de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Daffie oefense hahahahahaha! …

~

Ah… Ja mijn vriendinnen zijn nog kind-loos. 3 zitten er wel over te denken maar nog niks echt serieus. Dus ze willen wel de kriebels zijn er wel maar eerst nog dit en dat en…

Toch zijn ze wel erg lief! Heb inmiddels ook vriendinnen met kinderen gemaakt sinds me zwangerschap en erna! :smiley: Dus dat is wel prettig.

En ja…

Over me wens.

Praat er weinig over eigenlijk.

Krijg zo snel het commentaar ach meid je bent nog zo jong wat maakt het uit?

Ja dus… :hand: Dat maakt t gevoel toch niet minder… maarja.

colle: het is bij mij idd nog te ver…

wat een mooi idee (mindere afloop inderdaad) Wij doen wel een grote bruiloft met alles er op en eraan… Loopt inderdaad in de €, maar ja… Voor mannetje is het zn 2e bruiloft. Hij is met zn ex stiekem getrouwd, dus wel de eerste feestbruiloft…

ik ga nu echt naar beneden!

liefs

Wij praten er niet over omdat we voorlopig dus nog even blijven wachten Anders zat ik hier op het verkeerde topic :lol: Maar ook omdat Vriendje eerst 100% zeker wil weten dat we in september gaan stoppen met de pil…Momenteel twijfelt hij nog steeds een beetje :cry:

Colle, dat klinkt inderdaad als een mooie huwelijksceremonie :lol: , jammer dat het zo is afgelopen :cry:

Ja dat is met wat wij gaan doen ook, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Er gelde dezelfde prijzen voor als voor trouwen doordeweeks

Dames, nu gaan jullie te snel hoor :shock: Mijn mail kan het niet aan :lol:

Jullie gaan wel snel he?

Met typen dan he?

Maartje het is zeker een compliment meid!

Belly, ik begrijp je wel! :-*

Daffie veel oefenplezier! :mrgreen:

Colle Tnx! En dat ik dit topic nu al ontdek hahaha! Wat verhaal van je zus joh! Nu heeft ze gelukkig meer geluk!

Ik ga zo naar Tante Bedje in de Lakenstraat!

@Belly wrote:

Dames, nu gaan jullie te snel hoor :shock: Mijn mail kan het niet aan :lol:

Dat probleem heb ik ook!!! :mrgreen:

hoi manuela!

ja je praat hier inderdaad niet over in je omgeving

(ik niet tenminste, ookal wordt er nog zo vaak gevraagd of het niet is tijd wordt voor een 2e…)

waar twijfelt hij ook alweer aan?

vriendlief was eerst ook van de twijfel…(voor dave) en ik heb toen de keus aan hem gelaten…ik nam de pil tot hij er klaar voor was…dit duurde drie maandjes HAHAHAHA…gewoon veel boekjes laten slingeren over kinderen enzo HAHAHA

( als je zeker weet geen visite te krijgen :wink: )

de bevalling enzo gaan kijken :lol: :lol:

wij waren trouwens de derde in ons kennis/vrienden kring die zwanger waren…

daarvan hadden we met de eerste geen contact meer…de tweede weinig contact…

na ons werd mijn vriendin zwanger en daarna mijn s zusje…

hun kindjes zijn 6 mnd/ 3mnd

mijn zus woont in flevolandia ergens dus niet echt dichtbij…maar we hebben een hele lange tijd geen contact gehad… dus dus tel ik voor het gemak even niet mee…

en een andere vriendin was ik uit het oog verloren en tijdens mijn zwangerschap ontdekte we dat zij ook zwanger was…na de bevalling weer contact gezocht en sindsdien weer gezellig ( haar dochtertje is van nov…dave van jan… dus scheelt niet zo veel…)

@Ziet wrote:

hoi manuela!

(ik niet tenminste, ookal wordt er nog zo vaak gevraagd of het niet is tijd wordt voor een 2e…)

Nou dat laatste wordt echt vaak gevraagd hier!!

Zelfs bijna wekelijks op mijn werk! :shock:

Dan vraag ik maar of dat de subtiele manier is om mij te vertellen dat ik ben aangekomen :mrgreen:
Ziet wrote:
hoi manuela!
(ik niet tenminste, ookal wordt er nog zo vaak gevraagd of het niet is tijd wordt voor een 2e...)[/quote]

helemaal als ze twee zijn geworden he.....
ik zeg gewoon ooit maar nu nog niet.... :mrgreen: :mrgreen:

ze moesten eens weten

we gaan idd erg hard ineens...moet gewoon telkens bij lezen... :thumbup:

@manuela wrote:

@Ziet wrote:
hoi manuela!

Nou dat laatste wordt echt vaak gevraagd hier!!

Zelfs bijna wekelijks op mijn werk! :shock:

Dan vraag ik maar of dat de subtiele manier is om mij te vertellen dat ik ben aangekomen :mrgreen:
WHAHAHAHAHAHAHA

ik zeg ook heel vaak het is een restje van dave…die maar niet weg wilt :lol: :lol: :lol:

Nou hij is bang dat hij geen goede vader zal zijn :shock: Daarom twijfelt hij ook…Maar de boekjes slingeren al hoor :wink:

Maarehhh, ik woon ook ergens in flevolandia hoor :stuck_out_tongue:

Ik ga er eventjes tussenuit…Ik wens jullie een hele fijne avond en niet te veel beppen he :lol:

:-*

hahaha da;s een goeie manuela

ik moet eerlijk zeggen dat iedereen die het ooit aan me heeft gevraagd het niet nog een keer vraagt.

ze horen het wel.

heb voor tyg aan iedereen vertelt dat we ervoor gingen

maar aangezien het een jaar duurde bijna eer ik zwanger was,

ben ik niet van plan om dat deze keer te vertellen.

Meiden ik ga naar bed.

Ik kom morgen weer buurten, moet alleen eerste de hele dag werken.

Tot morgen!

:-*

:lol: Ik weet niet wat ik zou doen als we er serieus voor gaan…

Ik heb dat nog nooit meegemaakt natuurlijk…

Is ook nog is iets om over na te denken want inderdaad je weet maar nooit hoe lang het duurt. Het lijkt me echt spannend om er echt voor te gaan. Elke maand kijken of je zwanger bent, of niet.

Weltrusten!!! :-*

wij zeiden altijd dat wij geen kinderen wilden…dus toen we het vertelden, viel de helft van hun geloof af HAHAHAHAHAHA

( er waren maar een paar die het lef hadden te vragen of het een ongelukje was :wall: …dat zou ik nooit…wacht …NIET zo snel vragen…dat gaat je niets aan en dat zou ik ook nooit toegeven…de kindje krijgt dat later dan om zijn oren geslingerd…en dat lijkt me niet echt prettig…te horen dat je bestaan niet een bewuste keus was…en je misschien eigenlijk er helemaal had hoeven komen…ofzo)

O sorry

WELTERUSTEN MEIDEN :-*

ik moet morgen ook werken…maar ga meestal pas rond half 12/ 12 uur slapen…

Een ongelukje dat vind ik zo erg!!

Ik kreeg de vraag uiteraard te vaak met Joy.

maar ik zij altijd ze was een cadeautje, onverwachts, maar zeer gewenst!

Ongelukje, arme Joy zo wil je toch niet dat er over je kind is gepraat!!! :hand:

dat bedoel ik…vreselijk toch…

hoe jij het zegt klinkt toch veel mooier :inlove: