maar wel een hele dikke buik

is dat niet geniaal…

@wwb wrote:

ja haha… ze zijn slim he die kleine apies… heerlijk die slimme opmerkingen…

hier laatst rekensommetjes aan tafel:

als ik 2 appels heb en ik koop er 3 bij hoeveel heb ik er dan. antw 5

als ik 10 broodjes heb en ik eet er 4 op hoeveel heb ik dan: weet ik niet maar wel een hele dikke buik

is dat niet geniaal…

HGeweldig!!! :inlove: :inlove:

Hoe oud is hij?

hij is nu 5. En hij heeft veel gevoel voor cijfers. Iets minder gevoel voor luisteren en gehoorzamen maar goed hihi…

Hey dames :mrgreen:

Ik heb een geweldige dag gehad. We hadden ook nog eens mazzel met het weer dus we mogen zeker niet klagen. We waren wel kapot toen we thuis kwamen hoor :shock:

Vandaag zijn we met zijn 2-en weggeweest en hebben heerlijk samen van elkaar genoten. Jammer genoeg moeten we beide morgen weer werken :cry:

Het is wel vreemd het besef dat hij nu niet meer mijn vriendje is maar mijn man :inlove: Maar zeker niet verkeerd.

IK trek me voor vanavond ook weer terug want ik ga mezelf heerlijk verwennen met een maskertje en een massage van mijn man :mrgreen:

Fijne avond dames en bedankt voor alle felicitaties :inlove:

gefeliciteerd Belly!!! :dance:

Wat fijn dat het zo mooi was je dag, Belly, of ja jullie dag. Man en vrouw he leuk!!!

~

Even snel verder.

Ben er donderdagavond weer hoor!!

(denk ik dan haha schat zo in dat ik gauw achter me pc kruip als ik thuis ben :mrgreen: )

We zijn lekker in het Eftelinghotel, en morgen het park!!

:-*

Ik moet ook nog wachten :stuck_out_tongue:

Mijn prikpil is uitgewerkt op 6 juni (onze trouwdag hahaha) en dan weet ik nog niet of ik moet wacten op de 1e ongi of dat we er meteen voor gaan.

Ga vanmiddag met de huisarts praten :slight_smile:

Wat heerlijk om hier te kunnen zeggen; ik wil zwanger worden, nog niemand in mijn omgeving weet het :slight_smile:

Ik moet ook nog wachten :stuck_out_tongue:

Mijn prikpil is uitgewerkt op 6 juni (onze trouwdag hahaha) en dan weet ik nog niet of ik moet wacten op de 1e ongi of dat we er meteen voor gaan.

Ga vanmiddag met de huisarts praten :slight_smile:

Wat heerlijk om hier te kunnen zeggen; ik wil zwanger worden, nog niemand in mijn omgeving weet het :slight_smile:

@belly: nog gefeliciteerd meid, geweldig he nu getrouwd zijn. Alleen om het je man ipv je vriend te noemen vind ik nog steeds gek :mrgreen:

@norma: kun je meteen na de prikpil zwanger worden, of duurt het nog even voordat dat dan helemaal uitgewerkt is. En leuk dat je gaat trouwen!!

@loesje. Ik bedoelde dat we dan zoveel jaar getrouwd zijn :slight_smile: 2 om precies te zijn :slight_smile:

Hoelang het duurt voordat je zwanger word na de pripil is heel wisselend volgens mijn huiarts. Kan snel zijn maar kan ook 1,5 jaar duren voordat alles weer op gang is.

Hallo meiden!

Pfff ben moe, vandaag gewerkt, vannacht er uit voor Brigitte en toen niet meer geslapen (dus vanaf 4 uur schaapjes liggen tellen, nou ze pasten niet meer in mijn slaapkamer en ik sliep nog niet! :mrgreen: )

Maarrrrrrrrrr wel een heeeel mooi nieuwtje!

Brigitte zegt vanavond na het eten, sjo even poepuh.

Mijn partner en ik keken elkaar aan zo van: Ja proberen weer, maar zal wel in dr onderbroekje eindigen.

Toen heeeel zachtjes een stem in de wc: máááma, kom eens kijken!!!

ja hoor gewoon in de wc een poepie gedaan!!!

Ik ben zo ontzettend trots!!! en zijzelf niet minder!!!

Loesje, ja ik moet er inderdaad nog wel aan wennen :mrgreen: Maar ja , het is dan ook nog vers hier he…Net 2 dagen :inlove:

Stiekem baal ik wel dat ik nu zeker weten niet eerder voor een kindje kan gaan, aangezien ze me geen onbepaalde tijd contract hebben gegeven maar een half jaar. Ik wil niet het risico lopen dat ze mijn contract niet verlengen terwijl ik een buikje heb :cry:

Maar goed, voor we het weten is het september/oktober :inlove:

Ik ga van de week even helemaal bijlezen. Ik ben nog zo moe momenteel, ik ga zo lekker mijn bedje in en als ik eraan toe kom zal ik me van het weekend even gaan buigen over het lijstje.

norma welkom :mrgreen:

Belly fijn dat je genoten heb…en je had idd schitterd weer…en het is echt snel sept…

ingrid WAT GOED!!! :clap: : :clap: :clap:

he Belly anders begin je een nieuw deeltje…dan kan je zelf alles van het eerste berichtje regelen…hoeft het niet meer via mij…

is misschien wel makkelijker…en we hebben toch alweer aardig wat pagina’s geschreven dus het mag wel weer :mrgreen: (al 44 om precies te zijn…)

groetjes nicole

Colle, dat is een goed idee :mrgreen: Maarehh, hoe doe ik dat :shifty:

Kan alleen echt geen belofte maken dat het dit weekend gaat lukken :oops:

heel makkelijk :mrgreen:

je opent gewoon een nieuw topic in zwanger worden…

(eigenlijk het zelfde als je hier doet met een nieuw bericht…)

en dan moet je wel een onderwerp verzinnen …nou das makkelijk

klapperende eierstokjes dl 3 we wachten nog steeds… ofzo…

dan kan je je voorkantje er neerzetten… en klaar…

wijzigen doe je met het knopje wat je ziet als je je berichtje geplaatst heb en het bekijkt…dan zie je rechtsboven in je bericht wijzig… en zo kan je hem wijzigen…

makkelijk toch…

Colle, dank je wel :mrgreen: Ik ga er van de week even voor zitten. Ik kom er dit weekend echt niet aan toe.

Ik heb vandaag als verassing voor mijn vriendin een luiertaart gemaakt. Ben dus druk geweest met inkopen daarvoor, maar het resultaat is mooi geworden. Zelfs manlief :inlove: was trots op me :mrgreen:

Ik ga er nu ook weer vandoor, ik ga mijn bedje opzoeken aangezien mijn oogjes gewoon letterlijk dicht vallen.

Fijne avond (en weekend!) meiden!

hahaha ik lag al op een oor toen jij dat schreef…maaruh foto van de taart…