Belly, de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik een opruim/ poets kik had, was het moment dat ik om de 4a 5 minuten weeen had… Ik heb toen nog kruipend plinten schoongemaakt… :roll: … Wat is een vrouw toch raar geval, of is het beter als ik zeg dat ik een raar geval ben…
Moosje :shock: Hahaha, nee ik kan met recht zeggen dat het echt door de ongi kwam en niet door weeen…
Heeft het geholpen :oops:
Herkenbaar hoor Belly, ik krijg ook altijd enorme schoonmaakdrang, dus ik weet precies wanneer het zover is!
ik niet
ik voel me altijd heel zielig dan
en dat ben ik dan ook :mrgreen:
Toen wij terugkwamen van onze honeymoon (we zijn stiekum in het buitenland getrouwd) hadden onze vrienden ons huisje heel mooi versierd. Slingers en ballonnen overal :inlove: !! Toen wij naar boven liepen was ik een klein beetje bang dat ze ook wat met ons bed hadden gedaan, na 19 uur reizen heb je dan ook nergens meer zin in, maar gelukkig niet. Ze hadden wel rozenblaadjes in de wasbak gedaan, maar dat was zo opgeruimd. En hartjes boven op ons hemeltje, maar we konden zo ons bed in duiken.
Als ik ongesteld wordt doe ik maar 1 ding… chocola eten :mrgreen:
Loesje, dat chocola eten kan ik ook, helaas niet alleen als ik ongesteld ben… Maar dan heb ik wel een excuus… :mrgreen:
wij zijn net terug van het huis kijken.
wat een schattig huisje was het :inlove:
lekker knus huis, uit 1910, met open haard
dak en alles was nieuw, maar de keuken en bijkeuken zou nog verbouwd moeten worden.
helaas zat er veel water onder het huis, waar wel een waterpomp voor aanwezig was, maar die zou automatisch moeten werken en dat deed ie niet.
dat stond mario erg tegen, dus we doen het om die reden niet.
jammer jammer
jammer ziet
ik ben niet getrouwd…dus geen verhaaltje voor jullie :mrgreen:
opruimkick :think: :eh: wat is dat??? :lol: :lol: :lol: :lol:
He Ziet, wat jammer… Is daar niets aan die pomp te doen, dan?? Misschien is het maar een kleinigheidje. Of is de reden dat jullie het niet doen dat er al langere tijd water onder het huis zit??
Wij gaan dan wel niet echt trouwen (geregisteerd partnerschap) maar vind zelf persoonlijk dat het er wel gelijk aan staat. Zo ziet de wet het tenminste ook.
Wij gaan ook vroeg 09:00 uur! :shock: Maar eerlijk is eerlijk, dit alleen maar omdat we anders 300 euro moesten betalen voor ene klein kwartiertje :?
Wij hebben onze dierbaarste vrienden en familie uitgenodigd. Maar echt plannen hebben we voor de rest niet. Ja ik wil foto’s maken van de dag zelf, maar ik weet voor de rest nog helemaal niets. Vrienden van ons willen ons verassen dus dat wachten we maar af.
Moet wel zeggen dat bij mij nu ook wel de zenuwen beginnen hoor :oops:
Ziet, dat klinkt inderdaad geweldig zo een huisje , kan de pomp niet vervangen worden? Of is dat te duur? Denk ik vraag het maar, want heb er zelf totaal geen verstand van :mrgreen:
ik (wij) hebben er ook geen verstand van
we zagen alleen dat waterpijl
en we voelden die vocht in die bijkeuken
en dat met het feit dat er geen kruipruimte onder het huis zit,
en dat het al sinds 1910 op een gedempte sloot staat…
nee
stel dat die pomp vervangen moet worden… ik krijg het al helemaal benauwd van het idee dat er überhaupt zo’n waterpomp is (en niet bij die andere huisjes)
nee het is goed zo.
ik had het niet erg gevonden om op te knappen,
de rest zag er goed uit
alleen de keuken en de bijkeuken hadden gedaan moeten worden
maar dat water deed het 'm.
ja dan is het een goed besluit…vocht is echt een groot probleem om weg te krijgen hoor…
en die pomp vervangen zou ook niet geheel kostenloos zijn…
wel jammer, maar er staat een huisje met jullie naam erop ergens te wachten :hug:
belly, klinkt gezellig :mrgreen: …
maar hier gewoon samenlevingscontract dat is voor ons voldoende…doen we het al aardig wat jaartjes op :thumbup:
duim maar voor het volgende huisje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier geen samenlevingscontract
en ook niet getrouwd
maar als we een huis gaan kopen,
dan gaan we ook meteen ff langs het stadhuis denk ik (dat bedenk ik me nu hoor, ik heb hier nog niet over gepraat thuis, maar het lijkt me wel handig, alles is dan geregeld)
ik zou trouwens ook ons partnerschap registreren en niet trouwen
voor mij hoeft het niet zo, al die tradities. ik zie het meer zakelijk
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik doe mee :mrgreen:
:thumbup:
ik heb nieuwe oefeningen gekregen
voor mijn bekken
en die doen me toch een partij zeer aan mijn rug…
heb er al de hele dag last van
:think:
tyg is vandaag echt soms niet om uit te staan…
ben wezen zwemmen vanmorgen, hij heeft zwemles (teddybeerzwemmen)
en hij wilde niet mee doen met de rest :eh: :wall:
hij wilde niet dat die meneer (de grote teddybeer die les geeft) tegen hem praatte
hij wilde niet dat ik hem vasthield
hij wilde niet los
meeeeeeeeeeeeeeen
wat was ik kapot zeg
meteen thuis in bed gedoken, ik zelf ook dus.
half 4 werden we wakker
toen baalde hij weer dat de smurfen afgelopen was (die zouden we gaan kijken :wall: )
2x gepoept
2 x niet verschoond willen worden
ik heb uiteindelijk mario maar gebeld,
want ik kon echt niet meer.
mario komt thuis
en tygo gooit lekker een heel pak pepsels over de vloer
aaaaarch…
hij lag om 19 uur al weer in bed
was hem zo zat :oops:
hij kwam er nog 2 keer uit ook :wall:
hopelijk morgen beter
Oohh Ziet, :hug:
och…ziet :hug:
gelukkig hier een redelijk meewerkend kind vandaag…
soms heeft hij van die dagen die jij net omschreven hebt…
:twisted:
weet je trouwens zeker dat die oefeningen wel goed zijn voor je bekken, als je rug er ZO zeer van gaan doen???
lijkt me niet echt de bedoeling…
hopelijk morgen een betere dag :-*
Ik heb maandag ook nieuwe oefeningen gekregen en dat trekt ook onwijs door naar mn rug. Denk dat ze wel goed zijn en dat mn rug gewoon nog even wat sterker moet worden (te minste dat hoop ik maar). Ze heeft ook mn heup zitten rekken en strekken en dat voelde ik ook in mn rug, maar zij vond het heel normaal, dus dan zal dat wel.
@ziet: als je het niet vertrouwd dan gewoon ff bellen hoor! en balen dat tygo niet meewerkt op zo’n dag dat je het eigenlijk niet kan hebben. :hug:
Wij zijn ook alleen maar getrouwd voor het ‘gemak’ voor als er kindjes komen. We hebben samen een huis dus hadden al een samenlevingscontract. We wilde het eerst ook ff gewoon het papiertje bij het gemeentehuis halen. We hadden onze reis destijds al geboekt en toen hebben we toch maar besloten om het in het buitenland te doen. Lekker met zn 2-en en niet teveel poespas. Wat ik nog het leukste vond is dat we met zn 2-en in het hotel zaten, er waren geen andere gasten, dus als we dieren gingen spotten deden we precies wat wij wilde, blijven staan, verder gaan, we konden alles zelf verzinnen :inlove:
Maar meiden die gaan trouwen/registreren, veel plezier!! Ik zal duimen voor mooi weer!
ff bijlezen …
heb buikgriep
ben wel bezig met nieuw lijstje