de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

:clap: :mrgreen:

Ja ik ga me er van de week even over buigen, dank je wel!..Ben nu niet echt helder meer :oops: Was een zware dag vandaag :shock:

Haaai!! Een tijd geleden schreef ik ook eventjes mee maar had een kok-dip :wink:

MAar ben er weer.

En zou graag weer meeschrijven!!

Ik ben dus 21 woon samen met me vriend (24)

En We hebben samen al een dochter Joy en een engeltje Kya* Na dat de zwangerschap van Kya* is misgegaan (na bijna 13 weken stopte het hartje met kloppen :frowning: ) is mijn verlangen zo groot geworden…

Een week of 5 geleden dacht ik dat ik zwanger was. Ik was namelijk zo misselijk. Erg typisch voor ik en zwangerschap :wink: Ik had ook medicijnen weer nodig om niet over te geven. Maar het was wellicht toch een virus. Ik was niet zwanger :wink: Maar natuurlijk was het weer opgelaait daardoor…

We hebben gesproken en zo als het er nu naar uit ziet gaan we er voor als Joy 4jaar is. Maar het komt zoals het komt. Maar gelukkig willen we in elk geval allebij een tweede. Alleen nu kan het om meerdere redenen nog eventjes niet. Verstandelijk weet ik dat wel en ben ik het er mee eens, maar gevoelsmatig…

Wel jaaa dat was me lange verhaal haha.

PS: Ik stap in vanaf hier hoor. :smiley: dus lees mee vanaf nu hahaha alles terug lezen is een beetje veel…

Ja echt. :mrgreen:

Hoi, leuk dat je ook weer mee komt lezen. Ik zal je binnenkort erbij zetten op het lijstje :thumbup:

gezellig, het word al drukker hier!

Belly, ben je al zenuwachtiger?

Colle hoe is het bij jou? Het begint bij jouw ook spannend te worden of niet??

@Belly wrote:

Hoi, leuk dat je ook weer mee komt lezen. Ik zal je binnenkort erbij zetten op het lijstje :thumbup:
Thnx!! :slight_smile:

WWB, ja ik ben zeker zenuwachtig aan het worden, stom he…We hebben nog 6 dagen te gaan :shifty:

helemaal niet stom, gekkie. Je gaat een mega grote stap zetten. Ik vind het niet raar!

Ga er maar vanuit dat het de dag van jullie leven word!

Heb je alles, kleding, sierraden, make-up, haarspullen, etc etc??

Aaah je gaat trouwen!!? Wat leuk! Natuurlijk is het spannend :smiley:

Ja wordt zeker spannend :mrgreen:

ha, gezellig, nog een wachterd!

welkom hier kleinbloemetje!

Ja, ik heb alles, op de make-up na, maar dat komt mijn vriendin zaterdag brengen en dan zijn we helemaal gereed :mrgreen:

:think: denk dat ik nog even hier blijf dames… ik krijg pijn in mijn buikje…

hoi kleimbloempje welkom terug :mrgreen:

:hug: ach Colle, wat jammer zeg! :-*

Belly, klinkt alsof je helemaal voorbereid bent! Nog ff door de zenuwen heen de week doorkomen, en dan is jullie dag daar!

Ik hoop alvast op mooi weer, dan kan het vast niet meer stuk!

colle: jammer :frowning:

belle: op welke dag gaan jullie ookalweer trouwen?

het schijnt mooier weer te worden eind van de week…

dus die heb je dan al mee :mrgreen:

thanx dames… heb even een baalmomentje…

21 april :shifty: :mrgreen: Ja ik hoop echt dat het mooi weer wordt en een beetje warm :mrgreen:

Colle :hug:

ik heb me weer een beetje opgeveizeld (weet je in je achter hoofd weet je het…kleine kans…maar hoop doet leven he)…door mijn gekke vraag in de huiskamer…

kon het niet laten krijg het al te vaak te horen…

zie hier