de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Maar heb er wel erg zin in hoor :mrgreen:

gelukkig maar :mrgreen:

zo ik ga ons kleintje wakker maken…

hij slaapt anders vannacht niet…

:-*

pfff die kleine van mij slaapt pas net

die heeft uitgevonden dat het onwijs lollig is om 1000x de deur weer uit te komen… :wall:

Maar dat is toch ook hartstikke lollig :wink:

Ik heb nu weer even pauze van de grote schoonmaak…

Hoef alleen nog af te wassen en laat ik dat nou zo leuk vinden :liar:

hartstikke lollig :mrgreen:

hij is alleen al weer wakker

:wall:

Dat was dan een kort dutje :shock:

Ik ga lekker genieten van mijn zaterdagavond. IK moet nu nog, gewoon nog steeds eten :shock: , dus maar afbak broodjes uit de oven met gesmolten kaas :lol:

Even weer aandacht geven aan mijn ventje. Iedereen een fijne avond en ik kom strax misschien wel weer even gluren :wink:

:-*

Waren de broodjes lekker?? Ik ga zo dadelijk mijn bedje opzoeken… Mijn ogen vallen dicht.

Ik ben toe aan eens een ochtend lekker uitslapen :zzz:

Welterusten…

Ja de broodjes waren heerlijk :drool:

Zijn er nog damesof heren :wink: die nog wat leuks gaan ondernemen?

Ikzelf ga zo in de slaapkamer The Eye kijken aangezien vriendje formulie 1 gaat kijken…Daarna denk ik dat ik gewoon lekker een luie zondag ervan ga maken. Nu kan het nog :wink:

er is hier kermis

en vanmiddag om half 3 komen de figuren van het zandkasteel daar ook.

dus we gaan ons best doen om tygo wat eerder te laten slapen (nu dus)

zodat ie vanmiddag naar het zandkasteel kan.

Leuk! Hier stelt de kermis nooit echt iets voor :?

Misschien een stomme vraag, maar wat’(of wie) zijn de ‘‘figuren van het zandkasteel?’’

Slaapt ie al? Of doet ie weer de deur 1000x open :wink: :stuck_out_tongue:

Lydia, dat speelt hier ook wel een beetje mee hoor. Ik hoor eind april of mijn contract verlengd gaat worden. En we willen allebei niet eerder aan kinderen beginnen voordat die zekerheid er ook is.

de figuren van het zandkasteel:

van tv is het

en hij slaapt nog niet, maar ligt nu bij mario in bed met de laatste waarschuwing, dat we anders niet gaan :roll: :mrgreen:

Wat leuk zeg… Nu al kermis, dat is al vroeg. Bof je vandaag wel met het weer.

Hier is het, voor mij, een luie zondag. Mijn man is in de tuin aan het werken en ik ben me aan het amuseren met kok, foto’s bewerken van mijn knappe kereltje en zo…

@Ziet wrote:

van tv is het

en hij slaapt nog niet, maar ligt nu bij mario in bed met de laatste waarschuwing, dat we anders niet gaan :roll: :mrgreen:

Vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken. Ik ben nog niet zover dat ik kinderprogramma’s op hoef te zetten :wink:

En?? Heeft de waarschuwing gewerkt?

Moosje, voor mij is het ook lekker luie zondag. Mijn vriend ligt F1 te kijken en ik zit dus inderdaad ook lekker achter het internet…Ga zo even een wasje ophangen en bedenken wat we gaan eten vanavond :?

Ow leuk, zandkasteel!

Hier gisteren ontzettend verwend door mijn man (of had ik dat al geschreven?? Ik weet het niet meer en kan ff niet teruglezen).

HIj heeft een kei mooi horloge voor me gekocht.

Vandaag een lam-luierdag gehad. Zelfs nog 2 uur geslapen… Ook heb ik een rottig gevoel in mijn maag.

Kan allemaal zwangerschaptekenen zijn natuurlijk… maar ik denk eerder van de koffie. We hebben een espressoapparaat gekregen met het trouwen, en drinken nu dus veel lekkere echte espresso hihi… Mijn maagje vind dat niet zo leuk denk ik.

Ik ga me klaarmaken om morgen te werken… Bllgggg de vakantie is voorbij. Zo ontzettend jammer, maar ja niks aan te doen he…

he zo snel al,

jammer is dat he, dan heb je echt zo;n gevoel van: het gewone leven begint weer…

de waarschuwing werkte dus niet,

dus hij is naar zijn eigen bed verhuisd á la nanny-methode: zonder wat te zeggen in zijn bed gelegd.

dat hielp (na de 2e keer)

dus we hebben hem toch maar wakker gemaakt voor het zandkasteel :thumbup:

was erg leuk, ik heb echt een waaghals die overal in durft op de kermis hoor! hij is in zo’n hard rijdende rups geweest met mario :shock:

en nog een paar keer in de draaimolen en nog een treintje.

hier staat de foto van het zandkasteel:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54746&highlight=

@WWB: GEFELICITEERD!!! Was wel een mooie dag begrijp ik! Vind je het niet raar om hem nu je man te noemen. Ik ben nu 4 maanden getrouwd en vind dat nog steeds raar. Net alsof we heeeeeeeel oud zijn en dat zijn we nog helemaal niet.

Wij hebben zaterdag de tuin bestraat, wat een pokke weer was het zeg, de hele dag heeft het zo’n beetje geregend en zondag is het de hele dag droog geweest :eh: Ach zondag zijn we ook nog wel in de tuin bezig geweest hoor, maar het straten duurde wel 2x zo lang, omdat al het zand nat was. Ben nu iig van mn zandbak verlost. En het is hartstikke mooi geworden, nog wel niet af, maar je kan al prima zien hoe het moet gaan worden.

jeetje, precies de verkeerde dag uitgekozen…

maar wel lekker dat het nu klaar is

Ziet, dat ziet erg gezellig uit zeg :mrgreen: En wat een heerlijk koppie heeft ie :lol:

Loesje, lekker druk geweest dus. Krijgen we een foto te zien als het af is :wink:

Loesje,

het is inderdaad gek om te zeggen mijn man…

En nog veel gekker is het om zijn naam te dragen. Zaterdag maakte ik een afspraak bij de kapper, en ik begon met mijn eigen naam te zeggen, en daarna ownee, ik heet … haha… Zo gek…

Wij hebben voor de bruiloft de tuin aangepakt. Inderdaad een pokkewerk, maar het is zo fijn als het af he is. Wij genieten er heel erg van.

Mensen die foto’s willen zien moeten me maar ff pb-en, want ik ga geen foto’s hier neerzetten.