hm hmmm
Hey, er is weer volk :lol:
tssss zegt ze ‘wat is het rustig’…
jullie zitten 4 pagina’s vol te lullen hoor!! :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
spaaaaaaaaannend!!!
:lol: :lol: :lol: , ach ja, zo hebben jullie wat te lezen :mrgreen:
tja iemand moest het vuile werk doen he…of niet Belly? :lol: :lol:
Inderdaad Colle :lol: :lol:
aloha, ik ben er ook weer!
Colle: spannend joh! :thumbup: :thumbdown:
Belly wat spannend dat je al bijna gaat trouwen! Wij trouwen (ja wel echt trouwen) op 28 augustus, dus ik ben heel benieuwd naar je zenuwen! hihi
Verder vermaak ik me ook prima in de zon! Lekker naar het park geweest van de week en vandaag even in de stad op een terrasje gezeten! En ik heb vreselijk zin om te verhuizen, want ons nieuwe huis heeft een tuin op het zuiden! :dance:
liefs
daffie
Nog meer volk :lol:
Daffie, spannend! :mrgreen: Geloof me, je zal de zenuwen vanzelf herkennen :mrgreen:
dat geloof ik zeker! :mrgreen: gelukkig duurt het nog 4 maanden
offe… klinkt dat raar als ik dat zo zeg?? :think: :shifty: :mrgreen:
Hallo meiden,
Ik kom dt topic nu ‘al’ tegen!
Maar mag ik er wel bij?
Wij hebben een dochter die in juli 3 wordt.
Tijdens de zwangerschap ben ik mijn toenmalige baan kwijtgeraakt, jaarcontract werd niet verlengd.
We hebben nogal een hectische 2 jaar met ons meisje gehad. Qua slapen en overgevoeligheid etc.
Het heeft veel van mij gevraagd.
Het eerste jaar heeft onze relatie wel onder hoge druk gestaan.
Maar we zijn er super sterk met ons drietjes uitgekomen.
Ik wil heel graag proberen of we een tweede kindje mogen krijgen.
Mijn mannetje ook wel, maar nu nog niet. Eerst even rust in mijn hoofd en werken aan mezelf en kijken of ik bij mijn huidige baan straks OT krijg. Hmmmm ik snap hem wel, maar het voelt zo anders! Snappen jullie.
Oke dat is in het kort mijn situatie.
Nog meer vragen, roep maar!
Oh ja ik heet geen manuela maar Ingrid :mrgreen:
Manuela, je bent van harte welkom :lol: We kletsen hier de tijd vol tijdens het wachten…
Ik zal je, als ik het lijstje weer aan pas er meteen aan toevoegen :mrgreen:
hoi manuela,
goh, wat een verhaal! ik herken het wel een beetje, hoor. wij hebben toen Colin er net was ook een hobbel in de relatie gehad…
Ik zou zeggen hoe meer zielen , hoe meer vreugd, dus typ vooral mee.
Dank voor jullie welkom!
Ik vind het wel prettig hier van me af te kunnen typen en zeker ook jullie verhalen te lezen!
Je praat er in je naaste omgevind ook niet echt over he? Althans ik (nog) niet.
Heee ingrid leuk jij ook hier! :-*
:lol: :lol: :lol: :lol: nee hoor klinkt niet raar…
maar voor jou is het nog te ver weg denk ik om zenuwachtig te worden…
al zou je ook vast wel al veel moeten regelen…
mijn zus gaat 28 mei trouwen…ze houden het klein hoor…ze is dan 7 mnd zwanger …dus moet het rustig aan houden…
en het is haar 2e huwelijk dan maak je er ook niet meer zo’n heisa van denk ik… :? lijk tmij…
maar goed haar 1e was erg mooi…we moesten ( de daggasten) allemaal in sprookjes kleding komen en ze trouwden in een kasteeltje…de ambtenaar (vrouwelijke) had het ‘verhaal’ in sprookjestaal gemaakt echt heel leuk…
de avondgasten waren bijna allemaal ook verkleed… ze gingen logeren in het duizend -en- een -nacht- hotel (efteling) dat was hun huwelijksnacht…daarna op huwelijksreis…
wel mooi allemaal maar € dat liep aardig op allemaal…
1,5 jr later gescheiden… en een kind rijker…
nu een lieve man aan de haak geslagen… beter dan de ex…
@KleinBloemetje wrote:
Heee ingrid leuk jij ook hier! :-
Whaaa ik kom jou ook overal tegen!!! :mrgreen: :-
poeh colle wat een verhaal. Sprookjesbruiloft maar helaas geen sprookjeshuwlijk… :?
@Ingrid dat vat ik dan maar op als een compliment :lol: :mrgreen:
tja, in mijn geval kan ik wel met mn vriendinnen praten, omdat ik nou eenmaal al zwanger was, dus iedereen wel verwacht dat ik weer zwanger raak (en iedereen wel weet waarop we wachten), dusse, wat dat betreft…
ik ga jullie weer verlaten, mannetje is net thuis gekomen, dus ga nog ff kletsen en een beetje oefenen, misschien :oops:
liefs
daffie
iid Ingrid (manuela) we hebben het er IRL niet met anderen over…vandaar dit topic… :mrgreen:
maaruh WELKOM
Colle, je was me net voor :lol: Wilde precies hetzelfde zeggen :lol: