de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

hm hmmm

trouwens pc doet (voorlopig) weer normaal…

hahaha vervelend hoor…

wat deed ie dan?

raar :mrgreen:

) werd ’

en alle andere tekens deden ook zichzelf als een andere zien…

en ik had die balken boven en onder niet in beeld…vandaar dat ik ook niet kon zien hoelaat het was :mrgreen:

als ) een ’ wordt, moet je gewoon ff ctrl shift doen :mrgreen:

ja dat heb ik net vernomen van Hedwich…

we zitten samen te kleppen…bij contact…tada

belly ging jij niet naar bed???

joehoe waar zijn jullie gebleven???

Ziet ging je al naar bd toe en heb ik er overheen gelezen???

Belly is ook weer van het scherm verdwenen… :think:

ik naar bed?

nee joh!

ik ben een nachtbraker

(maar zat ondertussen ff te hyvesen…)

owh… ik ook hyves… maar apart van KOK zeg maa…

euh alles wat hier is…blijft hier…u snap :wink: :mrgreen:

(vast wel)

maaruh ik ga wel knorren…

TOT MORGEN :-*

ja snap ik

(geld voor mij ook :mrgreen: )

truste!

Goedemorgen!! Lekker geslapen? :wink:

Ag, ik werd gemist :lol:

Mijn moeder kwam gisteravond nog even gauw langs en wilde op mijn schermpje kijken (ik zat op de bank met laptop) en ook mijn moeder weet het nog niet.

Moest alleen mijn laptop nog afsluiten, dus vandaar dat ik nog even kwam koeloeren gisteren :mrgreen: Ben daarna meteen mij nbedje in gegaa, met als gevolg dat ik nu echt doopop ben. Kon maar niet in slaap komen :cry:

Maar…het is bijna weekend :inlove:

Goedemorgen :mrgreen:

Ik niet zoals je wel kan lezen :lol: Jij wel?..Jij bent er ook vroeg bij :shock:

Ja ik weet het. Ik slaap beetje slecht afgelopen tijd helaas.

Dus vandaar… Maar over 3min heb ik haast hahaah!

Joy moet schooltje.

Nina (De kat) moet naar de dierenarts.

allemaal kort op elkaar dus druk druk :roll:

Ik rook nog even een sigaretje en dan mag ik ook gaan haasten. Ik begin elke ochtend om 08:00 uur :?

Als ik je niet meer ‘‘spreek’’ fijne dag vandaag!

:-*

stelletje klapperende kakkelkipjes haha… ik lag helemaal in een deuk van jullie geklets…

Ik heb een leuk nieuwtje…

Wij gaan verhuizen! Als we over zijn gooien we de rubbers aan de kant… dus ik hoop in de zomervakantie over te zijn, maar we hebben nog geen precieze data van oplevering enzo. Ik verwacht dat deze week binnen te krijgen.

Het is zoooo’n gaaf huis (ik heb alleen een foto, plattegrond en omschrijving gezien, en er 1 x voorbij gefietst haha)

Er zit een slaapkamer achter de keuken (die is ook aan de achterkant van het huis), en die gaan we als speelkamer inrichten. Boven zijn 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap.

Mochten we willen dan is dit huis qua m2 groot genoeg om een elftal te beginnen (niet dat ik daar zo’n behoefte aan heb hoor, arm lijf van mij haha)…

Ik ben zooooo blij, ik stuiter alle kanten op…

ik ga nog ff verder info opzoeken.

wwb, :dance: Wat gaaf! Gefeliciteerd!!!

Ga ik nu weer doen alsof ikhard aan het werk ben :shock:

Wwb, gefeliciteerd!! Hoezo wil je geen elftal?? Is toch gezellig… :wink:

Mooi lijstje, alleen ik zie dat ik nog tot zomer '09 moet wachten. Daar heb ik eerlijk gezegt weinig zin in. :mrgreen: Zou er misschien najaar '08 van gemaakt kunnen worden?

Hier gaat het allemaal goed… Komend weekend een weekendje weg, heb er zin in… :dance:

Mag ik even klagen??

Ik ben niet zo heel vrolijk vandaag, dus wie kan me hier vanavond aan het lachen maken :shifty:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik niet een vast contract krijg maar een half jaar contract. Dit is mijn laatste verlenging. Hierna moeten ze me of vast aanbieden of me eruit gooien :shifty:

Ik was er wel (en niet geheel ten onrechte) vanuit gegaan dat ik een vast contract zou krijgen en is dit nu dus best een teleurstelling.

Er is gezegd dat ze het misschien wel eerder aangeven als ik een vast contract ga krijgen, maar dan moet ik denken aan een 4 a 5 maanden. Dus daar heb ik ook nog niet veel aan. Sorry mensjes, ik ben echt een beetje down :cry:

sh*t Belly… daar zaten jullie niet op te wachten…NOG een half jaar langer wachten…

he meis das balen zeg… weet even niets te zeggen om je op te vrolijken…

hier een :hug: van mij…

trouwens ik ook slecht geslapen…

01.17 u nog gezien…

toen werd ik wakker en dacht dat het al veels te laat was…en wil mijn bed uit springen… zie ik ineens 04.15 uur staan…dus kon weer onder de dekens kruipen…(na te hebben geplast…) en toen was het moeilijk opstaan natuurlijk vanmorgen om 07.00u…