de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Tadaa :mrgreen:

De foto’s zijn een klein beetje wazig, maar het is wel goed te zien. Ik heb er ook doorzichtig folie overheen, maar dan zie je de taart niet goed.

En ingepakt.

Kleiner krijg ik ze even niet :oops: Hoop niet dat ik daar problemen mee krijg?

Op de taart zitten ook nog 2 slabbertjes, maar die zie je niet goed, want die zitten aan de zijkant…sokjes, natte doekjes, shampoo en wasgel. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk best trots op ben :oops:

@belly:

Wat ontzettend leuk gedaan!

Dank je wel :mrgreen:

:clap: :clap: :clap: goed gedaan hoor… echt leuk :thumbup:

Hey dames,

Ik wil a.k. weekend aan het lijstje gaan beginnen, maar weet niet meer van iedereen wanneer die eindelijk mag stoppen met klapperen :oops:

Willen jullie in een pbtje jullie gegevens naar mij toesturen?

Jullie naam, hoeveel kinderen je nu hebt en wanneer je voor het ‘‘echie’’ mag gaan :mrgreen:

Dan zal ik volgende week ook een nieuw topic openen met nieuw lijstje :mrgreen:

Fijne zondag nog iedereen!

HELP!!!

Mijn psp doet het niet meer :cry: Wilde vanmorgen het lijstje gaan maken, maar hij start niet meer op. Hele laptop vertoont kuren :shock:

Wie o wie, helpt mij uit de brand? Wie kan het lijstje even overnemen en een deel 2 maken :shifty:

Sorry Vuegje en Colle, wilde het graag doen, maar niets werkt mee hierzo op de laptop :oops:

Ik wil het wel doen, maar ik zou echt niet weten hoe het moet…

Mooie taart, trouwens!!

Stuur mij de gegevens maar door Belly, maak ik vanavond iets.

Tenminste als de andere dames het daar mee eens zijn…

We hebben vandaag zulke leuke slaapkamers gekocht…

ik show vanavond plaatjes… Zoontje komt thuis (als een verzopen katje, drijfnat)

Moosje: Dank je wel :mrgreen:

WWB, je hebt pb :wink:

Hee dames! Ik heb het druk gehad afgelopen dagen.

Maar meeste tijd wel Leuk druk! :dance:

Ga zo ff terug lezen. Eerst zo is ff avond eten.

Zal wwb dan ook een pb sturen met mijn gegevens :thumbup:

hoi hoi

wie moeten we nu een pb sturen?

wwb dan maar he?

wwb, aan jou de eer…

Is goed hoor,

ik ga vanavond ff knutselen…

foto’s slaapkamers:

voor de kleine man

voor ons, maar dan in de kleur walnoot, dat is iets lichter, want het donkere was wel heel gaaf maar het kwam wat op je af (zeker zo’n grote kast)

zet ik alleen de mensen waar ik pb van heb op het lijstje of hoe moet ik dat doen? Belly had jij al pb’s van mensen gekregen die je misschien ff door moet sturen?

Ik heb al van verschillende mensen pb gehad, dus die staan zoiezo op het lijstje, maar wat doen we met de rest?

Tot vanavond dan maar…

wow, wat een mooie kamers!! :dance:

WWB, Wat een mooie kamers :clap:

Je kan een deel van het oude lijstje overnemen. En inderdaad de mensen die je een pbtje hebben gestuurd. Ik heb je een pbtje doorgestuurd van Ingrid en die van mezelf.

k stuur je nu meteen een pbtje van gegevens die aangepast moeten worden. Ik heb nog niet zoveel pbtjes ontvangen, dus ik denk dat het lijstje ook een goede richtlijn is?

En met de rest? Tjah, ik denk dat die op het lijstje erbij gezet kunnen worden op het moment dat je de gegevens hebt? Dat je wel alvast de naam neerzet, maar andere gegevens gaan wat moeilijker worden ben ik bang :mrgreen:

:-*

meiden,

moet ik de moderators een pb sturen voor een slotje op deze topic?

we kunnen namelijk http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2575734#2575734 verder klapperen,

ik stuur die pb wel ff voor de zekerheid