de klapperende eierstokjes ...en we wachten en wachten....

Ik wilde het ook in beide zwangerschappen weten.

Het voelde ook meteen heel anders toen ik het wist, want ik was ineens 2x zwanger van een meisje. Ik vond het fijn dat ik me er met spullen enzo op voor kon bereiden, we hebben de geboortekaartjes al eerder gemaakt en ook was het kiezen van een naam ineens een stuk makkelijker. Het veranderde vooral de kijk op het kindje in mijn buik, want het was ineens niet meer ons kindje maar ons meisje.

ik wilde het ook weten, want ik hou helemaal niet van verassingen! :mrgreen:

en maar goed ook,

want ik dacht dat ik een meisje kreeg,

en iedereen om me heen dacht dat ook

dus ik moest echt ff omschakelen toen het toch een jongen bleek te zijn.

ik had er niet aan moeten denken om die omschakeling nog te moeten maken na 24 uur bevalling :roll:

volgende keer wil ik het ook weer weten.

je kunt je inderdaad helemaal voorbereiden en los gaan met kleertjes kopen :inlove:

heb vandaag het beebje van mijn collega weer ff vast mogen houden.

dit keer wél klapperende dingessen… (en het was toch echt hetzelfde beebje :think: )

Ziet, ik heb zelfs klapperende dingessen, als ik mijn collega met haar ronde buikje zie lopen :oops:

ja ik ook

ik vond het alleen zo snel gaan bij haar

die 8 maanden van mij duurden (gelukkig) een eeuwigheid

Ohh, ik ga mijn eigen belofte breken…Ik zou geen baby spulletjes meer kopen, maar…

Ze hebben bij expo nu de flessen die ontworpen zijn door de drummer van Bon Jovi :lol: En die zijn zo gaaf! Al koop ik ze alleen maar om ze bij de rest van mijn bon jovi spullen neer te zetten :mrgreen:

Helpen jullie mee hopen dat ze ze nog hebben? Of vinden jullie dat ik het niet moet doen :oops:

hoe zien die eruit?? :o

Hmmm…Ik krijg ze er niet op :think: Als ik ze wil verkleinen, komt de verhouding niet meer overeen…Als je googeld op Rock Star Baby en dan bij het rietje gaat kijken, zie je wa ik bedoel :wink:

Het heet in ieder geval Rock Star Baby. Ontworpen door Tico Torres en Bon Jovi :mrgreen:

Zal het vanmiddag nog weleens proberen…

ik heb ff gekeken en verkleind voor je.

Ik vind ze wel stoer, maar het is niet mijn smaak (al vind ik bon jovi geweldige muziek hebben!) Maar ik hou niet zo van doodshoofdjes bij kindjes. Ook niet in de nieuwe H&M-mode bij peuters en kleuters.

Ik zie liever autootjes op truitjes ofzo hihi… Maar ach dat vinden anderen misschien weer afschuwelijk…

Wel heel origineel overigens!

WWB, toppie, dank je :mrgreen: Ja ik twijfel nog over dat doodskopje…Maar vind die met die rozen dus ook echt heel mooi :mrgreen:

[/spoiler]

WWB, ik kon dus echt niet wachten maar zag 2 andere hele leuke :mrgreen:

Het flesje heeft een zilveren dop, maar ik moest hem onder de speen leggen anders zag je het plaatje op de speen niet goed.

hallo dames…

hier een vermoeide verhuizer :lol: :lol: :lol:

ik zag BJ spulletjes langs komen…eerlijk zeggend niet mijn smaak…maar als ik fan zou zijn, zou het wel in mijn collectie komen…

ben geen fan…een vroegere vriendin van mij wel en ben twee keer mee geweest naar concerten, maar die vriendin heeft me laten vallen toen ik zwanger was, dus hoef ik ook niet meer mee naar BJ…

(zij ging dan met mij mee naar Anouk :dance: )

even kijken we hebben een nieuwe klapperende eierstokje :mrgreen: WELKOM

de vraag wist je het/ wil je het weten… beide JA…

ik vond het heerlijk om te weten wie er in mijn buikje ( nou ja buikJE :shifty: ) groeide, we hebben ook zelf het geboortekaartje ontworpen en dan is het ook makkelijk om al te weten wat het is…in ons geval (nee ik ga hem niet showen…er zitten ook bekenden hier)

Oh en kleertjes kopen :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :inlove: :inlove:

en bij de volgende wil ik het weer weten…kan niet wachten :mrgreen:

(ik wist het trouwens al, dat ik een jongen zou krijgen…al vanaf het begin zat dat in mijn hoofd)

ik las dat sommige van jullie de ‘andere geslacht’-naam voor de volgende willen gebruiken…ik kan dat niet…dat was een naam voor de baby die als eerste kwam en die hoort bij die baby…voor de volgende verzinnen we gewoon weer nieuwe namen…

(wij wisten pas met 27 wk wat het werd…)

we houden van korte namen…ook in andere landen makkelijk is uit te spreken…

en het liefst met een mooie betekenis…

Colle, dan was het ook niet echt een vriendin hoor :shock:

tja we gingen al JAREN met elkaar om…

en dan ineens ik was bijna 30 wk ver…

zij was jarig en ik kon bijna niet meer lopen, laat staan autorijden en heb afgebeld…zij en beetje geirriteerd gereageerd…mijn vriend vond het ook niet goed als ik toch ging… ( voor namelijk rokers daar) en hierna nooit meer wat van haar gehoord ( op een kerstkaartje en felicitatie geboortekaartje na)

vreemd he…nu weet ik dat zij eigenlijk diep in haar hart ook wel een kindje zou willen, maar vriendlief niet! waardoor zij ook altijd zei van nee hoor hier geen kinderen…

dus ik gooi het maar op jaloersie…

ik vind het soms wel jammer, dat mijn beste maatje weg is…maar nu heb ik weer nieuwe vriendinnen en hele lieve collega’s …maar toch blijf ik nieuwsgierig hoe het nu met ze is…

snappie???

Ja ik begrijp heel goed wat je bedoelt…

Ook snap ik dat van je vriendin ook wel hoor :oops: Ik riep ook altijd dat ik geen kinderen wilde omdat mijn vriend dat ook altijd riep. Ik was dan ook altijd een beetje jaloers als anderen wel zwanger waren en leuke babyspulletjes konden kopen :oops:

Tot vorig jaar. Toen heb ik mijn vriend duidelijk gemaakt dat ik ook echt een kindje wil en ziehier het resultaat :mrgreen: met veel geluk stoppen we in oktober.

Nog steeds wel een beetje hoor :oops: , maar mijn verstand zegt dat we moeten wachten. Mijn vriend trouwens ook :mrgreen:

Maar voor jou is het zeker niet leuk, als je op een kaartje na niets meer hoort. Gelukkig heb je wel nieuwe leuke vrienden gemaakt.

Kan je haar niet eens bellen? Of gewoon een kaartje sturen en zeggen dat je het jammer vind dat jullie geen contact meer hebben? Of zeg ik nu iets heel raars?

tja daar twijfel ik dus nog over…want ik ben echt heel boos geweest op haar…omdat zij dus zo idioot kinderachtig heeft gereageerd op mijn afwezigheid (als begin) op haar verjaardag en dan nog meer om nooit meer iets van zich te laten horen.

terwijl we alles deelden…

ze heeft me gewoon te veel pijn gedaan en dan hoeft het van mij ook niet meer…want het vertrouwen is weg.

(er is heel veel gebeurt in die jaren van onze vriendschap wat ik hier niet ga neerzetten, maar wat dus wel mee telt)

Nu ben ik gelukkig met mijn nieuwe kennisenkring en ik hoop voor haar dat zij ook gelukkig is.

ben trouwens ook jaloers nu hoor op die mooie buikjes en kleine mooie beebs in wandelwagens…ik kijk ook altijd even als het van de moeders mag :wink:

( ik had er zelf zo’n hekel aan als er vreemden of bekenden zo boven mijn wagen gingen hangen boven mijn kindje, maar wat ik nog erger vond was dat mensen je zwangere buik aanraken…dan kon ik echt kwaad worden wat ze dan niet snapten :wall: )

wij riepen trouwens ook altijd geen kids hier…zodat ze niet gingen vragen wanneer komen ze nou??? dus het was een complete verrassing toen we het goede nieuws vertelden :mrgreen:

maar goed wij waren toen ook al 12 jaar samen…

Colle, ja ook dat kan ik goed begrijpen…Ik denk dat je dan inderdaad maar alleen kan hopen dat zij ook gelukkig is…Vind het een moeilijk en ingewikkeld iets…vriendschap…Maar wel mooi :slight_smile:

Gelukkig het ligt dus niet aan mij :mrgreen:

Mijn vriend en ik zijn in totaal 8 jaar samen. Daarvan hebben we er 4,5 ‘‘verspild’’ We waren beide toen gewoon nog niet echt aan vastigheid toe, denk ik maar…

Sinds 3,5 jaar zijn we echt voor de 100% bij elkaar en ik moet zeggen dat ik ook echt niet meer zonder hem kan hoor :mrgreen: Zal dan ook blij zijn als het eindelijk oktober is :mrgreen: :mrgreen:

WWB, ben jij niet inmiddels een getrouwde vrouw??? :angel:

wij zijn nu 15 jr saampjes en kan ook niet meer zonder hoor :inlove:

is al bijna de helft van mijn leven :shock: :mrgreen: :inlove:

(zie ik nu iemand rekenen??? :mrgreen: )

uitkomst 32

we gingen al snel samenwonen…met 8 jr verkering :lol: :lol: :lol: :lol:

we wilden eerst school af hebben en een vaste baan voor alle twee…

idd moeilijk iets vriendschap…

oh ja WWB zit in haar witte broodsweken :inlove:

nog GEFELICITEERD :-* :-* :-*

ja wwb!!

hoe was het? :dance:

Ik durfde haar nog niet te feliciteren omdat ik het niet zeker wist :oops:

Maar bij deze dus:Gefeliciteerd WWB!!! :-*

Hoe was het? Krijg ik nog een foto te zien :oops: :wink:

Colle, dat is nog jong toch :lol: