Ja he …
Ja want Joy was natuurlijk door de pil gekomen. We woonde niet samen. Niks was op orde. Maar ja hallo een ongelukje nee zo wil ik me kind waar ik bewust (!) voor gekozen heb samen met me vriend echt niet noemen. Want ja zodra we wisten dat ik zwanger was hebben we heel bewust gekozen om voor ons kindje te gaan. En ook gewoon genoten van de zwangerschap en alles er op en eraan zoals elk ander stel het zou doen!
Dus zo had ik het verzonnen haha! Vond t indd mooi klinken zo en zo is het ook…
En immers een kindje plan je zoiezo niet. Zie alle verhalen hier van vrouwen die willen maar lang moeten wachten. Joy wou gewoon al eerder komen dan wij hadden bedacht 8)
En ik moet zeggen op die ene vraag na, heb ik echt nooit nare opmerkingen gehad over het feit dat ik zo jong moeder ben geworden. Misschien omdat ik gewoon uitstraalde van: Ik geniet en probeer is wat anders dan leuke dingen te zeggen hahahaha!
ja tsss ongelukje!
hoe ze het uit hun strot krijgen…
of dat je er wel gelukkig mee bent, met dit nieuws :wall:
(was mijn eigen moeder notabene die dat vroeg!, ze wist gewoon niets te zeggen natuurlijk, maar die reactie zal ik me altijd herinneren).
maar net zo dom vond ik het om in mijn kraamweek van mijn stiefschoonvader te horen: zo, op naar de 2e he? dan ‘ben je lekker snel uit de luiers’ (eikel)
waarom wil je nou een kind… om ze snel groot te krijgen? slaat toch helemaal nergens op
@Ziet wrote:
maar net zo dom vond ik het om in mijn kraamweek van mijn stiefschoonvader te horen: zo, op naar de 2e he? dan ‘ben je lekker snel uit de luiers’ (eikel)
waarom wil je nou een kind… om ze snel groot te krijgen? slaat toch helemaal nergens op
O my!! Wat een opmerking inderdaad :eh:
@KleinBloemetje wrote:
Ja he …
En ik moet zeggen op die ene vraag na, heb ik echt nooit nare opmerkingen gehad over het feit dat ik zo jong moeder ben geworden. Misschien omdat ik gewoon uitstraalde van: Ik geniet en probeer is wat anders dan leuke dingen te zeggen hahahaha!
ja dat wilde ik dus net aan je vragen
want ook dat vind ik zoiets:
tegenwoordig is iedereen die op zijn 19e moeder wordt maar ‘jong’.
wat is dat toch, want vroegâh kreeg men toch op nog jongere leeftijd kinderen?
mijn moeder is ook maar 21 jaar ouder dan ik, is dat jong?
maar gelukkig heb jij geen nare opmerkingen gehad :thumbup:
@KleinBloemetje wrote:
@Ziet wrote:
O my!! Wat een opmerking inderdaad :eh:
ja en dan moet je je voorstellen dat je dan nog helemaal ‘raar’ bent
en niet eens zin hebt in al die visite, je jezelf lelijk voelt en doodmoe
en dan komt er zo iemand langs…
pfff
(je begrijpt dat ik de beste man niet zo vaak zie :mrgreen: )
och al die domme opmerkingen…alsof je daar niet iemand pijn mee doet…
idd ben je er wel gelukkig mee??? :shock: :o :o
dah anders waren er wel andere opties geweest die we gekozen zouden kunnen hebben…( zo komen julie uit mijn zin :mrgreen: 0
die opmerking van stiefopa is iid :wall:
net zo vervelend vond k het dat iedereen aan je buik gaat zitten…
ik had een collega die elke week kwam ‘voelen’
DONDEROP!!! ga aan je eigen buik zitten…
ik werd er onpasselijk van…en ging als ze in de buurt kwam met mijn armen over mijn buik gekruist staan…
@Ziet wrote:
ja dat wilde ik dus net aan je vragen
want ook dat vind ik zoiets:
tegenwoordig is iedereen die op zijn 19e moeder wordt maar ‘jong’.
wat is dat toch, want vroegâh kreeg men toch op nog jongere leeftijd kinderen?
mijn moeder is ook maar 21 jaar ouder dan ik, is dat jong?
maar gelukkig heb jij geen nare opmerkingen gehad :thumbup:
Ja inderdaad haha! Mijn schoonouders waren van de zelfde leeftijden als ik en me vriend toen hun 1e dochter kwam. Mijn ouders waren wel ouder althans me moeder. Me vader had al een zoon en was hij ook 24 dus nog vrij jong (tegenwoordig dan) …
Maar ja ik denk dat ik best wel nare opmerkingen had kunnen krijgen maar ik kletse er altijd direct over heen. Ik gaf mensen gewoon de ruimte niet om ook nog maar iets vervelends te zeggen.
Normaal ben ik zo snel onzeker enzo maar als het om me kind gaat, dus al in me zwangerschap haha gaat t echt goed 8)
En opzich vragen vond ik neit naar hoor. Ik bedoel ik woonde ook nog niet samen. Logisch dat mensen vragen hoe het zit. en dan kwam ik met ons mega positieve verhaal en ja haha! Dan zit er voor de ander niks op dan leuk terug reageren :thumbup:
O jaaaa mensen die aan je zitten echt vreselijk inderdaad.
Iemand deed dat dus ook bij mij op school nog toen. Toen ging ik zomaar op een dag ook een keer over haar buik aaien. Ze keek me heel raar aan en zij wat doe je nou joh beetje boos. Ik zij jou het zelfde als jij elke keer bij mij doet. Irritant he? :lol:
vriendlief zijn vader en moeder zijn moetje :lol: :lol: :lol: die zouden het eens moeten wagen dat te vragen HAHAHAHA
)zij is 19 jaar ouder dan vriendlief’
pc doet ff raar…momentje
nou ik zal je eerlijk zeggen:
als ik op die leeftijd een leuke vriend had gehad,
had ik misschien ook wel veel eerder een kindje gewild!
het lijkt me zo leuk, om nog een beetje hippe opa en oma te worden.
tegen die tijd dat ik nu oma wordt, dan ben ik al (ff rekenen…) op zijn minst 50 (maar dan zou ie wel hééél jong vader worden hahaha)
als ie in mijn tempo gaat, dan ben ik 60 of misschien wel 70
da;s toch erg…!
waarom zat er niemand aan mijn buik…? :think:
hmmm hier ook hoor…als hij mijn tempo heeft ben ik 60 als hij zijn vaders tempo heeft ben ik 65…
ha dan kan ik zeker op gaan passen… want dan ga ik toch met pensioen…
misschien is het dan wel weer ´in´ om een jonge ouder te zijn…
Ja achja… Mijn schoonmoeder is ook al 62. Maar goed haar oudste kleinkind is al 15 haha. En me vriend is een nakomeling. Zijn oudste zus is 16jaar ouder dan hem :lol:
En mijn moeder is nu 51 jaar. Ze was dus 48 toen ze oma werd. Al ja van haar biologische kind. Me broer heeft al 2kinderen. Ik was op me 12 al tante haha.
En ze vind t een mooie leeftijd. Ze had zelf ook eerder kinderen gewild. Maar ze was 29 jaar toen ik kwam. En ja ik heb haar omaschap zo vervroeg met me 19jaar hahaha!
ach dat heeft mekaar dan opgeheft :mrgreen:
mijn moeder was 23 jr toen ze mijn zus kreeg… 26 toen ik kwam… 30 toen mijn broertje kwam…
en 53 toen haar 1e kleinkind geboren werd…( die is nu dus 6)
@colle wrote:
misschien is het dan wel weer ´in´ om een jonge ouder te zijn…
ooooh als dat eens zo zou zijn!! :dance:
@KleinBloemetje wrote:
@Ziet wrote:waarom zat er niemand aan mijn buik…? :think:Geen idee maar wees blij hahahaha.
nou idd is echt niet leuk hoor
wilde toen een t/shirt kamen met DONOT TOUCH
later lagen die in de winkels…iemand had het zelfde idee gehad :mrgreen:
Ah ook mooie leeftijden toch?!
Ik ga nu slapen. Nee eigenlijk niet. Ik heb een date :mrgreen: met me vriend haha. En dan ga ik slapen
Weltrusten!! :-*
ieamd enig idee hoe laat het is??? ik heb even geen klokje in beeld…o wacht ik kan dat natuurlijk lezen als ik dit berichtje heb geplaatst :wall:
veel plezier :mrgreen:
nou dat is wel humor eigenlijk,
dat t-shirt!
nee ik denk dat ik gewoon te hard (weg) liep toen :mrgreen:
(nu heb ik dus helemaal zin om weer zwanger te zijn he… toptijd!)