de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Jaaaa gefeliciteerd meid!!! :inlove: :dance: :inlove:

houen zo he, dat lekkere gevoel!

:dance:

ik ben dus echt helemaal blij he

grappig is dat toch,

wat ken ik je nou

Ziet, ik snap wat je bedoelt hoor! Heb precies hetzelfde :mrgreen:

Ik vind het zo leuk voor je Colle, Had je elders al gefeliciteerd maar! Het blijft zo leuk :smiley: :smiley: :inlove:

Durf je nog wel na de praat van eergister over bevallingen kraamtijd en de nachten hahaha :-*

kan toch niet meer terug nu

hahahahaha

thanx meiden :-*

COlle hoe voel je je? :mrgreen: :-*

Zo lekker dagje hier gehad!

VAnmorgen om uur of half tien heb ik brigitte haar luier uit getrokken en de hele dag alleen in dr onderbroek en broek laten lopen!

1 ongelukje voor het slapen vanmiddag, toen was ze echt moe, 1 ongelukje tijdens spelen met vriendinntje en later thuis nog 1 x tijdens het kleuren.

Nou ik ben super super super trots!!! :inlove:

ik ga maar doorzetten nu en hoop haar snel zindelijk te kunnen krijgen, mits blijkt dat het niet wil, ik ga niet pushen…

Meiden hoe was jullie dag?

Ben een paar dagen niet geweest, maar julie klapperen maar door :wink: Op colle na natuurlijk GEFELICITEERD!!!

wwb: nog gefeliciteerd met je huisje :wink:

Ik zou ook zo graag een tweeling willen krijgen (niet dat 1 niet heeeeel erg gewenst is) mijn oma was ook een tweeling weet alleen niet of ze een of twee-ei-ig was. Zal eens even gaan polsen bij mn moeder.

Hahahaha Colle dat is zo! :slight_smile:

Gelukkig wegen de positieve kanten op tegen…

Hoe is het nu? Las hier of elders weet het niet meer, dat je misselijk was?

Bij mij hielp t wel om kaakjes van LU te eten en dan die naturel (blauwe verpakking) en een vriendin die ook zo veel misselijk is ook al dus haha wie weet!

Ingrid: Wat goed dat je zo bezig bent met je kleine meid :smiley:

Tuurlijk ben je trots!!

Ik ga deze zomer met Joy. Is makkelijker ze draagt nu te veel kleding is voor haar ook niet zo gemakkelijk.

Nee pushen indd nooit doen maar als het lukt zou wel top zijn he :smiley:

Een tweeling lijkt me ook wel leuk. Maar mag dat niet meer zeggen van me vriend haha. In zijn familie veel tweelingen, mijn familie ook al :lol: niet dat ik die ken van mijn familie maar ze zijn er. Hij zegt nee praat het niet aan. 1 per x is genoeg 8) Achja je merkt vanzelf hoe het komt he?!

Eerst maar is aan de klus gaan hahaha.

ik ga ook over een paar weken beginnen met tyg, met de zindelijkheid.

hij is thuis met zoveel dingen bezig, dat ie nog helemaal vergeet om naar het gevoel te luisteren.

heb het toen eens geprobeerd, toen hij zijn buisjes kreeg en we dus samen tien dagen thuis waren,

maar hij werd er erg zenuwachtig door.

over een paar weken gaan we op vakantie,

dat is makkelijker, want dan zijn we bijna vier weken bij elkaar en heeft ie inderdaad ook niet zoveel kleding aan

Ja ik wil het dus ook in de zomer doen dan is ze bij mij. Geen school of wat ook! :thumbup: En ja haha weinig kleding dus wat ik al zij.

Al moet ik zeggen op schooltje zijn paar kindjes er weer druk mee bezig. (iets grotere) en Joy wilt altijd mee naar de wc of zelf op de wc. Maar ze wilt wel plassen in dr luier nog haha. Nou ja ze doet maar :wink: Ik neem dr mee als ze wilt dat wel. Maar actief doe ik het nog niet. Dat doe ik van de zomer wel gewoon zonder luier en we zien wel :thumbup:

op de creche gaat ie elke dag op de wc

maar hij doet nog niks…

nouja, het komt vast wel een keer

dave vind hij luier ook nog veels te lief hoor…

maar goed daar zijn idd de zomers voor…lekker buiten in zijn blote kont…(in de tuin) en dan een potje neerzetten zodat hij zelf kan kiezen…

maar nu zijn we er ook al iets mee bezig hoor…beetje stimulance kan geen kwaad…

Hallo meiden,

ook allemaal lekker ana het genieten van de zondag?

Wij hebben vanmiddag mijn ouders gehad.

Net Brigitte in bad gedaan, nog even samen spelen en dan is haar dag voorbij.

Ze heeft een ontstoken oogje…ze kijkt nu heel zielig de wereld in…

Oh ja zoals jullie zien is mijn naam aangepast!

xx

ik zoeken wie je was…jij was manuela…

hahahaha

arm meisje…ontstoken oogje…

:: BELLY GEFELICITEERD VANDAAG IS JE GROTE DAG ::

Belly hoe was het??? :inlove: :inlove: :inlove: Of ben je lekker aan het bijkomen tijdens de honymoon!

meiden…genieten jullie ook zo van het heeerlijke weer?

Belly GEFELICITEERD met je huwlijk!!! :inlove:

Ben erg benieuwd hoe het was :smiley:

@Ingrid28 wrote:

Ooow echt wel!!! Het is heerlijk.

Hoe gaat t met je meissie met zindelijk worden?

@KleinBloemetje wrote:

@Ingrid28 wrote:

Ooow echt wel!!! Het is heerlijk.

Hoe gaat t met je meissie met zindelijk worden?

Dat gaat best goed! Lief dat je er naar vraagt! Vanaf gister begin van de middag alle plasjes op de wc. De poepies nog wel in de onderbroek, maar ja dat komt wel, ik ben nu al mega trots!

Vanmiddag moet ze naar psz, dan krijgt ze een “schoolluier” aan en eigenlijk wou ze dat al niet.

goed teken toch!

O volgens mij gaat het helemaal de goede kant op met haar !! Super :dance:

@KleinBloemetje wrote:

O volgens mij gaat het helemaal de goede kant op met haar !! Super :dance:

:inlove: :inlove: :thumbup: :-*