de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

hahaha loesje, mijn vent is er ook niet en raad eens…een heerlijk broodje ei gegeten :mrgreen:

ik heb nog geen plannen voor het weekend…

denk lekker in de tuin hangen ofzo… of op de bank…

morgen ga ik naar vriendinnetje…

verder niets op agenda…

enne Succes Loesje met het echte werk :thumbup:

Nu is het nog maar 1 dag te gaan voor het weekend :wink: Ik werk gelukkig op vrijdag maar een halve dag, dus voor ik het weet mag ik lekker genieten van mijn weekend :dance:

WWB, dat is een hele goeie zeg :think: Lekker samen film kijken? Lekker samen in bad? Samen koken? Maarehh, je banner zegt dat je 1 dag overtijd bent :wink:

Ik ken het, ik heb vandaag ook mijn spaarrekening mogen ‘‘plunderen’’ voor de laatste dingetjes. Mijn pak en dat van mijn vriend moest beide ingenomen worden en ook dat koste weer geld. Ondanks dat ik er heel veel zin in heb ben ik ook blij als ik weer gewoon kan gaan sparen :oops:

Ziet, oh wat leuk! :mrgreen: Weet tygo het al?

Loesje, gezellig :dance: Ennehh, veel succes he :wink:

Ach meiden, een lekker broodje kan af en toe nog weleens beter smaken dan een warme maaltijd…(vind ik dan :lol: )

helemaal als je s. bakker doet :drool: :oops: :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha, Ik geloof je meteen :lol: :lol: :lol:

die eeuwige yoghurt enzo komt je snel je neus uit…

maar goed volgende week gaan we weer netjes erop letten…

Ik heb het weliswaar 2 dagen volgehouden en toen ging ik al zowat om van de honger :oops: Heb het boek uiteindelijk maar aan mijn vader gegeven…Die was er ook veel blijer mee als ik :mrgreen:

zo heir ben ik dan ook nog eens.

Sorry meiden dat ik zo weg was/ben komt ook mede door dat iemand met mij meeleest en DIT is een topic war ik eigenlijk niet wil dat ze iets van weet :cry: . Ze heeft informatie zie ze hier heeft gelezen al eens misbruikt op een ander forum dus ik ben wat voorzichtig. maar ik ga wel ff lezen :slight_smile:

:o Jeetje, waarom doet iemand zo iets he :o

Nou blij dat je weer terug bent hoor :mrgreen:

Haai wou even zeggen dat de kleine meid er inmiddels is!! :inlove:

Succes met wachten meiden, hopelijk komt er snel een einde aan al dat geklapper :-*

:smiley: het is mss verstandig als iemand anders het lijstje doet. :frowning:

Waarom tja weet het ook niet hoor. Maar vind het wel vervelend. want ze bazuint tegen iedereen rond dat ik zwanger wil worden om mijn man ij me te houden, anders gaat hij weg :roll: :roll:

tuuurlijk. maar genoeg over dat!!

hier klapperen we nog mooi door hoor. we hebben getekend voor ons huisje en maandag doen we de rest. dan snel verhuizen en dan kan eht beginnen :smiley:

Joseetje, gefeliciteerd :lol:

Veugje, ik wil het best doen, maar dan moet je me even in een pbtje uitleggen hoe het precies in zijn werking gaat.Probeer je er niet teveel van aan te trekken, zolang jij en je mannetje beter weten…Het is niet leuk nee, maar je kan er helaas niets aan doen. :hug: Wie weet is het wel een reden van haar? Wie de schoen past, trekt hem aan :wink:

.En ik heb je huisje gezien, en wow! Die keuken!!!

Ruilen :stuck_out_tongue:

joseetje!! gefeliciteerd!! :inlove:

ooh lol ermmm tja ik maak mijn lijstje met photoschop … ik pb wel :smiley:

@joseetje: Gefeliciteerd!!!

@vuegje: Lekker stom zeg, als ik een andere post van je lees hoef jij echt geen kindjes te krijgen om je man bij je te houden. Mooi nieuw huisje gekocht (zag er zeker goed uit hoor) Er zijn altijd mensen die zich met andere willen bemoeien, laat ze lekker met zichzelf bezig zijn!

Is het al weekend :shifty: :mrgreen: :eh:

Dames, ik ga mij vanmiddag even buigen over een nieuw lijstje, als je erop wilt staan, wil je me dan even je gegevens pb-en :wink:

Naam zoals je hier heet, waneer je voor het echie gaat :wink: Hoeveel kindjes je nu hebt en laat het uiteraard ook even weten als je weer dat je zwanger bent…

Dan ga ik kijken of het mij gaat lukken om er iets moois van te maken :oops:

Loesje, voor mij nog maar anderhalf uur, en dan heb ik heerlijk weekend :mrgreen:

vuegje :-*

Joseetje GEFELICITEERD met je meisje :inlove:

Belly…ik pb je…

loesje bij mij is het weekend al lang begonnen :dance:

maar jij moet ws nog ff wachten… :hug:

Heb nu het lijstje zo goed als af :zzz:

Het lukt me alleen niet om hem hier te plaatsen :shifty:

@colle, toen jij het typte was ik al onderweg naar huis. Werk tot 15.45 elke dag, dus ben gelukkig altijd vroeg klaar (wat ook betkent dat ik vroeg begin :zzz: )

WEEKEND!!!

Hoop dat het morgen ook zulk lekker weer als vandaag is, volgende week gaat het weer regenen :cry: :cry: :cry:

Belly als je hulp nodig hebt zeg maar :slight_smile:

dankje voor eht overnemen :hug:

Nou Vuegje, nu je het zegt :oops: Graag gedaan in ieder geval, ik ga mijn best doen :shifty:

Ik krijg hem hier niet op het forum :shifty:

you have pb :smiley: