Ow, balen. Beterschap!
(Ik ben alweer bezig met namen verzinnen hihi. De voorpret is hier al enorm!)
oh leuk he, lekker namen verzinnen!
ik heb hier ook een beetje buikgriep geloof ik…
werd misselijk van alles vandaag
zelfs van mijn shampoo :roll:
een colaatje deed wonderen vanmiddag, maar heb nog niets gegeten
(niet dat dit erg is hoor, ik was weer aangekomen,
dus ik heb wel wat reserves)
Veugje, wilde al vragen wanneer het lijstje verschijnt :mrgreen: Maar beterschap :hug:
Volgens mij heerst er buikgriep ofzo…Heb er ook al de hele week last van. Vorige week ben ik gewoon zelfs eerder vertrokken van mijn werk. :shock: Kwam thuis en ben toen ook meteen mijn bedje in gegaan.
Ohh, ik weet al de naam voor als ik een meisje zou krijgen :mrgreen: Voor de jongen vind ik het alweer iets moeilijker :think:
ja we vinden je heel gek :mrgreen:
maar wat maakt het uit,
het is toch leuk!
ik had allemaal meisjesdingen toen ik zwanger raakte,
zelfs een witte bontmuts met dalmatiërstippen er op :mrgreen:
jammer voor die kleertjes, maar ik kreeg echt een jongen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja ik voel me echt gek :oops: Maar ik vond en vind het zo leuk :oops:
Ik krijg alleen de foto’s er niet op :shifty: Iemand tips?
Had het vorige berichtje dus verwijderd daardoor… :lol:
Maar alles zit dus in een beebje tas, een zwitsal tas die ik op de beurs gekocht heb :mrgreen:
misschien zijn je foto’s te groot van formaat?
(ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig!)
Even kijken of het nu lukt :oops:
Het nijntje set heb ik besteld van mijn vriend zijn kerstpakket. Hij kreeg een twinkeling en we zagen niets anders leuks :oops:
Het is gelukt :dance:
Ziet, hahaha, daarom kocht ik nog redelijk neutraal. Alleen de flessen van winnie zijn rose en blauw zoals je ziet, maar ik vond ze zo leuk! :lol:
Hier dan het beebje tasje waar alles in zit. + een handdoekje wat ik van een hele oude vriendin heb gekregen. Die heeft ze zelf gemaakt en het nachtlampje…
:oops: :oops: :oops:
Dit was het dan echt :shifty:
Ik las dat er al een aantal van jullie bezig zijn met het verzinnen van namen! Herkenbaar!
Ik blijf me focussen op meisjesnamen, waarschijnlijk omdat ik 2 meiden heb en niet anders gewend ben… Ik vind die voorpret zelfs al ben ik nu nog niet zwanger super leuk!
@Ziet, hopelijk slaapt je mannetje morgen beter en voelt hij zich een stuk opgewekter!
wij hebben ook al eenmeiden naam hahaha
A’isha Eldeling :mrgreen:
Jongens hadden we ook en die was Nicolai hahahah !
ik ga terug mijn bedje in :? ben echt bleeeeeehhh
hallo meiden
ik heb even een klein stukje zitten lezen van jullie
ik wil ook graag weer zwanger worden van een 2e kindje
ik ben sinds juli 2007 gestopt met de pil, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus dus ik weet niet geod waar ik aan toe ben per maand
misschien mag ik hier meekletsen ??
gezellig petra
wij wachten hier alleen nog ff met stoppen met pillen zoals je ziet
belly: onwijs leuke spulletjes!
en dat rose van een fles: tyg van mij mag altijd zelf een nieuwe beker uit zoeken en hij kiest altijd meisjeskleuren.
hij houdt van rose :inlove:
namen: meisjesnaam heb ik, nog van de vorige keer.
die is zo mooi
en een jongensnaam… dat wordt wat… tygo was de enige leuke naam waar we het samen over eens waren
hahaha meiden toch :naughty: nu al bezig met namen…heb ik niet hoor :liar: :liar: :liar:
en nee ik ga niets verklappen :silenced:
wel een mooie naam ziet :thumbup:
belly leuke spulletjes…hier ook een disneyfan :mrgreen:
hoe is het met de meiden die fysoi hebben met nieuwe oefeningen???
hier druk aan het verhuizen op eht werk…ben met de was bezig, moeten toch schone spullen hebben he…daarna ga ik snel naar het nieuwe gebouw…nu dus nog even thuis.
gisteren om 21.30 uur thuis hopelijk vanaaf niet zo laat.
druk druk druk dus
:-* Colle
Hihi wij hebben ook al lijstjes van jongens en meisjes namen. Alleen hebben vrienden van ons een meisjesnaam die ik een beetje op onze favo vind lijken. Dus daar moet ik nog ff over nadenken of ik die wel zou doen. Vind het nl. echt wel de leukste naam :? En er zijn er nu nog 3 zwanger, dus grote kans dat zij ook nog namen van ons ‘pikken’.
@ziet: Tigo (oke ietsjes anders geschreven) staat ook hoog op ons lijstje :inlove:
Wij hebben ook de meisjes naam al, ook van de vorige keer. Ik ben alleen zo bang dat mijn schoonzusje de zelfde naam gaat gebruiken. (nee Chriz, niet jij… :mrgreen: ).
Ik heb hem al angstvallend aan vrienden verteld, waar ik nu heel erg veel spijt van heb. Ik heb hem nu bijna anderhalf jaar geheim kunnen houden en nu krijg ik zo erg de neiging om hem tegen iedereen te vertellen, zodat mijn schoonzusje hem toch niet gebruikt. Nog even afwachten, zij is in juni uitgerekend.
De jongensnaam was bij Juul al een ramp. De naam die ik leuk vond vond mijn man niet leuk en andersom ook… Pfff… (hoop dat de volgende een meisje wordt, alleen al voor de naam :mrgreen: :silenced: )
Petra welkom!
Ja het is wat met die namen! Ik heb mijn twee meiden scandinavische namen gegeven, dus ik wil graag opnieuw een scandinavische naam maar dat maakt het wel erg lastig! Friese namen vind ik ook erg leuk, hebben jullie bepaalde voorkeuren?
Ik vind korte hollandse namen het leukst. Geen h waar je m niet hoort, gen y voor de i gewoon schrijven zoals je het hoort. (en dan kom ik toch met een lange engelse naam :lol: ) Maar goed, we zijn nog niet zwanger, ik schrijf wel alvast namen op. Als ik een leuke zie of hoor, dan zet ik die in mn agenda. Mochten het straks nodig zijn heb ik zo al een hele waslijst. Mijn man houdt van dezelfde namen dus dat zal wel goed komen straks.
Ik heb nog niets gekocht voor de beeb in de maak. Ik wil straks ook weten wat het gaat worden zodra ik zwanger ben, zodat ik me helemaal op een roze of blauwe kamer :inlove: kan uitleven en alvast leuke kleertjes kan kopen (sorry ik houd niet zo van die neutrale beige kleding/kamers)
Willen jullie straks weten wat het wordt (of hebben jullie bij je vorige zwangerschap gespiekt) en wat is je reden om het wel/niet te doen?
Ik wil het dus wel weten, zoals boven al vermeld. Mensen die dan tegen me zeggen, “maar dan is het geen verrassing meer” zeg ik altijd maar dat het sowieso wel een verrassing is. Is het gezond/10vingers/10 tenen op wie lijkt het. Genoeg verrassing lijkt me. En het lijkt me zoveel makkelijker met het kamertje :inlove: Maar ieder zijn eigen ding hoor, als jij liever voor de verrassing gaat ook prima
Veugje, voel je je al wat beter??
Petra, welkom :mrgreen:
Loesje, ik wil ook weten wat het wordt hoor. Ook inderdaad met de babykamer, maar ook met kleertjes zou het een stuk makkelijker gaan :mrgreen: Maar vond de flessen ook zo leuk, dat ik ze niet kon laten liggen :lol:
Petra, welkom…
De volgende zwangerschap wil ik weten wat het gaat worden… De vorige wilde ik het ook al weten, maar mijn man niet. Dus we hadden afgesproken om ons te laten verrassen…Nu wil ik mijn zin .