de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Ja het is echt k*t :cry: Nu maar hopen dat mijn buik echt zo raar aanvoelt door de zenuwen en niet door een wonder :shock: Want ook al wilden we wachten, ik zou het echt niet weg laten halen, maar zou ook mijn zekerheid niet meer hebben :shock:

Hallo allemaal,

Pfff hele dag gewerkt.

Mega druk, rare sfeer

Maarrrrr wel een megabos mooie bloemen!! secretaresse dag!!!

Belly, wat balen meid! Ik had hetzelfde in december…ook weer een jaar contract terwijl ze eigenlijk een vast contract zouden geven…erg balen!

:hug:

Ik hou het ff hier bij, moet ff boekhouding doen!

Liefs

Ingrid

SORRY WWB… helemaal niet gereageerd op je goede nieuws :: GEFELICITEERD ::

Ik trek mij vanavond lekker terug op de bank met mijn hubby en troostvoedsel ‘’ Ben & Jerry’s, chocolate fudge brownie’’

:lol:

Fijne avond meiden!

Fijne avond Belly! Zal je goed doen! :hug:

@wwb wrote:

stelletje klapperende kakkelkipjes haha… ik lag helemaal in een deuk van jullie geklets…

Ik heb een leuk nieuwtje…

Wij gaan verhuizen! Als we over zijn gooien we de rubbers aan de kant… dus ik hoop in de zomervakantie over te zijn, maar we hebben nog geen precieze data van oplevering enzo. Ik verwacht dat deze week binnen te krijgen.

Het is zoooo’n gaaf huis (ik heb alleen een foto, plattegrond en omschrijving gezien, en er 1 x voorbij gefietst haha)

Er zit een slaapkamer achter de keuken (die is ook aan de achterkant van het huis), en die gaan we als speelkamer inrichten. Boven zijn 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap.

Mochten we willen dan is dit huis qua m2 groot genoeg om een elftal te beginnen (niet dat ik daar zo’n behoefte aan heb hoor, arm lijf van mij haha)…

Ik ben zooooo blij, ik stuiter alle kanten op…

ik ga nog ff verder info opzoeken.

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

@colle wrote:

sh*t Belly… daar zaten jullie niet op te wachten…NOG een half jaar langer wachten…

he meis das balen zeg… weet even niets te zeggen om je op te vrolijken…

hier een :hug: van mij…

trouwens ik ook slecht geslapen…

01.17 u nog gezien…

toen werd ik wakker en dacht dat het al veels te laat was…en wil mijn bed uit springen… zie ik ineens 04.15 uur staan…dus kon weer onder de dekens kruipen…(na te hebben geplast…) en toen was het moeilijk opstaan natuurlijk vanmorgen om 07.00u…

Ook al slecht geslapen… :hug:

Slaap al ruim 2 jaar mega slecht, af en toe een nacht doorslapen maar verder… :cry: Maar goed, gaat wel weer over bij mij!

jij ook al?

erg he…

bijna elke nacht word hij om 12 uur even wakker…

heel raar

maar gelukkig slaapt hij daarna meest van tijd wel de rest van de nacht door tot een uurtje of 6.30/7.00

maar voor zijn 1,5 jaar niet hoor…

voor zijn 1e zelfs tot 7 /8 x op een nacht schreeuwen…

zo daems ik ga douchen… :-*

@colle wrote:

jij ook al?

erg he…

bijna elke nacht word hij om 12 uur even wakker…

heel raar

maar gelukkig slaapt hij daarna meest van tijd wel de rest van de nacht door tot een uurtje of 6.30/7.00

maar voor zijn 1,5 jaar niet hoor…

voor zijn 1e zelfs tot 7 /8 x op een nacht schreeuwen…

zo daems ik ga douchen… :-*

Ons meisje slaapt sinds een half jaar goed, maar mama niet… :cry:

De rest van je verhaal ook herkenbaar…

Ach ik denk maar zo, als ze 16 is wil ze dr bed niet uit en verlangen we misschien wel terug naar de tijd dat ze’vroeger wakker was… :mrgreen:

Haai!!

Herkenbaar. Joy slaapt ook goed sinds ze 22maanden is.

Maar daarvoor. Altijd benauwd snachts.

En indd ik sliep ook heel lang niet goed!

En nu kan ik weer goed inslapen enzo word ik gepest door nachtmerrys elke nacht :?

T is niks als je niet aan je rust toekomt!

Hahahaha Ja dat dacht ik nog over een tijd (hele tijd) komt het gezeur of ze op willen staan enz

hahaha heerlijk he…kinderen…

goed voor je nachtrust…

Meiden ik ben echt moe, bleh, futloos etc etc

dus ik ga lekker met een boek op bed liggen!

Morgen weer een vroljke dag tegemoet! Waarop ik wel moet werken maar ja hahaha

Weltrusten alvast en niet teveel kletsen, ik kan het nu nog bijhouden!

:-*

Hoop dat je goed kunt slapen vanacht! Truste :-*

Achja haha nachtrust is indd ver te zoeken dan. Maar de goede dingen wegen toch nog altijd op tegen dat haha zo erg dat de wens er is voor een volgende (TOCH!) heel soms denk ik wel is, waar begin ik aan haha alles nog een keer. Weer die weeen, weer die 1e week aai was niks haha, weer gebroken nachten… maar ach ook weer al die mooie prachtige momenten :inlove:

:inlove:

tja mijn hele zwangerschap was AUWIE… de bevalling een HEL…

kind huilde veel…sliep TE WEINIG en toch daar doe je het voor

@colle wrote:

:inlove:

tja mijn hele zwangerschap was AUWIE… de bevalling een HEL…

kind huilde veel…sliep TE WEINIG en toch daar doe je het voor
uhu herkenbaar hoor! …

Hier ook drama`s maar ja? Toch leuk haha :inlove:

hoop wel dat als ik weer zwanger word het beter gaat. Want zo als t met joy was gaat niet hoor met nog een kind erbij hahaha. Als je eenmaal een kind hebt rondhobbelen kan je niet meer ziek zwak en misselijk zijn :think:

och ik ben in wk 5 5 kilo afgevallen…zo beroerd… mijn moeder heeft toen het HH en het koken gedaan…ik kon alleen maar op de bank liggen…

de rest van de zwangerschap op een paar wk in het midden…wel misselijk maar niet meer zo ziek…

@colle wrote:

och ik ben in wk 5 5 kilo afgevallen…zo beroerd… mijn moeder heeft toen het HH en het koken gedaan…ik kon alleen maar op de bank liggen…

de rest van de zwangerschap op een paar wk in het midden…wel misselijk maar niet meer zo ziek…
O vreselijk he. Ik heb ook zo overgegeven. Ik kreeg zetpillen ervoor later want t ging echt niet… begon zelfs bloed te spugen (helder) uit me keel dus omdat t gewoon zo kapot was. pff. en ondertussen wel schooltentamens en examens doen met me plasticzakjes overal mee :lol: haha wat een drama.

Maarja me mam was super lief ze bracht me en haalde me elke keer als ze vrij was enzo! Heb maar 1 goede week gehad. Toen was ik samen met me moeder op vakantie een weekje. En me vriend en vader gingen de babykamer maken hahahaha! (goede regeling niet waar?) was wel blij met die week. Mooie zwangerschaps fotos ook van daar!

zo das lekker… dat weekje dan he…

maaruh wel je examen gehaald… dat zou echt helemaal TOP zijn…

en een goede naar iedereen die dacht dat je ergens in de goot zou belanden…(als er al mensen waren die dat dachten natuurlijk)

hier ook ziek tijdens examen… van de allergie… uitslag en jeuk…

mag nu nooit meer paracetamol nemen…

Jaaaa me examens zijn behaald hoor!! 8)

Was wel raar toen ik de echte examens had zat Joy elke keer te schoppen in me buik :lol:

O ja natuurlijk dachten mensen dingen haha dat heb ik wel gehoord via via. Ik had er nooit last van maar het werd wel gedacht natuurlijk. Ik bedoel hoe past het plaatje: vriend van buitenlandse afkomst, tienermoeder, beide nog niks op orde. Hahaha. Maar kijk ons nu. We wonen samen. Hij heeft een goede baan. Ik me diploma gehaald.

Leuk he zo een situatie waar de grooste vooroordelen over zijn dat het dan toch zo goed uitpakt 8)

Allergie voor paracetamol? pff en mag je wel “gewoon” andere medicijnen (pijnstillers) als je pijn hebt? Ja toch alleen als je zwanger bent is t lastig dan?

dat minder goed slapen herken ik wel van tyg van een paar maanden terug, colle!

misschien is het zo’n fase waarin ze superveel en heftig dromen ofzo?

het gaat nu weer beter.

ik ben altijd nog laat op,

dus als ie tot 2 uur begon met huilen, dan ging ik

en na 2 uur ging mario (want die ligt al vanaf een uur of tien te slapen meestal :mrgreen: )

nu slaapt ie wel weer beter, in ieder geval dóór,

maar hij rekt zooooooo’n tijd elke avond, je ligt in een deuk om wat ie allemaal verzint joh, nog slim ook.

we moeten echt wat strenger zijn elke avond (en daar heb ik dan eigenlijk niet zo’n zin meer in na zo’n dag werken, maar het moet blijkbaar)

enne… over zwangerschappen en de periode erna…

jullie halen het klapperen even weg bij mij,

want de dingen die jullie opnoemen, zijn juist de punten waardoor ik twijfel.

zwangerschap op zich prima, top eigenlijk

maar de bevalling: hel!

dagen erna: erg in de war, want hij kwam zo onverwachts, ik had nog niet eens verlof!

dan de BI… pffff ik dacht alleen maar: kun je nagaan hoe een ander zich moet voelen, ik heb maar een ukkie van 2600 gram en ik kan al niet meer zitten, tillen, lopen, enz.

en dan het huilen… :cry: :cry: :cry: ik vergeet het nooit!

en stel dat je weer een kindje krijgt die zó veel huilt… trek ik dat?

(ja dat trek je natuurlijk, want toen heb ik het ook doorstaan al riep ik steeds dat ik er echt doorheen zat)

en dan steeds maar weer ziek zijn van Tyg… :cry: dat is iets waar ik nu nog niet overheen ben. hij is net een paar maanden ‘clean’ en ik durf het nog nauwelijks hardop te zeggen…

weer elke keer die angst hebben dat je je kind verliest? :roll: :cry:

maar aan de andere kant zegt ook iedereen: geen zwangerschap/bevalling/kindje is hetzelfde.

en daarbij herken je de dingen nu beter, omdat je die ervaring al hebt.

ik denk dat ik nu veel eerder hulp zoek

en hulp aanneem (dat heb ik dus nooit gewild, hulp van anderen, ik wilde alles zelf doen)

en zo’n kleintje is gewoon leuk!

nog een keer die ervaring van het moment van bevallen: geweldig! dat kan toch niet bij 1 x blijven?