Jammer wwb!!
he wat jammer
:hug: voor WWB
(ook al zo’n lang cyclus…ik 38 dagen…)
stuur hem dan maar via email als het via pb niet lukt Belly…
hier nog afwachten tot iig donderdag…heb dan mijn NOD…spannend…
Jij ook Colle? Ik vind het helemaal niks. Stiekum echt flink in de zenuwen gezeten hoor. Zeker toen mijn boezem erg gevoelig begon te worden, brr hihi
Spannend is het bij jouw nog zeg. Ik duim voor je!
Wat jammer wwb…
Ik heb (ook) nog geen regelmatige cylcus vanwege de borstvoeding. Heb mijn banner maar op 44 dagen gezet (meer wilde ook niet;-))
Colle, you’ve got mail
Hallo dames,
Mag ik met jullie meekletsen? Ik weet niet of ik hier dagelijks ben, maar ik doe mn best!
Even het verhaaltje:
Ik ben dus daffie (of iets wat daar op lijkt), woon samen met mijn vriend en zoon Colin in Dordrecht. Ik heb in januari een miskraam gehad. We willen heel graag weer zwanger worden, maar hebben besloten om even te wachten omdat we in augustus gaan trouwen! Ik heb gisteren de 2 laatste pilstrips opgehaald en ga dus weer stoppen in juni…
Ik heb eerlijk gezegd wel even teruggelezen, maar ben een beetje te moe om er iets nuttigs op te reageren… Ik hoop morgen weer een beetje wakker te zijn :lol:
liefs
daffie
@daffie wrote:
Hallo dames,
Mag ik met jullie meekletsen? Ik weet niet of ik hier dagelijks ben, maar ik doe mn best!
Even het verhaaltje:
Ik ben dus daffie (of iets wat daar op lijkt), woon samen met mijn vriend en zoon Colin in Dordrecht. Ik heb in januari een miskraam gehad. We willen heel graag weer zwanger worden, maar hebben besloten om even te wachten omdat we in augustus gaan trouwen! Ik heb gisteren de 2 laatste pilstrips opgehaald en ga dus weer stoppen in juni…
Ik heb eerlijk gezegd wel even teruggelezen, maar ben een beetje te moe om er iets nuttigs op te reageren… Ik hoop morgen weer een beetje wakker te zijn :lol:
liefs
daffie
haai daffie,
welkom hier!
Daffie, welkom :mrgreen:
wwb wat jammer zeg.
En daffie welkom!!
hier nog een beslissing genomen, het word nu zomer 09 in plaats van eind 09 8) :lol:
@wwb: balen zeg :hug: hopelijk volgende ronde raak!!
@daffie: welkom hier, klapper gezellig mee :mrgreen:
@vuegje: En je hebt er in 1 avondje zo weer een half jaar afgel*lt. Zometeen verhuizen en het jaar vliegt om. Dan zit je in je mooie nieuwe huisje met een dikke buik :inlove:
Wij hebben dit weekend onze verlate vrijgezellendag gehad. We zijn inmiddels 4 maanden getrouwd dus onze vrienden vonden het wel tijd. (we zijn dus getrouwd zonder dat iemand het wist, anders was het wel heel laat) Heerlijk burgelijk dagje gehad, omdat we niet meer wild mochten doen van ze. Rondvaartje, dom beklimmen het was echt super gezellig.
Ik verwacht dit weekend/begin volgende week mn ei. Wil er op dit moment nog niet teveel extra’s voor doen. We zien wel of het lukt, is het over een paar maanden nog niet zo dan kan ik altijd nog een schema gaan maken. Gelukkig heb ik rond mn ei-sprong altijd erg veel zin, dus denk niet dat er hier een ei voorbij gaat zonder dat er geklust is :inlove:
@ daffie…WELKOM
@ fka Vuegje :mrgreen: :dance: :dance: :dance: een half jaartje minder wachten :thumbup:
@ loesje…klinkt gezellig en leuk dat ze dat nog wilden doen.
hahaha veel plezier dit weekend
:shifty: colle
hahaha veugje! :thumbup:
Colle, Ik heb je een nieuw lijstje gestuurd. Wil je hem voor mij plaatsen
Vuegje, hoe heb je dat voor elkaar gekregen :oops: Kijken of ik mijn vent zo ver kan krijgen :lol:
ben er mee bezig Belly :mrgreen:
:-*
TADA :mrgreen:
ps heb je mijn emailtje gelezen???
kan je er wat mee???