ik mag nurofen… en niets tijdens de zwangerschap… daarom AUWIE geweest…
verder wel de goeie tijdens een zk huis bezoek zeg maar…van het opiumlijstje ( niet allemaal vanwege de bestandsdelen die overeenkomen met paracetamol…)
hihihi idd een goeie vooroordelen even in een zucht weggewerkt :thumbup:
oh dat moet je heerlijk hebben gevonden :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kom morgen nog ff reageren!!
Ga nu me bed opzoeken!
:-*
truste!
o joh ziet… is hij zo vroeg geboren dan???
dave met 43 wk… te laat dus eigenlijk…daardoor ook veel pijn gehad…hij was te groot te zwaar…
aloha dames,
@wwb: gefeliciteerd!!! Altijd gaaf een nieuw huis… Ik ben al aan het stuiteren vanaf november en wij kunnen volgende week eindelijk beginnen met klussen!!!
@ Belly: :hug: das kl*te zeg… hebben ze ook gezegd waarom?
pfff… tja zwangerschap en bevallen… bij mij was het al helemaal geen pretje… even snel: ik kwam met 38 weken in het ziekenhuis vanwege uitdroging (virus) en zou ingeleid worden, maar mocht een dag later toch naar huis. De bevalling was verschrikkelijk en tot overmaat van ramp kwamen ze er pas na een uur achter dat ik een tot.rupt had en mocht ik nog even naar de ok. :wall:
maar… Colin sliep met 6 weken al echt door en hij slaapt sinds hij een maand of 7 was ook gewoon de hele nacht. Hij slaapt echt van 7 tot 7, dus mij hoor je niet klagen!!! :inlove:
goh Ziet, dat klinkt echt heel heftig… Maar inderdaad geen zw.sch./bev. is het zelfde. Mijn vriendin is heel makkelijk van de 2e bevallen, terwijl de 1e ook echt een probleem was…
Ga nog ff HH doen… moet ook gebeuren :?
liefs
daffie
euhm… btw… waar is dat lijstje eigenlijk? en sta ik er ook al op??
:shifty:
Daffie, ja ik had een paar kleine puntjes wat verbeterd kon worden maar mijn collega wat grote fouten maakte wat ook nog eens nare gevolgen had, heeft destijds wel een vast contract gekregen. :shock:
Maar ik ga me er niet meer druk om maken. Het is gebeurd en ik heb leukere dingen in het vooruitzicht :mrgreen:
Het lijstje staat op pagina 1. Je staat er inderdaad nog niet op. Ik ga zodra ik tijd heb, het lijstje aan passen want er moet nog iemand op en er moet was aangepast worden…Dit weekend zal ik er alleen niet aan toekomen, ben ik bang :shifty:
belly ik wacht ff met de foto opnieuw op te laden tot dat je de laatste erop hebt gezet okay
tjoo meiden wat een verhalen hier.
Hier een bevalling van 26 uur en een heel zware zwangerschap. en toch wil ik weer zwanger worden (we) willen. het is het zo waard allemaal!!
Vuegje, is goed :mrgreen:
ik twijfel een beetje…kijken jullie eens
Colle, je moet je flits uit doen, ik zie niets :shock: Zie maar 1 streepje :shifty:
OK deze dan :mrgreen:
Dat ziet er naar uit dat je geen rauw vlees meer mag girl :dance:
Gefeliciteerd!!! :-* :dance:
hahahahaha dat duurde lang voor het kwartje viel :lol: :lol: :lol:
Hahahaha, leuk joh! Maarehh, gaat dit betekenen dat je ons gaat verlaten
NEEE JOHHHH …
ik blijf hier ook tikken…
nu nog even uitreken hoever ik ben… voor een mooie banner… :mrgreen:
Gelukkig maar :mrgreen:
Ja ga eens terugrekenen jij :lol:
hmmm ik weet wanneer ik voor het laatst ongi ben geweest…maar ik heb een raar cyclus…dus hoe moet je dan tellen…
dat moet ik uitrekenen… anders ben ik 5 wk en 4 dg…
Je moet wel gewoon vanaf je laatste cyclus rekenen :mrgreen: