hier staat dat het maandag 16 graden wordt!!! :dance:
dat is lekker zeg!
oei zullen we dan eindelijk gaan ontdooien???
en de week erop 18/19 graden
(mag ik even?)
YIEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Kijk dat is goed nieuws :lol:
Dames, ik ga mijn bedje opzoeken, ben kapot van de drukke dag en het gaat steeds drukker worden deze week :shock:
:-*
truste!!
@Ziet wrote:
en de week erop 18/19 graden
(mag ik even?)
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRLIJKKKKKKKKKKKKKKKKKK
zit hier nu met kippenvel…en witte verkleumde handjes…( heeft twee redenen…)
dus kom maar op met die zon…
YIEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Aaaaaaaaah echt waar? zo warm… dat is GOED GOED GOED!!!
8)
Jullie maken me blij voor ik zo ga slapen met dit nieuws wist t nog niet haha!
Colle thnx en … jammer dat je buikpijn krijgt toch maar hopen dat het niet is wat je denkt dat het is!! :thumbup: :thumbdown:
O ik zit zo op lekker weer te wachten zodat we weer buiten kunnen gaan leven. Zit elke dag na mn werk wel even buiten, maar dat is toch snel afgelopen als de zon achter de andere huizen zakt. Ik vier volgende week zondag mijn verjaardag dus hoop dat het dan lekker weer is en met koninginnendag en de dagen erna Dan willen we de tuin af gaan maken, dus kunnen we wel een beetje lekker weer gebruiken.
Ik ben ook wel toe aan een lekker zonnetje Ik wilde dat ik na mijn werk nog even in het zonnetje kon zitten, helaas heb ik alleen in de ochtend de zon op mijn balkon staan, en meestal is het dan nog wat fris of ben ik nog aan het werk
Ah belly dat is jammer ja!!
Wij hebben de luxe van 2 balkons. Voor een balkon met ochtend zon. En achter een balkon met middag zon haha 8)
Maarre trouwen he! Wat ga je aan doen?
Loesje! Hopen ja dat het dan mooi weer is! Van mij mag het, het mag altijd wel mooi zijn :lol:
Ja, we zijn dan ook druk aan het zoeken naar een andere woning waar we meer hebben aan het balkon/tuin.
Eigenlijk is het geregistreerd partnerschap, zelfde als trouwen maar dan zonder de ‘‘poespas’’ van een jurk en kleine aanpassingen m.b.t uit elkaar gaan. maar wij noemen het hier gewoon trouwen, aangezien het zo ook in de volksmond wordt genoemd :mrgreen:
Ik ga in een wit pak met lichtpaarse blouse, mijn vriend gaat in een donker pak met lichte streep en ook een lichtpaarse blouse. Hij heeft er een donkere stropdas bij en ik heb een lichtpaars sjaaltje in mijn haar…
en dan heb ik een beetje lichtgouden (niet glanzed) open schoentjes. Alleen de voorkant is dicht. :inlove:
@Belly: dat zal er vast harstikke mooi uitzien. Ik vind paars sowieso altijd mooi. Ik zal voor je duimen dat het maandag mooi weer is hoor. Want op je trouwdag is dat toch wel lekker. Gaan jullie ook een fotorapportage doen?? En kun je zijn naam dan ook aannemen? (vraagt zij die getrouwd is en haar eigen naam heeft gehouden :eh: ) En hoe zit het met de honeymoon, gaan jullie nog lekker een paar dagen weg na het trouwen of niet? Nog ff zenuwen en dan is het al zover, de dagen vliegen voorbij.
@kleinbloemetje: Van mij mag het ook altijd mooi weer zijn zeg. Wij hebben nu een tuin op het zuiden, dus 's middags lekker de zon. In ons vorige huis hadden we een balkon op het zuiden, vind het heerlijk, zodra het kon gingen we daar lekker zitten. Ik zou het liefst in de wintermaanden naar afrika emigreren, maar goed dat gaat natuurlijk niet lukken. Afgelopen winter zijn we 4 weken geweest, maar het was heerlijk, toen het hier vroor lagen wij op het strand of reden we in korte broek door een natuurpark. Echt super, mn winterdip was meteen weg en heb er nu ook minder last van dan dat ik normaal heb.
@Loesje79 wrote:
@Belly: dat zal er vast harstikke mooi uitzien. Ik vind paars sowieso altijd mooi. Ik zal voor je duimen dat het maandag mooi weer is hoor. Want op je trouwdag is dat toch wel lekker. Gaan jullie ook een fotorapportage doen?? En kun je zijn naam dan ook aannemen? (vraagt zij die getrouwd is en haar eigen naam heeft gehouden :eh: ) En hoe zit het met de honeymoon, gaan jullie nog lekker een paar dagen weg na het trouwen of niet? Nog ff zenuwen en dan is het al zover, de dagen vliegen voorbij…
Ja ik neem inderdaad ook zijn naam aan :inlove: We zijn aan het sparen om in september dan 3,5 week naar suriname te gaan. :dance: Dat wordt dan een beetje onze honeymoon. 2 vliegen in een klap want dan gaan we ook meteen langs familie van hem… Wel zijn we van plan om tussendoor nog een weekendje weg te gaan naar CP bijvoorbeeld
Een vriend van mij die is hobby fotograaf en die gaat inderdaad een aantal foto’s van ons schieten… :mrgreen:
De dagen gaan inderdaad steeds sneller, net zoals mijn zenuwen :oops:
he dames…
nog geen nieuws van hier :?
hier een tuin met de hele dag zon…tot 17.00 uur ongeveer…
en een balkon met zon tot een uurtje of 15.00
en een balkon aan de andere kant…daar ongeveer om 18.00 zon tot ondergang…
heerlijk :inlove:
Belly klinkt als hele mooie kleren…wil wel een foto zien hoor volgende week :mrgreen:
Allemaal fijne balkonnetjes!!
En tuintjes :lol:
Belly leuk suriname! afkomst ivm familie?
Ik wil ook heel graag naar suriname een keer. Me dochter is half surinaams. En me vriend dus volledig suri haha! Volgens me moeder ben ik qua gewoonte inmiddels ook deels surinaams hahahahaha.
Loesje heerlijk dat je naar afrika kon!! Lijkt me ook een heel mooi land (of eigenlijk continent!) Heb je er foto`s van van hoe het daar was de natuur oid?
Colle, is goed hoor
KleinBloemetje, ja mijn vriend is half surinaams en zijn oma woont nog steeds in Suriname. Hij heeft haar al zo een 10 jaar niet gezien net zoals zijn tante en de rest van de fam :mrgreen:
Heb er ook superveel zin in, jammer genoeg duurt het nog even
misschien dan al een bollend buikje??? :mrgreen:
of daar het ontstaan van een bollend buikje…
toch een mooi verhaal dan? voor om je kindje later te vertellen…jij bent gemaakt in Suriname :inlove:
wij kunnen alleen maar zeggen je bent gemaakt in bed HAHAHAHAHA, nou dat willen ze vast niet horen HAHAHAHAHA
@colle wrote:
misschien dan al een bollend buikje??? :mrgreen:
of daar het ontstaan van een bollend buikje…
toch een mooi verhaal dan? voor om je kindje later te vertellen…jij bent gemaakt in Suriname :inlove:
wij kunnen alleen maar zeggen je bent gemaakt in bed HAHAHAHAHA, nou dat willen ze vast niet horen HAHAHAHAHA
Hahahaha, ik lig nu echt in een deuk hoor :mrgreen: Nee, als het goed is gaan we in oktober echt beginnen daaraan, als vriendje zich niet bedenkt Wel ga ik waarschijnlijk stoppen als we in Suriname zitten :inlove:
Misschien een hele vreemde vraag he, maar ik heb de laatste paar dagen zo een raar gevoel in mijn onderbuik, een soort spierpijn zeg maar, kan dat komen omdat ik van pil ben veranderd of bestaat er een (kleine) kans dat ik zwanger ben???
Ben nog nooit eerder zwanger geweest, dus heb geen idee hoe het voelt :inlove:
ligt eraan…
ik heb altijd geleerd dat een pil (de pil) de eerste maand niet goed beschermt omdat je lichaam er nog aan moet wennen ofzo…
dus die eerste maand moet je wel een extra veiligheidje inlassen…
maar het kunnen ook zenuwen zijn :mrgreen: hahahaha voor as maandag…
maar mocht je zwanger zijn… dan kan je van alles voelen…das het lastige… bij dave dacht ik 2 wk lang dat ik iedere dag ongi kon worden…dat gevoel… fijn he…
dus gewoon even je ongi afwachten…
Dan wachten we gewoon even :mrgreen: