de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

kan je zeggen das heel moeilijk…

maar goed je hebt voorlopig genoeg afleiding…

Ja daarom :angel: Komt helemaal goed :lol:

hahahaha

wat is het rustig vanaaf?

Ja dat viel mij ook al op :shock: , jammer, want eigenlijk had ik gehoopt op gezellige babbels :mrgreen: Beetje afleiding :oops:

volgens mij kijkt iedereen tv vanaaf…

Doe ik ook hoor ondertussen :lol:

OH

ik zit eenzaam in onze pckamer…

Ik heb een laptop :wink: Dus dat gaat een stukje makkelijker :lol: Wil je m even lenen :mrgreen: :mrgreen:

ik mag er ws eentje kopen van mijn vakantiegeld… (ligt eraan hoeveel ik beur en hangt van de ongi af…)

Zo duur zijn ze tegenwoordig niet meer, dus dat scheelt, maar wacht eerst de ongi idd maar af :wink:

tja de meeste zitten toch zo rond de 600 euri’s…vind ik nog best wel duur hoor…

Ja het is nog zeker niet goedkoop. De mijn e was € 666,66 (Nee dat is echt geen grapje :lol: )

Maar als je bedenkt dat mijn vriend er 1 heeft voor € 1100,00 :shock: Vind ik de mijne nog wel redelijk goedkoop :mrgreen:

Wanneer is je NOD eigenlijk???

vandaag :mrgreen: …

ik had verkeerd gerekend en dacht dat het morgen zou zijn…maar de pc zei vandaag…

dus mijn kleine lettertjes onderin mijn bannerafdeling heeft het fout…

stttt niet zeggen hoor…ik heb ook meelezers :mrgreen:

Ik hou mijn mond :silenced: Maareehh, je pc zei :think:

ik zit ook op een andere forum…daar heb ik een andere banner…(leukere) en die teller zei vandaag…toen ben ik gaan rekenen en idd hij had gelijk…

Ik wilde al zeggen, ga je nu ook rare dingen zeggen, :stuck_out_tongue: dan is er wel een grotere kans dat ie (NOD) :wink: uitblijft

hahahahahaha

Kijk en daar word ik weer vrolijk van :mrgreen: Als ik iemand aan het lachen kan krijgen :mrgreen: :mrgreen:

@colle wrote:

vandaag :mrgreen: …

ik had verkeerd gerekend en dacht dat het morgen zou zijn…maar de pc zei vandaag…

dus mijn kleine lettertjes onderin mijn bannerafdeling heeft het fout…

stttt niet zeggen hoor…ik heb ook meelezers :mrgreen:

Ooooeeeh spannend colle!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: