WWB, alsnog van harte gefeliciteerd!
@wwb: ik heb mn eigen naam gehouden, dus dat ‘probleem’ heb ik niet. Ik zeg alleen nog wel eens mn vriend :lol: en dan vragen ze of mn man wel weet dat ik een vriend heb :lol: grapjassen. Ik wil wel ff een foto’tje zien hoor.
Goed idee trouwens, als mn tuin af is kan ik natuurlijk ook ff foto’s pb-en. Kom nu maar op met het mooie weer, dan kunnen we m snel afmaken, want ik denk zelf dat we binnen blijven als het weer zo hard regent als afgelopen zaterdag :shifty: .
Ik neem ook de naam van mijn vriend aan, ik heb alleen geen idee welke eerder komt,…de zijne en dan de mijne of andersom :oops:
Ja leuk loesje! Ben benieuwd!
:eh: oja, officieel heb ik zijn naam er wel achter geplakt hoor :inlove: . Maar mijn man heeft mijn naam ook aangenomen. Wat is i toch modern he, mijn man :inlove: Kindjes ( dat die snel mogen komen) krijgen ook mijn naam en mn man wilde dan toch wel dat we allemaal hetzelfde zouden heten, vandaar dat hij mijn naam al heeft aangenomen officieel. Nu neemt i nog wel met zijn naam op en doet i nog alles op zijn naam.
Ben hartstikke moe , komt vast van het gezwoeg in de tuin, dus ga denk ik maar onder de wol
Fijne avond nog voor de mensen die wel op grote mensen tijd naar bed gaan :lol:
Slaap lekker loesje! Ik kijk nog even ondertussen julia’s tango af en ga dan ook lekker mijn bedje in :lol:
ik heb alles gelezen en me hierdoor prima vermaakt :mrgreen: stelletje mutsen :mrgreen:
gelukkig hoef ik niet na te denken over achternamen :mrgreen: hier ieder zijn eigen :thumbup:
maar dat wilt niet zeggen dat ik het jullie niet gun hoor, die verwarring :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb nog even niets te vertellen…het rammelt en ik verwacht met 1,5 wk mijn ongi…rond de 17e april…en anders moet ik verhuizen naar een ander topic
:lol: :lol: :lol: :lol:
het is laat, zullen we het daar op houden…ik ga maar snel naar bedje toe
:-* Colle
Colle, hoe jammer het ook zou zijn als je ons zou moeten verlaten Ik gun het je van harte :lol:
Colle, hoe herkenbaar… Ik wil aan de ene kant wel verhuizen, maar aan de andere kant wil ik dat liever over een paar maanden pas.
Hier geen ongi te zien (geen verandering van kleurtjes met afvegen)… wel zere borsten, maar dat wil niks zeggen, kan bij ongi en bij het andere he…
zoooo spannend…
Mijn man (oei, klinkt wel he) denkt dat hij mega-pearls heeft (hmmm mega macho praat he) en dat hij raak geschoten heeft (zo zei hij het vorige week tegen mij met een hoop bier op). Ik merk nog niks aan mijn lijf verder.
Vorige keer vond ik bij 4 weken het vlees stinken en lustte ik geen koffie meer. Nou ik lust dat allemaal nog wel hoor… maar goed iedere keer is anders he…
o ja vooral varkensvlees :sick: en pindakaas :sick: ( en het gekke is, zoonlief is gek op pindakaas :think: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
en een van de luchtjes van vriendlief… en wc verfrissers :sick:
ik wist het ook al heel vroeg…met 3 wk wist ik het al…met wk 5 /6 lag ik ziek op bed…te misselijk om maar iets te bewegen…
zere borsten had ik niet de vorige keer…nu vorige maand net voor ongi wel…nu zijn ze soms gevoelig…
stom is dathe…aan de ene kant kan je niet wachten en aan de andere kant…weet je dat je nog even ‘moet’ wachten…
ben ook beetje bang om een zelfde soort zwangerschap te krijgen…
dwz veel misselijk, veel pijn, veel extra kiloos :twisted: , zo dik worden dat ik niet meer achter het stuur pas en gedwongen thuis zat…met buren die aan het verbpuwen waren en elk schroefje met de klopboor voorboorden ( gevoelsmatig)
maar goed je (ik) weet ook dat het de laatste zwangerschap zal zijn…en dan wil je extra kunnen genieten…
je weet je krijgt er iets wonderbaarlijks voor terug…maar toch die 9 mnd zijn zo speciaal :inlove:
helemaal de eerste dingen…de echo bekijken… het hartje horen… de trapjes…de eerste keer vertellen aan iemand dat je zwanger bent…de reacties :mrgreen: :inlove:
heerlijk
he joh, ik klapperde nog niet hoor :liar:
jouw verhalen zijn niet herkenbaar :liar: hahaha
ik ben ook zo dubbel als het maar kan…
@wwb, wat zag je er mooi uit!!! Echt stralend!! Super.
Ik denk dat ik ook snel moet gaan verhuizen naar een ander topic. Eigenlijk willen we volgende maand dan eindelijk gaan starten, maar nu hadden mijn mannetje en ik het er gister over dat we misschien ook deze maand al kunnen starten. We hebben nu een goede uitslag gekregen en mocht het deze maand raak zijn dan ben ik 13 januari uitgerekend en das geen december meer :lol: (ja we hebben december fobie) we verwachten eigenlijk ook niet dat het meteen raak is, maar je moet alles in je achterhoofd houden. Ach we kijken rond de vruchtbare dagen wel even, waarschijnlijk zijn we dan weer heel druk in de tuin geweest en denken we bij ons bed alleen maar aan slapen :shifty:
Wat zal het dan stil worden hier op het topic, als iedereen moet verhuizen naar een andere
Ik krijg als het goed is a.s. dinsdag te horen of ik een onbepaalde tijd contract krijg en dan is het 1 voornemen minder voordat we echt gaan klussen :lol:
spannend ik hoop het voor je
maaruh ik blijf hier denk nog wel even hangen hier…
want ik vind het gezellie hier :thumbup:
Dank je Colle, ik hoop het ook echt :lol:
Gelukkig, maar wij zijn toch ook allemaal erg gezellig :lol:
:lol: :lol:
mooi roosje :thumbup:
Dank je wel :lol: :lol:
Zijn er nog dames die wat leuks gaan ondernemen dit weekend?
bedenk eens iets leuks Belly… Wij zijn kindloos dit weekend. Mijn apie gaat bij oma logeren, dus we kunnen ff romantisch doen hihi…
Maar onze portemonnee is leeg na de bruiloft, dus het moet lowbudget zijn.
Maar ik moet eerst ook nog een dagje werken hoor…
En mijn ongi is in aantocht… Dus toch geen consequenties…
@Belly wrote:
Zijn er nog dames die wat leuks gaan ondernemen dit weekend?
:o ben net pas begonnen aan mijn werkweek :mrgreen:
maar ja, wij gaan een electrisch kinderdrumstel halen :wall:
mario heeft 'm op de kop getikt op MP en kon hem niet laten gaan.
gelukkig is het een electrische, dus we kunnen hem zacht zetten en zelfs met koptelefoon :dance:
en de stoomtreintjes rijden weer, dus waarschijnlijk gaan we een ritje door het zuiderpark maken, tyg is gek op treinen
Ik blijf ook nog wel even rondhangen hoor. Zoals je aan mn banner kan zien is de kogel door de kerk en klapper ik om ze de weg te wijzen :inlove: dat het snel ‘raak’ is.
Wij gaan dit weekend lekker winkelen in antwerpen met vrienden van ons. We vonden dat we het wel ff verdiend hadden, we zijn zo druk met het huis de schuttingen en de tuin geweest de afgelopen maanden. Dus lekker een daggie gezellig op pad en shoppen!!! (jammer dat ook de bankrekenign wat minder gevuld is door die maanden klussen en tuinieren, kost toch altijd weer meer dan je denkt :shifty: :eh: ) En zondag hebben we nog niets gepland, dus als het lekker weer is gaan we in de tuin verder of anders lekker op de bank met een filmpje denk ik. Het is nog een beetje vroeg om gericht te klussen
Ik ga ff ‘koken’ (man is er niet dus ga voor een overheerlijke boterham, hij is degene die normaal voor mijn gezonde maaltijd zorgt :inlove: )