de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

oh ik vergeet helemaal te feliciteren!

gefeliciteerd! :dance:

mario en ik zijn eh…

6 jaar bij elkaar nu

maar ik ken hem eigenlijk al vanaf mijn 13e

(dus nu 21 jaar :o :shock: )

Ziet, Jeetje, dat is al een hele tijd zeg :shock:

Dat je hem kent, bedoel ik :lol:

ja he :shock:

ik ben ff in shock

:mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

ik moet wel zeggen dat ik de eerste 7 jaar niet echt met hem heb gesproken hoor

hij zat gewoon in dezelfde vriendenclub

Maar zo leer je hem wel al goed kennen :wink:

en zie nu :mrgreen:

ja toen kende ik hem dus helemaal niet zo goed.

pas toen we een avond allemaal op een feest waren en we knetterlam de hele avond hebben zitten lullen, kwamen we er achter dat we toch wel erg klikten :oops: :mrgreen:

en toen duurde het nog wel heel wat jaar eerdat we zelf door hadden dat we echt bij elkaar pasten… iedereen wist het, iedereen zei het, maar wij zelf hadden niks door :mrgreen:

Is dat meestal niet zo? Dat anderen het eerder inzien als jijzelf?? :lol: Hier the same :mrgreen:

geen idee of dat altijd zo is eigenlijk

ik heb daarvoor ook een relatie van 11 jaar gehad (vanaf mijn 15e dus) en dat was eigenlijk ook liefde op het 2e gezicht :mrgreen:

Nee, ik kan met recht zeggen dat vriendje echt mijn ware jeugdliefde is :mrgreen:

wat gaaf zeg!

dan ben je gewoon voor elkaar gemaakt denk ik

Laten we het hopen :mrgreen:

wat lief dat jullie aan me denken.

WWB is inderdaad een getrouwde vrouw nu.

We zijn nog lekker aan het nagenieten. Wat was het geweldig, echt onbeschrijfelijk.

Vandaag een test gedaan, was wel niet overtijd (maar wel 14 dagen na…) Hij was negatief, maar het geeft niks.

We zijn nu nog zo aan het genieten, dat niks me uitmaakt momenteel. Komt wel weer allemaal

WWB, natuurlijk denken we aan je :mrgreen:

Fijn dat het een geslaagde dag was. Krijgen we wel nog een foto te zien van je kapsel? :lol:

WWB, Nog gefeliciteerd!!! Geniet maar, hoor. Als het goed is maak je het maar 1 keer in je leven mee!! :mrgreen:

Ik kon mijn man ook l meer dan een jaar. Iedereen zei ook dat we maar iets moesten beginnen, maar wij vonden dat niet zo’n goed plan. Wel zat ik iedere avond bij hem, gewoon gezellie, mijn moeder vond het raar dat ik iedere avond naar huis fietste om vervolgens de volgende avond weer bij hem op de bank te gaan hangen of samen de stad in, of zo… Toen hebben we mar besloten dat ik beter bij hem kon blijven… :inlove: Wij zijn nu 5,5 jaar bijelkaar en 1 jaar getrouwd.

wwb, van harte joh!!

Hier hebben we een soort van afspraak gemaakt.

Voor de zomer hoor ik of er een nieuwe jaarcontract komt. Dan vind ik dat het wel kan, zwanger willen worden. Het is lullig vind ik om te horen dat ik een jaarcontract krijg en tegelijk moet zeggen dat ik zwanger ben ofzo :oops:

Moosje, typisch dus een voorbeeld van’’ sommige zien het eerder dan jijzelf’’ :mrgreen:

Ik moet zeggen dat ondanks dat ik mijn vriend al zo een 8 jaar ken, ik wel zenuwachtig ben voor het geregistreerde partnerschap hoor :oops:

:mrgreen:

kriebels in je buik??? :inlove:

Welnee, hoe kom je daar nou bij :think: :liar: :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: